abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113465751
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.
Je ziet het vaak ook andersom, dat een provider goedkoper is dan een universele winkel.
pi_113468204
Ik heb ook een HT23 en ik vind mijn WiFi wel kut.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:43:27 #153
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_113469196
ht24 met goedwerkende wifi :)
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_113469369
HT23 hier, wifi heeft slecht ontvangst. Ook merkte ik laatst problemen met mijn Bluetooth. Als deze verbonden is met een speaker en je verplaatst de telefoon hapert de connectie tijdelijk.
pi_113476740
Ik heb een obd2 bluetooth dongle aan de ecu van mijn auto aangesloten en zelfs in mijn huis kon ik nog mijn auto uitlezen met de torque app.

En dat is dus zeker 10 meter bluetooth verbinding met de ht23 :)
pi_113476910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef zoz het volgende:
Ik heb een obd2 bluetooth dongle aan de ecu van mijn auto aangesloten en zelfs in mijn huis kon ik nog mijn auto uitlezen met de torque app.

En dat is dus zeker 10 meter bluetooth verbinding met de ht23 :)
Aangezien de bluetooth en wifi antenne op ongeveer dezelfde plaats in het toestel zitten lijkt het mij dat ik een maandagochtend exemplaar heb ontvangen. Ik merk ondertussen ook speling in de behuizing rechtsboven in het toestel, dus na de zomervakantie gaat mijn toestel ook eens naar HTC.
pi_113478897
Succes man, ik hoop dat ze bij dynafix een beetje doorwerken.
pi_113479070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef zoz het volgende:
Succes man, ik hoop dat ze bij dynafix een beetje doorwerken.
Daarom stuur ik hem pas na de zomer op, sowieso wil ik mijn telefoon graag tijdens de vakantie kunnen gebruiken. Verder heeft de functionaliteit er verder niet veel onder te lijden, dus het heeft nog geen haast.
pi_113487497
Pfff, wat een bakbeest is deze foon. Vond mijn Sensation redelijk groot, maar de One X is nog groter _O- Twijfel twijfel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_113487573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, wat een bakbeest is deze foon. Vond mijn Sensation redelijk groot, maar de One X is nog groter _O- Twijfel twijfel.
Zolang je geen kleine handen hebt wen je daar heel erg snel aan.
pi_113492582
'k Heb 'm nu bijna 3 weken en denk allang niet meer "Wat issie groot!".. Eerder "Wat issie klein!" bij elke andere telefoon :')
pi_113492632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb 'm nu bijna 3 weken en denk allang niet meer "Wat issie groot!".. Eerder "Wat issie klein!" bij elke andere telefoon :')
Dit dus _O-

Al heb ik 'm wat langer :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113493822
Denk dat ik me morgen bij jullie ga voegen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_113496605
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 28 juni 2012 @ 06:34:25 #165
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_113497174
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je steken
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  donderdag 28 juni 2012 @ 09:28:22 #166
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_113498862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 06:34 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je steken
En toch blijf ik dat een apart fenomeen vinden. Maak AUB die telefoon een millimeter dikker en zorg voor een fatsoenlijke accucapaciteit in plaats van altijd maar kijken dat je een extra lader bij de hand hebt (en ook nog eens geen mogelijkheid hebt om de accu te wisselen als deze zo snel leeg gaat)
Don't let my username fool you...
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:04:37 #167
378406 SuperMerle
Fashion addict
pi_113509719
Ik heb een probleem met mijn One X. Als ik hem thuis op wifi zet werkt het prima. Maar als ik op m'n werk wil inloggen kan ik wel verbinden en het wachtwoord invullen, maar ik kan niet op verbinden drukken? Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Helemaal wild van deze Blog
pi_113509827
Ik hoop op eind augustus Jelly Bean op de One X. Reëel?
pi_113511708
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Geldt voor elke smartphone hoor. Met een iPhone 3GS haalde ik de eind van de dag net zo min als met de HOX.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:23:41 #170
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_113516245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:07 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop op eind augustus Jelly Bean op de One X. Reëel?
Ik denk het wel.

alleen heb ik wel een vraagje hierover; vervalt de HTC Sense met de update 4.1 Jelly Bean?
dat zou wel mooi/fijn zijn want de sense is dermate bagger
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_113517603
Ik ga er van uit dat ze sense aanpassen voor Jelly Bean, maar ik vraag me dan wel af hoeveel dingen erin blijven.
pi_113520298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Ik denk het wel.

alleen heb ik wel een vraagje hierover; vervalt de HTC Sense met de update 4.1 Jelly Bean?
dat zou wel mooi/fijn zijn want de sense is dermate bagger
Ik gok dat er een nieuwe versie van Sense bij komt. Net als bij elke update.. Je zult geen Android zonder Sense krijgen, of het moet een rom zijn.

Voor de pure Android zul je een Nexus telefoon moeten nemen.
pi_113520437
Dankzij het leasen bij Hi mag ik in februari al een nieuwe telefoon uitzoeken. En mocht er dan een nieuwe Nexus zijn kies ik die. Toch wel cool om altijd de eerste updates te krijgen. En met de lagen van fabrikanten als Samsung (Touchwizz), HTC (Sense) en Sony raak ik ook wel mee aan. Sommige functies uit de lagen zijn minder als de originele functies van Android zelf.

De Galaxy Nexus is naar mijn mening dan ook een ondergewaardeerde telefoon. Desondanks ben ik nog steeds heel blij met mijn HTC One X. :)
pi_113520543
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:00 schreef dimmak het volgende:
Dankzij het leasen bij Hi mag ik in februari al een nieuwe telefoon uitzoeken. En mocht er dan een nieuwe Nexus zijn kies ik die. Toch wel cool om altijd de eerste updates te krijgen. En met de lagen van fabrikanten als Samsung (Touchwizz), HTC (Sense) en Sony raak ik ook wel mee aan. Sommige functies uit de lagen zijn minder als de originele functies van Android zelf.

De Galaxy Nexus is naar mijn mening dan ook een ondergewaardeerde telefoon. Desondanks ben ik nog steeds heel blij met mijn HTC One X. :)
Als ze de skins gewoon weglieten, konden ze de telefoons veel langer blijven updaten.
Run rabbit, run.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')