Klopt, bij vermoeidheid ren je niet gelijk naar de dokter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en vermoeidheid is ook weer zon symptoom wat los kan staan van de rest.... meestal hou je jezelf zoiezo al een maand voor om maar eens goed te gana slapen ofzo... bloedtestje hoop dat daar wat uit komt!
Bij mij was het niet alleen vermoeidheid, echt alles deed gewoon zo'n beetje pijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, bij vermoeidheid ren je niet gelijk naar de dokter.
Dokter kan er verder ook weinig mee. "Vermoeidheid". Kunnen wel 50 dingen zijn, denk ik.
Volgens mij wel duizenden, van een simpel griepje tot een terminale ziekte. Volgens mij komt vermoeidheid bij 99% van de ziekten op de wereld voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, bij vermoeidheid ren je niet gelijk naar de dokter.
Dokter kan er verder ook weinig mee. "Vermoeidheid". Kunnen wel 50 dingen zijn, denk ik.
Achja ergens ben ik wel blij dat ik de huisarts erbij heb gehaald, want ik hield het eerst op slaap te kort wegens stressquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel duizenden, van een simpel griepje tot een terminale ziekte. Volgens mij komt vermoeidheid bij 99% van de ziekten op de wereld voor.
kan ook door vermoeidheid komen... heb door stress paar maanden lang, maar 2 uur per nacht (max) geslapen... nou dan draai je door hoor... alles deed zeer...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij was het niet alleen vermoeidheid, echt alles deed gewoon zo'n beetje pijn
Slaappillen werken bij mij niet eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan ook door vermoeidheid komen... heb door stress paar maanden lang, maar 2 uur per nacht (max) geslapen... nou dan draai je door hoor... alles deed zeer...
bleek dat er alleen bepaalde afvalstoffen in je slaap afgevoerd kunnen worden, en als je niet/weinig slaapt blijven die afval stoffen dus in je spieren en organen zitten, waardoor t zeer gaat doen.
heb dokter gebeld toen ik begon te hallucinerenen toen fijne pilletjes gekregen
ik kreeg oxa...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slaappillen werken bij mij niet eens
Kreeg een strip met 3 pillen die niet op herhalingsrecept mogen omdat verslavend maar ik bleef gewoon wakker
Dan moet je ook niet half Colombia door je neus trekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slaappillen werken bij mij niet eens
Kreeg een strip met 3 pillen die niet op herhalingsrecept mogen omdat verslavend maar ik bleef gewoon wakker
Ja het gekke is dat als ik coke heb genomen, wat overigens een tijd terug is dan slaap ik gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet half Colombia door je neus trekken natuurlijk.
Minder kopen dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 2 kasten, in 1 kast liggen de handdoeken enzo. EN in de laden ligt ook allemaal voorraad
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet half Colombia door je neus trekken natuurlijk.
mn oneliner op facebook...?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Fuck snarf haar oneliner heeft gewerkt... op FB.
Dit is de oorzaak van je ruimtegebrekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan heb je een leuke aanbieding en neem je het toch wer mee
vind t nog steeds ene verschrikkelijk verhaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Bloed prikken, kunnen ze aan zien of er een ontstekig is door de aantal witte bloedlichaampjes toch?
En ijzer tekort kan bv ook vermoeidheid als uitwerking hebben enz enz enz.
Als ze iets in je bloed vinden qua waarde die afwijkt gaan ze verder zoeken. Stel ze vermoeden een vorm van kanker kan de uitslag soms lang duren. Dat was echt een hel toen ze me moeder moesten prikken. 10 dagen afwachten om te horen hoe goed of slecht het was. Keer op keer. Dat breekt je extreem op! En dat 5 jaar lang. Of ze hadden weer een puntje gevonden op haar bot, meteen testen op een vorm van bot kanker. Weer 10dagen wachten. En zo bleef het door gaan.
Dit kwam wel door een zware agresieve vorm van kanker die mijn moeder had.
Tot op de dag van vandaag nooit begrepen waarom dat soort uitslagen zo lang moeten duren!
Na 5 jaar weer een test en die was wel binnen 10 dagen binnen... Uitkomst, zonder chemi 2 a 3 maanden met chemo 6 tot 8 maaden te leven. Dat was in april. De kerst zou ze nooit halen, dat was het enige zeker
Bij een vriendin van mij hebben ze ooit de dossiers per ongeluk omgewisseldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Bloed prikken, kunnen ze aan zien of er een ontstekig is door de aantal witte bloedlichaampjes toch?
En ijzer tekort kan bv ook vermoeidheid als uitwerking hebben enz enz enz.
Als ze iets in je bloed vinden qua waarde die afwijkt gaan ze verder zoeken. Stel ze vermoeden een vorm van kanker kan de uitslag soms lang duren. Dat was echt een hel toen ze me moeder moesten prikken. 10 dagen afwachten om te horen hoe goed of slecht het was. Keer op keer. Dat breekt je extreem op! En dat 5 jaar lang. Of ze hadden weer een puntje gevonden op haar bot, meteen testen op een vorm van bot kanker. Weer 10dagen wachten. En zo bleef het door gaan.
Dit kwam wel door een zware agresieve vorm van kanker die mijn moeder had.
Tot op de dag van vandaag nooit begrepen waarom dat soort uitslagen zo lang moeten duren!
Na 5 jaar weer een test en die was wel binnen 10 dagen binnen... Uitkomst, zonder chemi 2 a 3 maanden met chemo 6 tot 8 maaden te leven. Dat was in april. De kerst zou ze nooit halen, dat was het enige zeker
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij een vriendin van mij hebben ze ooit de dossiers per ongeluk omgewisseld
Werd er bij haar kanker geconstateerd en bij een andere mevrouw een vetbult
Vrouw was binnen 6maanden dood, vriendin is 6maanden lang bestraald
Is een jarenlange rechtszaak geworden uiteindelijkquote:
WTF???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen oneliner op facebook geplaatst...! kun je iets duidelijker zijn>quote:
Dit is wel iets van al 15jaar geleden ofzo maar tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF???
Altijd 2nd opinion vragen dus.
Wat ergquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is de oorzaak van je ruimtegebrek
Je weet wel datgene waarvan je zei dat het geen grap was, dus eens willekeurig gestuurd naar een vreemde op FB. Daar waar op mijn charmante berichten niet wordt gereageerd, reageert men nu wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen oneliner op facebook geplaatst...! kun je iets duidelijker zijn>
Als het mijn schuld was geweest, was ik persoonlijk langs gegaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is wel iets van al 15jaar geleden ofzo maar toch
Is.dat.je.eneige.flesje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Wel oplossing voor mijn kleine collectie nagellak:
[ afbeelding ]
En ik luister q music
ONE DIRECTION what makes you beautiful Is best een leuk liedje
Dat moet je sowieso altijd doen, mensen zijn mensen... Wel heel erg zuur zegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF???
Altijd 2nd opinion vragen dus.
nee ik heb meer flesjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is.dat.je.eneige.flesje?Ik bewaar mijn flesjes in de koelkast
je hebt willekeurige mensen een bericht gestiurd wat je ook naar mij stuurde en waar ik niet op reageerde??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet wel datgene waarvan je zei dat het geen grap was, dus eens willekeurig gestuurd naar een vreemde op FB. Daar waar op mijn charmante berichten niet wordt gereageerd, reageert men nu wel.
Dat had ik ook, tot ik teveel flesjes had en het niet meer mocht van ma. Ik bewaar ze nog wel donker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is.dat.je.eneige.flesje?Ik bewaar mijn flesjes in de koelkast
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt willekeurige mensen een bericht gestiurd wat je ook naar mij stuurde en waar ik niet op reageerde??
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet toch dak niet op je berichtjes reageer
sorry ik onthou echt niet welke suggestie ik tegen je gezegd heb, hoop dat t werkt iigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]Nee, heb je suggestie welke je in dit topic gepost hebt gebruikt.
[..]
Donker is ook goed iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had ik ook, tot ik teveel flesjes had en het niet meer mocht van ma. Ik bewaar ze nog wel donker.
Ja, blijft lang goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb meer flesjes
Die zitten dus in die tas
HihiKoelkast? Geloof niet dat Rob dat leuk vind
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Donker is ook goed iddMijn eieren moesten ook plaats maken voor mijn nagellak. Het is proppen op de bovenste vakjes
[..]
Ja, blijft lang goed
Je hebt dat marmite geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Note to self; nooit rode saus voor bij de loempia bij Miauw vragen...
Ja, maar wat nuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry ik onthou echt niet welke suggestie ik tegen je gezegd heb, hoop dat t werkt iig
Waarom zou je je nagellak in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Mijn nagellakjes zitten gewoon in een plastic doos in de la. Koelkast gaan mn ouders niet tof vinden.
nu moet je afwachten ...quote:
ja op de reactie van de willekeurige mensen die je hebt gecontact...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, maar wat nu.
[..]
Waarom zou je je nagellak in de koelkast zetten.
quote:
Het goorste goedje op Aarde? Dat zijn gistextracten, dat vreet je toch niet?quote:
toenw as dr nog geen zuurstof bijgekomen...?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Gekke vraag, maar waarom nagellak in de koelkast bewaren? Bedoel, in de winkel staan ze toch ook niet in de koeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |