SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel Inspecteur Banaan en de ontvoering van Mabella als dat helpt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ooit Max en het gele sokjes spook gespeeld?
Never hurd of hurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Brenda Song (born March 27, 1988) is an American actress, film producer, and model.
Dat vroeg ik net ook alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
Ey geef is de whitelist, ff kijken wie er allemaal op staan
ja zag ik, maar gewoon ff een soort van bumpquote:
Als je nog leuke simulatoren zoekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
quote:
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh boy, eens kijken of die een keer voor review langskomen
Ik zoek ze eigenlijk allemaal (spellen), ik vind simulatoren altijd wel geinig om te proberen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek ze eigenlijk allemaal (spellen), ik vind simulatoren altijd wel geinig om te proberen.
neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Mining and tunneling simulator is toch gewoon Minecraft
Haterzz zijn fanzz s11quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Ga zoeken naar download linkjes dan! Kun je een mooie review schrijven met als titel "Simulatoren nog steeds aanwezig". Schrijf je gewoon over ze allemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo is de Sims-serie ook een prima serie, maar niet iedereen kan hem waarderen.
alles komt naar beneden als een baksteen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
"Het verhaal was matig, de cutscenes compleet afwezig, de soundtrack drie keer niks en het einde voorspelbaar."
Lol multiplayer, wie maakt server?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
"Het verhaal was matig, de cutscenes compleet afwezig, de soundtrack drie keer niks en het einde voorspelbaar."
En een houterige besturingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
alles komt naar beneden als een baksteen?
Hamachi?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol multiplayer, wie maakt server?
i knowquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En een houterige besturing
JA!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ooit Max en het gele sokjes spook gespeeld?
water voedt toch maar 3 vakjes erom heen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Middagje werk, INCLUSIEF PANORAMADAK! daar komt een zwembad op.
4quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
water voedt toch maar 3 vakjes erom heen?
dus: FFFWFFF
niet FFFFWFFFF
Jij mag nog helemaal niet reviewen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal Drumstick even PM'en zodat hij een kloon scan kan doen op jou.
Klopt, maar de post faalde door telefoon. Ik bedoel dat ik hem download, review en dat aanlever, dat kan wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet reviewen!
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Rule #1 Nooit een simulator downloaden.
Hij vraagt mij of ik ruzie wil met heel Zoetermeer. Ook zegt hij dat hij wat leipe gasten uit de Schilderswijk kent, echt een ruige boii die Nozem.quote:
SWEK EY NOZEM KOM CHILLEN IN ZOETKA JWZZquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vraagt mij of ik ruzie wil met heel Zoetermeer. Ook zegt hij dat hij wat leipe gasten uit de Schilderswijk kent, echt een ruige boii die Nozem.
Kom danquote:
pussyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Nozem. het volgende:
bobbernaut spaar ik hij is een kleine kindje
SWA, LAAT MIJ NIET MI ANTILLIANE MET BANANE BELLE WANT ANDERS GAAT ALECH LOSquote:
zelfs op steamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
Hadden ze ooit een keer afgesproken.
Nu kan je het gewoon overal downloaden
Ja die pletten juhh als een sardienjutjhquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:56 schreef Nozem. het volgende:
nee ik wil niet vechten meer met bodybuilders die zijn gevfaarlijk no
28 hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:59 schreef delano.888 het volgende:
Pff benauwd weer, 24 graden hier binnen..
s11 dit zijn de bazen van FOK!quote:
Een creeper bracht me hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nozem hoe ben je op FOK! terecht gekomen eigenlijk?
quote:
Belachelijk gewoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef mschol het volgende:
het aanbieden van windows licenties is wel echt een enorme teringzooi op marktplaats
Windows 2008 R2 SP1 voor 100 euro_!!!!
windows 7 licenties van 7,50..
ik had wel wat verwacht, maar dit
ongeloofelijk dat dat gewoon door gaat..
Deze SC bestaat pas 60 dagen en we hebben al 40 topicsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb goede connecties met een zekere "TT".
Hehe, ah, op die manier, nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Deze SC bestaat pas 60 dagen en we hebben al 40 topics
kijk, ik snap dat men aan illegaal spul geld willen verdienen, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat marktplaats het nogsteeds toelaat om software licensies te verkopen..quote:
opzich niks mis aan marktplaats, maar je moet niet doelloos ingaan op elke advertentie..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |