Je ziet het vaak ook andersom, dat een provider goedkoper is dan een universele winkel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.
Aangezien de bluetooth en wifi antenne op ongeveer dezelfde plaats in het toestel zitten lijkt het mij dat ik een maandagochtend exemplaar heb ontvangen. Ik merk ondertussen ook speling in de behuizing rechtsboven in het toestel, dus na de zomervakantie gaat mijn toestel ook eens naar HTC.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef zoz het volgende:
Ik heb een obd2 bluetooth dongle aan de ecu van mijn auto aangesloten en zelfs in mijn huis kon ik nog mijn auto uitlezen met de torque app.
En dat is dus zeker 10 meter bluetooth verbinding met de ht23
Daarom stuur ik hem pas na de zomer op, sowieso wil ik mijn telefoon graag tijdens de vakantie kunnen gebruiken. Verder heeft de functionaliteit er verder niet veel onder te lijden, dus het heeft nog geen haast.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef zoz het volgende:
Succes man, ik hoop dat ze bij dynafix een beetje doorwerken.
Zolang je geen kleine handen hebt wen je daar heel erg snel aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, wat een bakbeest is deze foon. Vond mijn Sensation redelijk groot, maar de One X is nog groterTwijfel twijfel.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb 'm nu bijna 3 weken en denk allang niet meer "Wat issie groot!".. Eerder "Wat issie klein!" bij elke andere telefoon
Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je stekenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
En toch blijf ik dat een apart fenomeen vinden. Maak AUB die telefoon een millimeter dikker en zorg voor een fatsoenlijke accucapaciteit in plaats van altijd maar kijken dat je een extra lader bij de hand hebt (en ook nog eens geen mogelijkheid hebt om de accu te wisselen als deze zo snel leeg gaat)quote:Op donderdag 28 juni 2012 06:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je steken
Geldt voor elke smartphone hoor. Met een iPhone 3GS haalde ik de eind van de dag net zo min als met de HOX.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:07 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop op eind augustus Jelly Bean op de One X. Reëel?
Ik gok dat er een nieuwe versie van Sense bij komt. Net als bij elke update.. Je zult geen Android zonder Sense krijgen, of het moet een rom zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
alleen heb ik wel een vraagje hierover; vervalt de HTC Sense met de update 4.1 Jelly Bean?
dat zou wel mooi/fijn zijn want de sense is dermate bagger
Als ze de skins gewoon weglieten, konden ze de telefoons veel langer blijven updaten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:00 schreef dimmak het volgende:
Dankzij het leasen bij Hi mag ik in februari al een nieuwe telefoon uitzoeken. En mocht er dan een nieuwe Nexus zijn kies ik die. Toch wel cool om altijd de eerste updates te krijgen. En met de lagen van fabrikanten als Samsung (Touchwizz), HTC (Sense) en Sony raak ik ook wel mee aan. Sommige functies uit de lagen zijn minder als de originele functies van Android zelf.
De Galaxy Nexus is naar mijn mening dan ook een ondergewaardeerde telefoon. Desondanks ben ik nog steeds heel blij met mijn HTC One X.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |