Mooi beestje!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:11 schreef Cooki het volgende:
@oh-oh en some1_eddy: mooie foto's!
a.s. woensdag mogen we onze Bink (eindelijk) ophalen, dit is m![]()
[ afbeelding ]
M'n eierstokken wat doe je...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:11 schreef Cooki het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
M'n eierstokken wat doe je...
Ja dat heb ik alleen met puppy's
Puppy's heerlijk. Hoe ze ook lopen enzo Hihiquote:Op maandag 25 juni 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik haaaaat puppies, en babies![]()
Paar uur leuk en dan worden ze vervelend en vervelen ze me
Wat is hij leukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Czarina het volgende:
Leuke foto zo met zn tweetjes de tak vast :-D
En oh-oh wat heb je schattige hondjes!!
Ik vind ze altijd zo bijzonder.
Hier is onze haarbundel Mihail:
Hij is in mei 2 geworden dus er moet nog heel wat haar bijkomen.
Voor een reu is hij voor het ras vrij klein, maarja, boeien!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat spannend Cooki, en wat zul je de dagen aftellenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:11 schreef Cooki het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet veel weg voor scouting. In die weekenden gaat mijn hond uit logeren bij mijn ouders of de ouders van mijn vriend. 1 hond vinden ze geen probleem maar 2 kan ik me voorstellen dat dat teveel is. Vooral omdat mijn ouders er ook 1 hebben en mijn schoonouders 2.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Het is minder werk om 2 honden te hebben dan om 1 hond te hebben hoor
Oh ja maar dat is natuurlijk een keuze die je maakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik moet veel weg voor scouting. In die weekenden gaat mijn hond uit logeren bij mijn ouders of de ouders van mijn vriend. 1 hond vinden ze geen probleem maar 2 kan ik me voorstellen dat dat teveel is. Vooral omdat mijn ouders er ook 1 hebben en mijn schoonouders 2.
Ik ben leiding bij scouting en dan heb je bepaalde verantwoordelijkheden dus tja.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja maar dat is natuurlijk een keuze die je maakt.
Ik doe geen sociale dingen zonder de honden.
Ja maar goed, dat is je eigen keuze natuurlijk, maakt toch ook niet uit?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben leiding bij scouting en dan heb je bepaalde verantwoordelijkheden dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |