SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel Inspecteur Banaan en de ontvoering van Mabella als dat helpt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ooit Max en het gele sokjes spook gespeeld?
Never hurd of hurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Brenda Song (born March 27, 1988) is an American actress, film producer, and model.
Dat vroeg ik net ook alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
Ey geef is de whitelist, ff kijken wie er allemaal op staan
ja zag ik, maar gewoon ff een soort van bumpquote:
Als je nog leuke simulatoren zoekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
quote:
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh boy, eens kijken of die een keer voor review langskomen
Ik zoek ze eigenlijk allemaal (spellen), ik vind simulatoren altijd wel geinig om te proberen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek ze eigenlijk allemaal (spellen), ik vind simulatoren altijd wel geinig om te proberen.
neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Mining and tunneling simulator is toch gewoon Minecraft
Haterzz zijn fanzz s11quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Ga zoeken naar download linkjes dan! Kun je een mooie review schrijven met als titel "Simulatoren nog steeds aanwezig". Schrijf je gewoon over ze allemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo is de Sims-serie ook een prima serie, maar niet iedereen kan hem waarderen.
alles komt naar beneden als een baksteen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
"Het verhaal was matig, de cutscenes compleet afwezig, de soundtrack drie keer niks en het einde voorspelbaar."
Lol multiplayer, wie maakt server?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
"Het verhaal was matig, de cutscenes compleet afwezig, de soundtrack drie keer niks en het einde voorspelbaar."
En een houterige besturingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
alles komt naar beneden als een baksteen?
Hamachi?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol multiplayer, wie maakt server?
i knowquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En een houterige besturing
JA!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ooit Max en het gele sokjes spook gespeeld?
water voedt toch maar 3 vakjes erom heen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Middagje werk, INCLUSIEF PANORAMADAK! daar komt een zwembad op.
4quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
water voedt toch maar 3 vakjes erom heen?
dus: FFFWFFF
niet FFFFWFFFF
Jij mag nog helemaal niet reviewen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal Drumstick even PM'en zodat hij een kloon scan kan doen op jou.
Klopt, maar de post faalde door telefoon. Ik bedoel dat ik hem download, review en dat aanlever, dat kan wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet reviewen!
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Rule #1 Nooit een simulator downloaden.
Hij vraagt mij of ik ruzie wil met heel Zoetermeer. Ook zegt hij dat hij wat leipe gasten uit de Schilderswijk kent, echt een ruige boii die Nozem.quote:
SWEK EY NOZEM KOM CHILLEN IN ZOETKA JWZZquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vraagt mij of ik ruzie wil met heel Zoetermeer. Ook zegt hij dat hij wat leipe gasten uit de Schilderswijk kent, echt een ruige boii die Nozem.
Kom danquote:
pussyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Nozem. het volgende:
bobbernaut spaar ik hij is een kleine kindje
SWA, LAAT MIJ NIET MI ANTILLIANE MET BANANE BELLE WANT ANDERS GAAT ALECH LOSquote:
zelfs op steamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
Hadden ze ooit een keer afgesproken.
Nu kan je het gewoon overal downloaden
Ja die pletten juhh als een sardienjutjhquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:56 schreef Nozem. het volgende:
nee ik wil niet vechten meer met bodybuilders die zijn gevfaarlijk no
28 hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:59 schreef delano.888 het volgende:
Pff benauwd weer, 24 graden hier binnen..
s11 dit zijn de bazen van FOK!quote:
Een creeper bracht me hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nozem hoe ben je op FOK! terecht gekomen eigenlijk?
quote:
Belachelijk gewoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef mschol het volgende:
het aanbieden van windows licenties is wel echt een enorme teringzooi op marktplaats
Windows 2008 R2 SP1 voor 100 euro_!!!!
windows 7 licenties van 7,50..
ik had wel wat verwacht, maar dit
ongeloofelijk dat dat gewoon door gaat..
Deze SC bestaat pas 60 dagen en we hebben al 40 topicsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb goede connecties met een zekere "TT".
Hehe, ah, op die manier, nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Deze SC bestaat pas 60 dagen en we hebben al 40 topics
kijk, ik snap dat men aan illegaal spul geld willen verdienen, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat marktplaats het nogsteeds toelaat om software licensies te verkopen..quote:
opzich niks mis aan marktplaats, maar je moet niet doelloos ingaan op elke advertentie..quote:
Ja vlak na en update en voor de geboorte van sting, dat waren nog eens tijden, dat zie je tegenwoordig niet meer. Zou zo graag weer terug gaan naar die tijd, toen meningsverschillen nog werden beslecht met en potje knokken. Maar tegenwoordig, schijten ze al in hun broek als je slowchat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
De echte minecraft topics gingen harder dan de SC soms.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Een creeper bracht me hier
hij zij:
je mot die joerie op zn poffertjesporum trappen want hij denk dat die de geksta is.
zodoende
Moet ik ook nog kijken. Had hem toen aangezet maar viel na 15 min in slaap (was al laat).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, maar weer even Road Trip kijken. Nu al zo vaak gezien maar blijft geinig
Ja gaat wel goed, Dat is mijn kloon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mordecai, lang niet gezien. Hoe gaat het?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed, Dat is mijn kloon.
Lor, dat is de vriendin van jouw kloon toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:41 schreef MineraalWater het volgende:
Over wie hebben we het nu? Lor of die van FB?
had ik al gehoordquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:51 schreef MineraalWater het volgende:
Ik citeer: "Als vic niet boos wordt zal hij op de whitelist komen".
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef gogosweden het volgende:
tom ram mij eens op die whitelist jonguuuhuhuh
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]CHEATER GESIGNALEERD[ afbeelding ]
HAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Plex, waarom ga je niet gewoon een opleiding volgen in de richting van die 3D shit die je altijd doet?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet, Heb niet echt zo'n creatief inzichtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Plex, waarom ga je niet gewoon een opleiding volgen in de richting van die 3D shit die je altijd doet?
Jammer. Maar als je het leuk vindt zou ik het gewoon gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Weet niet, Heb niet echt zo'n creatief inzicht
Welk programma?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Minuut of 10 inclusief 4 minuten renderen
Waarom duurt het renderen bij jou dan zo lang?quote:
Omdat je Depth of field hebt, dan renderd hij altijd lang.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Waarom duurt het renderen bij jou dan zo lang?
Vind het super tof heb het 800+ uur gespeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef maurisioo het volgende:
Is Counterstrike Source leuk? Nooit CS gespeeld eigenlijk
is namelijk 66% korting bij steam
weten we dat ook weerquote:Dit topic heeft 34 volgers die niet gereageerd hebben, en 1 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Huh waar kan je dat aanzetten dan? Of staat dat standaard aan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat je Depth of field hebt, dan renderd hij altijd lang.
DRUMP JE BENT EEN HELD, YALALALALALA!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je pindakaas op je hele lichaam smeren, blijft het paar maanden zitten.
nee, das als je beta wil spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef maurisioo het volgende:
oh nu zit er ook CS course beta bij. Hoef ik die niet te installeren?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef MineraalWater het volgende:
^^^^^
Als je snel een baard wilt moet je gewoon appelmoes op je gezicht smeren, Even een paar dagen laten zitten en je krijgt vanzelf een witte schimmel baard.
Je gaat nooit geen rechten krijgen dus het is beter voor jou om gewoon stil te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef gogosweden het volgende:
NSFW :
http://imgur.com/a/6EtpG
*fap fap fap*
En waarom dan niet??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je gaat nooit geen rechten krijgen dus het is beter voor jou om gewoon stil te zijn.
omdat je een kankerjosti bent.quote:
Sterker nog, ik heb heulemaal GEEN pr0n op mijn PCquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Viiiiihhhiiiiic!
Wat je post is matig, iedereen hier op Bobber en Lorre na heeft gigabytes aan beter spul op zijn harde schijf staan.
dit is echtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Viiiiihhhiiiiic!
Wat je post is matig, iedereen hier op Bobber en Lorre na heeft gigabytes aan beter spul op zijn harde schijf staan.
HAHAHAHAHAHAHAHA NEEM JE DIT SERIEUS?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Nozem. het volgende:
[..]
waar slaat dat ook kabouter?
wil je zo tegen mij doen prima
Gelijk een raport doorgestuurd voor jou en Zwedenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA NEEM JE DIT SERIEUS?Lol.
Grapje hoor kloon van weet ik veel wie
Hm. Ik heb nog net geen mapje bij startup.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laatst al mijn pr0n verwijdert, nu een speciale encrypted partitie aangemaakt die je niet in de verkenner ziet. alleen voor de beste pr0n
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Gelijk een raport doorgestuurd voor jou en Zweden
ik welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, niet gewhitelist
chopchop
quote:
Ok join maar:quote:
ik zou niet weten welk liedjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef MineraalWater het volgende:
Voor bob:
I keep on buying new things that I can't really use
if it just gets you annoyed - then what is the point.
Zit in een liedje, harhar
Daar had ik bij cod4 altijd last van. Speelde in een clan en verknalde het altijd als ik als laatste overbleef.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:30 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja ik ben er ook weg van, Drump ik vind je UI eigenlijk wel fucking nice gelukt al zeg ik het zelf hihih :4 :3
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, ik ben ook al 5 weken gestopt met roken. Had ik nog niet gezegd hihi.
Ai baas!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, ik ben ook al 5 weken gestopt met roken. Had ik nog niet gezegd hihi.
Ik wil echt graag op mezelf!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef gogosweden het volgende:
Op jezelf wonen heeft toch wel z'n voordelen
Ik ben zo 20... Dus begin er nu wel werk van te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Het is zeker aan te bevelen.
Damn dan was ik 5 jaar eerderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben zo 20... Dus begin er nu wel werk van te maken.
Ja en je hebt niet zo 1 2 3 een huis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Damn dan was ik 5 jaar eerder
maarja in Nederland is het wel duurder volgensmij
Klopt. maar als je echt wil kan je ook gaan huren natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja en je hebt niet zo 1 2 3 een huis.
Ja. lol. daar is ook een wachtlijst voor hier van ongeveer 2 jaar zonder urgentie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Klopt. maar als je echt wil kan je ook gaan huren natuurlijk
Hup, nu inschrijven, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja. lol. daar is ook een wachtlijst voor hier van ongeveer 2 jaar zonder urgentie.
Al gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hup, nu inschrijven, je weet maar nooit
Nee ik blijf nog 3 minuten op voor je verjaardag!!quote:
quote:
Srsly?quote:
Thanks bro. Zal ik doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Datdus, van harte gefeliciteerd en hopelijk ga je nog mooie grote afschuwelijke cobble gebouwen bouwen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef -Datdus- het volgende:
Oh ja. Had nog een linkje voor jullie bewaard haha. NSFW!
Check die titel.![]()
http://www.reddit.com/r/g(...)y_you_can_pull_them/
Dankjewel man, ben erg blij met mijn vriendin. Ze voelt ook zo onrealistisch aan en je voelt niet eens dat ik haar kutje penetreer, zo nat.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dankjewel man, ben erg blij met mijn vriendin. Ze voelt ook zo onrealistisch aan en je voelt niet eens dat ik haar kutje penetreer, zo nat.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:17 schreef TJV het volgende:
Datdus, gefeliciteerd met je 43e verjaardag.
quote:
Je had mij persoonlijk belooft nooit wat te vertellen over ons avontuurtje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:18 schreef drumstickNL het volgende:
Dat je nog veel minderjarige jongentjes mag aanranden.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je had mij persoonlijk belooft nooit wat te vertellen over ons avontuurtje.
No problem brah, beetje clen en 't komt allemaal goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef drumstickNL het volgende:
Ja Yuri, daarover nog.. ik heb aids bro. sorry had geen zin om dat helemaal uit te leggen enzo.
we cool?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:50 schreef vogelkooi het volgende:
Nee, met en serie moordenaar die zijn opspoorder tegenkomt die zelf half en psychopaat is. Op zijn koreaans vechten, dus erg bruut. En zelfs tepels voor gogo zitten er in de film.
pleur een link naar die beruchte rar in dit topic.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje ironisch dat als ik toetsweek heb en moet leren meer tijd doorbreng op FOK! dan als ik geen toetsweek heb.
Ik denk dat het beter is om mezelf even te laten bannen.
Welke?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pleur een link naar die beruchte rar in dit topic.
geheid een ban
spreek uit ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |