quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Mdrop het volgende:
Dit soort informatie?:
http://umtscoveragetool.vodafone.nl/UMTSdekking.html
http://www.t-mobile.nl/za(...)bereik/dekkingskaart
http://www.coveragechecker.nl/
Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef Ireyon het volgende:
M'n hoesje is binnen![]()
Na slechts 7 werkdagen, niet gek voor een pakketje uit de USA
Dat zou nu niet meer in mij opkomen, heb dat ding even in mijn handen gehad, maar ben nu zo gewend aan het grote en mooie scherm van de One X dat ik niet terug wil naar iets kleiners. Neemt niet weg dat ook voor de prestaties eigenlijk overkill zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zit te overwegen om de X om te ruilen voor een S. Zuiniger en geen nutteloze prestaties.
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is dat.
Vandaar het vraagteken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef dimmak het volgende:
De TT doet onder aan deze top telefoon, slechts een gedeelte heeft er last van en HTC kennende word het allemaal opgelost.
Faal TT dus weer.
Oke vreemd, heb nu al meermalen zowel via UPS als TNT en zakelijk en privé dingen uit de UK laten komen en die duren bij mij toch echt minstens 9 werkdagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef lekzzz het volgende:
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.
Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:26 schreef Ireyon het volgende:
Krijgen andere mensen die met een wpa2 verbinding willen verbinden, ook de melding dat ze verplicht een patroon of pin in moeten stellen om te ontgrendelen? En bij wep verbindingen kan ik alleen een wachtwoord intikken terwijl daar toch echt een username voor nodig is hier
Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.
Mja als ik dat doe verbreekt-ie de verbinding dus gewoon. Heb er op m'n Desire met AOSP ICS ook geen last van gehad, dus de oplossing zou toch in de telefoon software moeten liggen, me dunkt. Al beveelt Susan van de Helpdesk dus ook aan dat ik het bij onze netwerkbeheerder ga navragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.
quote:
Ik heb hetzelfde als jij, vond wit wel wat, kreeg ook opmerking van mijn vriendin en zelfs een bevriende manager van een telecomwinkel of ik gay was of zo met gegrinnik erbij. Hij is toch niet roze of zo? Wie heeft bepaald dat wit alleen voor vrouwen is en vrouwen alle kleuren van de regenboog kunnen kiezen zonder voor pot te worden uitgemaakt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef henk321123 het volgende:
Heb nu de One x, prachtig ding. Heb m in het wit, eerste reactie die ik kreeg was 'ben je gay ofzo?'. Ik vind dat wit juist wel mooi. Meeste telefoons vind ik het niks, maar bij deze heeft het wel wat
Voornamelijk One X, maar ik neem aan dat hier ook mensen langskomen die er problemen mee hebben. Een beetje van alles, dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welk advies verwacht je in een topic over de One X?
Ja, mensen met een One X zullen je vast een Apple product aanraden...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Voornamelijk One X, maar ik neem aan dat hier ook mensen langskomen die er problemen mee hebben. Een beetje van alles, dus.
Ja, ik raad OSX boven Windows aan. Heeft niets met mijn One X te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, mensen met een One X zullen je vast een Apple product aanraden...
Ik bedoel dat iemand met een One X je geen iPhone aan zal raden. Ze lopen immers niet voor niets met een One X rond.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, ik raad OSX boven Windows aan. Heeft niets met mijn One X te maken.
De vraagsteller vraagt niets over OSX en Windows. Dus hoezo begin je nu hierover?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, ik raad OSX boven Windows aan. Heeft niets met mijn One X te maken.
Ik adviseer mijn zusjes en mijn vriendin wel een iPhone te nemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat iemand met een One X je geen iPhone aan zal raden. Ze lopen immers niet voor niets met een One X rond.
Ik adviseer ook mensen een iPhone, maar niet mensen die in dit topic komen. Daarvan verwacht ik toch op zijn minst dat ze voor mid-end/higd-end Android telefoon komen met een groot scherm.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik adviseer mijn zusjes en mijn vriendin wel een iPhone te nemen
Toch loop ik met zo'n kekke One X rond
Een extreem voorbeeld om de afgunst tegen Apple producten in elk Android-gerelateerd topic. Ik zou ook niet snappen waarom iemand een iPhone zou afraden, alleen maar omdat het in een One X topic gevraagd wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De vraagsteller vraagt niets over OSX en Windows. Dus hoezo begin je nu hierover?
Dankjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Hier lees ik 288 euro: http://www.htconex.net/18(...)ver-gorilla-glass-2/
Hier 199 euro: http://repair.smartphonew(...)ne-x-reparaties.html
Hier 213 euro: http://forum.kpn.com/t5/H(...)-Teleplan/td-p/35601
Display alleen al kost ongeveer 168 euro: http://www.replacedirect.(...)-x/lcd-schermen.html
Je gaat het dus niet heel veel goedkoper vinden.
Wellicht word nu nog niet alles uit het toestel gehaald, maar over 2 jaar ofzo wel. Dus over 2 jaar is je HOX ook nog lekker snel. Of dat met de SOX ook zo is...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zit te overwegen om de X om te ruilen voor een S. Zuiniger en geen nutteloze prestaties.
Ik stuur je.vanavond een pm erover. Ik heb namelijk zon NHL adapter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:56 schreef zoz het volgende:
Maakt het nog wat uit wat voor een hdmi kabel/converter je gebruikt voor output naar een televisie?
Ik zie op dx.com:
HDMI Female to Micro HDMI Male Adapter http://www.dealextreme.co(...)-white-106351?item=8
Micro USB to HDMI MHL Adapter. http://www.dealextreme.co(...)dapter-101358?item=4
Nr. 1 is gewoon een simpel converter stekkerding.
Nr. 2 heeft een 2e kabel voor usb power wat nodig schijnt te zijn.
Wat zijn nou verder de verschillen en welke werkt het best met de One X?
.
Ik ga geen 2 jaar met een toestel doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wellicht word nu nog niet alles uit het toestel gehaald, maar over 2 jaar ofzo wel. Dus over 2 jaar is je HOX ook nog lekker snel. Of dat met de SOX ook zo is...
Post het dan liever hier in dit topic, dan kan iedereen de info gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik stuur je.vanavond een pm erover. Ik heb namelijk zon NHL adapter.
Wat moet je er überhaupt met 1..quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef Stink-ui het volgende:
Na 2 1/2 week mijn screenprotectors binnen ik had er 4 voor 8,99 omdat hij een week te laat was heb ik er 5 gekregen... Wel aardig maar wat moet ik er met 5?
Uitdelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef Stink-ui het volgende:
Na 2 1/2 week mijn screenprotectors binnen ik had er 4 voor 8,99 omdat hij een week te laat was heb ik er 5 gekregen... Wel aardig maar wat moet ik er met 5?
De S One X?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wellicht word nu nog niet alles uit het toestel gehaald, maar over 2 jaar ofzo wel. Dus over 2 jaar is je HOX ook nog lekker snel. Of dat met de SOX ook zo is...
Ghehe... SOX klinkt ook beter dan HOS...quote:
Het is zo'n MHL adapter met micro USB en hdmi ingang die ik heb.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Post het dan liever hier in dit topic, dan kan iedereen de info gebruiken.
Je komt er maar een halenquote:
HOX en HOS en SOX klinkt allemaal kutter dan 'One X', en scheelt maar 1 letterquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ghehe... SOX klinkt ook beter dan HOS...
Ik gebruik ook de apex dan zie je pas echt wat je telefoon kan en hoe mega traag de sense is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef SpX het volgende:
Ik ben recent overgestapt van een iPhone 4 naar een HOX en toch weer terug gegaan naar een iPhone.
Na verschillende roms te hebben uitgeprobeerd en andere launchers the hebben geïnstalleerd kon ik niet wennen aan de traagheid en soms net niet innovativiteit van android.
Tevens vind ik dat de applicaties, niet zozeer spellen, maar vooral muziek applicaties, zwaar achterliggen tov ios. Apps zoals Beatmaker, NanoStudio, Fruityloops zijn niet vinden en de alternatieven komen niet in de buurt wat betreft functies en het soepel werken. Dat is tevens het grootste nadeel van Android: teveel apparaten moeten ondersteunt worden door developers waardoor het eindproduct vaak niet af is en net niet genoeg geoptimaliseerd voor je, verder heel krachtige, apparaat.
Het enige wat ik echt mis is de screen estate. Maar aan de andere kant is de iPhone voor mij veel makkelijker en comfortabeler te bedienen. Snelheid en batterij is ongeveer gelijk, alhoewel bij de iPhone 4S alles soepel lijkt te lopen, waar de hox nog weleens wilde haperen. Maar dat is te verklaren ( en op te lossen) door een simpelere launcher zoals apex te installeren.
Scherp, lekkere faalquote:
Wat is er niet soepel dan? Op het blokje drukken zodat je de appslaunchermenuutje krijgt stottert bij jullie of zo? Of bedoelen jullie iets anders? Ik heb het ff aangevinkt maar zie geen verschil?quote:Op donderdag 21 juni 2012 05:42 schreef Ireyon het volgende:
Je kan ook bij Ontwikkelaars Opties GPU-rendering Forceren aanvinken en dan is de launcher ook botersoepel.. Om één of andere reden hebben ze dat niet standaard voor de Sense launcher ingeschakeld
dit... Ik gebruik nu een maand apex en ik ging even testen op de sense wat een drama hahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is er niet soepel dan? Op het blokje drukken zodat je de appslaunchermenuutje krijgt stottert bij jullie of zo? Of bedoelen jullie iets anders? Ik heb het ff aangevinkt maar zie geen verschil?
Het is trouwens "GPU-rendering afdwingen"
Ik deed dat met een wattenstaafje met wat water daarna met een drogequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef dimmak het volgende:
Het enige waar ik last van heb is dat mijn front cam heel wazig is. Ik denk dat het aan stof ligt. Iemand een idee hoe ik dat het beste aan kan pakken met schoonmaken?
Installeer een verkenprogramma zoals ESexplorer of ASTRO enz en navigeer naar SDcard>whatsapp>media>whatsapp video.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand enig idee:
Ik heb een filmpje gekregen van iemand via whatsapp, maar kan dat filmpje vervolgens nergens terugvinden op mijn toestel, behalve als ik in het whatsapp gesprek terug ga naar het moment dat ik het ontving?
Oeps, ik reageer ook in de android topic, dacht dat ik daar was. Knopje media vind je op de 3 geblokte ding onderin je scherm (moet je wel chat met die persoon geopend zijn en niet in de lijstje met gesprekken of de nieuw gesprekcontactkeuzelijstje).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb een HTC One X....Dus android. Daarom vroeg ik het in dit topic.![]()
Via de computer had ik het bestandje inderdaad gevonden bij de whatsapp map. Maar op mijn telefoon zelf kan ik hem nergens meer vinden. Behalve in dat gesprek. En dat zou toch makkelijker moeten kunnen?Foto's komen wel gewoon meteen in de Gallery, zonder één of andere extra app.
En ik kan geen media knop vinden in het gesprek met die persoon. Alleen de knop om zelf een video of foto zelf te sturen, een opname te maken en een navigatie. Of ik zie er over heen op dit moment.
Technisch ben ik trouwens een behoorlijke kneusNiet te moeilijke woorden!
![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Is dat niet een bekend probleem bij de HTC one x? Waar HTC mee bezig is?
Bij mij niet. Ik zie daar alleen bekijk contact, voeg bij, bel, achtergrond. En onder het knopje meer: blokkeer, verwijder alle berichten, email dit gesprek, voeg snelknop toe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Knopje media vind je op de 3 geblokte ding onderin je scherm (moet je wel chat met die persoon geopend zijn en niet in de lijstje met gesprekken of de nieuw gesprekcontactkeuzelijstje).
Net ff getest, bij personen met wie je nooit fotos of videos hebt gestuurd of ontvangen staat media er idd niet bij. Best logisch toch, er valt geen media te laten zien want die zijn niet verstuurd of ontvangen. Selecteer dus iemand met wie je wel media hebt gedeeld, of als je dat nooit doet, het is leuk iemand een foto/video te sturen, en het is gratis nog ook (mits je voldoende databundel hebt natuurlijk of via WiFi zit)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zie daar alleen bekijk contact, voeg bij, bel, achtergrond. En onder het knopje meer: blokkeer, verwijder alle berichten, email dit gesprek, voeg snelknop toe.
Nee, dit is genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef skit het volgende:
Voor het buitenland betekent toch
Instellingen > mobiel netwerk > gegevens roaming > uit
Dan kom ik niet meer op internet en alleen WiFi of moet nog iets anders uitzetten?
De batterij is bij de One X niet te vervangen, de hele behuizing is unibody polycarbonaat zonder batterijklepjequote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef -J-D- het volgende:
Is hier iemand overgestapt van de HTC Sensation naar de One X?
Ben benieuwd naar de grootste verschillen in gebruik, los van de specs die ik zelf al gevonden heb
Is de Anker-batterij van de Sensation ook voor deze foon te gebruiken of is dat een ander formaat?
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera (app). Voor de rest is het hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef -J-D- het volgende:
Is hier iemand overgestapt van de HTC Sensation naar de One X?
Ben benieuwd naar de grootste verschillen in gebruik, los van de specs die ik zelf al gevonden heb
Is de Anker-batterij van de Sensation ook voor deze foon te gebruiken of is dat een ander formaat?
Thnx.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera(app). Voor de rest is het hetzelfde.
Volgens mij vergeet je het superieure scherm dat erin zit. En hij ziet er ook een stuk mooier uit. Maar dat is een mening.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera (app). Voor de rest is het hetzelfde.
Het eerste (flikkeren) is volgens mij helemaal over? Was blijkbaar een software bug, ik hoor in ieder geval na de laatste 2 updates er niemand meer over.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef BlackLodge het volgende:
Ik zit er ook sterk over te denken om de HTC One X te halen, alleen hoor ik veel verschillende verhalen over het flikkeren van het scherm en de accuduur. Bij de ene persoon gaat ie makkelijk 2 dagen mee, de andere haalt amper 1 dag. Kan iemand hier wat meer over vertellen? (Ja ik heb deel 5 van deze topicreeks gelezen, maar die is uit april en wellicht dat er nu nieuwe updates uitgekomen zijn etc.)
Alvast bedankt!
Bedankt voor de reactie. Lijkt me dat je ook flink kan spelen met de helderheid van het scherm of met instellingen/apps voor batterij besparing etc. (zoals Easy Battery Saver)?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het eerste (flikkeren) is volgens mij helemaal over? Was blijkbaar een software bug, ik hoor in ieder geval na de laatste 2 updates er niemand meer over.
2e is afhankelijk van gebruik, erg lastig daar iets over te zeggen. Bij mij gaat hij met gemiddeld tot zwaar gebruik (whatsapp, facebook, browsen, gehele dag op wifi, mail) een dag mee. Maar als je 'm wat minder gebruikt is hij door de 4+1 cores direct redelijk zuinig. Grootste energieslurper is overigens het scherm.
Die apps heb ik nooit zo in geloofd, maar er zijn mensen die er bij zweren. Verder kan je uiteraard de helderheid van je scherm instellen, alsmede de time out interval e.d. Dat zijn wel echt dingen waar je batterij mee kan besparen en je dus direct zelf kan beinvloeden.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie. Lijkt me dat je ook flink kan spelen met de helderheid van het scherm of met instellingen/apps voor batterij besparing etc. (zoals Easy Battery Saver)?
SwiftKey is op het moment in de aanbieding. Echt een verademing in vergelijking met sense tobo. 2 Euro kost hij nu.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij kan je niet toetsen of veel opties van het Sense keyboard wijzigen, maar het staat je in Android wel vrij andere keyboards te nemen. Ben zelf erg blij met Swype, net een nieuwe versie released vorige week, gaat erg lekker!
Maar uiteraard zijn er ook dingen als SwiftKey, noem maar op, zoek eens in de Market.
Swype staat overigens niet in de Market, omdat het officieel nog Beta is, maar kan je (gratis!) via deze link aanvragen: http://beta.swype.com/android/create/
En dan de installer downloaden op je mobiel via deze link: http://beta.swype.com/android/get/ (moet je dus wel vanaf je mobiel openen)
Ik heb tijdje de Beta gebruikt van de nieuwe versie, was toevallig ook vorige week verlopen, maar ben toch al een tijdje naar tevredenheid geswitched naar Swype. SwiftKey was een goede tweede, ze ondersteunen nu ook een soort van Swype achtige manier van invoeren, maar lang niet zo sterk. Met name met de woorden die de user zelf toevoegt was die swiftkey sleepmodus bizar slecht...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:09 schreef zoz het volgende:
[..]
SwiftKey is op het moment in de aanbieding. Echt een verademing in vergelijking met sense tobo. 2 Euro kost hij nu.
Wat ik vooral handig vind is dat je de ms kan in stellen waarbij de secundaire functie van een toets gekozen wordt.
Je gebruikt juist meer energie door die taskkiller.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef tinoburg het volgende:
Geluid over de speakers is wel aardig, maar onhandig want die zitten aan de achterkant, waardoor je de telefoon dus op het scherm moet leggen. en dat doe ik niet graag,
Mijn batterij ging vandaag weer schrikbarend snel. 11% verloren in 2,5uur, en niet 1 x mn scherm aangehad/ geen bericht of iets binnengekomen.
Kwartiertje gefietst, met muziek op mn oordoppen, weer dik 14% verloren.
Ik heb wel een task/app killer, maar vraag me af of die zn werk wel doet? of draaien er toch dingen op de achtergrond? voor 35% is ''android besturingssysteem'' de schuldige aan mn batterijverlies, zie ik net ergens.
Iemand die dit ook heeft/ weet wat en hoe ik in moet stellen dat ie minder energie slurpt?
Zo te lezen doet die taskkiller z'n werk, het verneuken van je Android besturingssysteem, prima.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef tinoburg het volgende:
Mijn batterij ging vandaag weer schrikbarend snel. 11% verloren in 2,5uur, en niet 1 x mn scherm aangehad/ geen bericht of iets binnengekomen.
Kwartiertje gefietst, met muziek op mn oordoppen, weer dik 14% verloren.
Ik heb wel een task/app killer, maar vraag me af of die zn werk wel doet?
Het kost veel meer energie om je CPU constant dingen op te laten starten en af te laten sluiten dan om wat programmaatjes gewoon in je geheugen te laten sluimeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:54 schreef tinoburg het volgende:
serieus? maar je zou toch denken dat die de apps die op de achtergrond doordraaien killed en zodoende dus wel bespaart?
hoe kost dit zoveel extra dan?
Hier is het icoontje verwijderen in de app drawer, dus in de volle app lijst i.p.v. op je homescreenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef tinoburg het volgende:
hmm okee, hoe verwijder ik em weer zo goed mogelijk? bij mn iphone was dat gewoon icoontje verwijderen, zal hier wel iets lastiger inelkaar steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |