ik heb 2 kasten, in 1 kast liggen de handdoeken enzo. EN in de laden ligt ook allemaal voorraadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n handig plankje in de badkamer? Ik heb twee rekken van IKEA en daar bovenop weer mandjes met make-up, en tig flesjes, potjes, zooi
[..]
Hallo
Ik ben al meer dan een week goed ziek, maar denk niet meteen aan zoietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... liefst zou je met een uurtje al weten of er iets mis is. Is het standaard odnerzoek of had je last?
hm.. getver sterktequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een week goed ziek, maar denk niet meteen aan zoiets
Denk meer dat eigenlijk dat het een standaard onderzoek was omdat het dus in de familie zit
Klinkt heftig allemaal Steven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Aangezien ik al heel veel stress heb
Ach het zal dat wel niet zijn hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. getver sterkteheb tijdje terug ook bultje in mn borst ontdekt,, hoop stress van enzo.. bleek een verdikte klier/spier oid te zijn en door stress en alleen maar erger geworden omdat ik me allemaal enge dingen in de hoofd haalde.
Ik dacht dat ik voor bloedonderzoek ging omdat ik al een week niet lekker ben en onwijs moe ben enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt heftig allemaal Steven.
Waarom heb je besloten je te laten testen?
ah misschien ist wel iets onschuldigs als ijzergebrek , of misschien pfeifer ofzo... ff afwachten dus. Hoop wel dat de uitslag er lekker snel is voor jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het zal dat wel niet zijn hoor
[..]
Ik dacht dat ik voor bloedonderzoek ging omdat ik al een week niet lekker ben en onwijs moe ben enzo
pfeiffer heb ik al gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah misschien ist wel iets onschuldigs als ijzergebrek , of misschien pfeifer ofzo... ff afwachten dus. Hoop wel dat de uitslag er lekker snel is voor je
pfeifer onschuldig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah misschien ist wel iets onschuldigs als ijzergebrek , of misschien pfeifer ofzo... ff afwachten dus. Hoop wel dat de uitslag er lekker snel is voor je
Ik was er 6maanden goed ziek vanquote:
Dat zegt ze niet. Ze zegt dat ijzergebrek onschuldig is.quote:
daraom staat er een komma tussen, bedoel iets onschuldigs (zoals ijzergebrek) OF pleifer, als in niet oschuldig... en in vergelijking met K valt t beide wel meequote:
Zou toch raar zijn als je hoopte dat het positief wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dat de uitslag op het kankeronderzoek negatief is, Steef.
Met masba weet je het nooit he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet. Ze zegt dat ijzergebrek onschuldig is.
sero-positief.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou toch raar zijn als je hoopte dat het positief was
*Zucht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou toch raar zijn als je hoopte dat het positief was
Was maar grapje hoorquote:
Ja, ik zie de smiley. Je hoeft niet overal een grapje van te maken, hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Tja, ik heb nou eenmaal dat ik altijd alles probeer weg te lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie de smiley. Je hoeft niet overal een grapje van te maken, hoor.
een jaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sja, vermoeidheid van veel oorzaken hebben. Ben wel benieuwd.
Bij mij zijn ze toen ook een jaar aan het kutten geweest met testjes en dergelijke.
en vermoeidheid is ook weer zon symptoom wat los kan staan van de rest.... meestal hou je jezelf zoiezo al een maand voor om maar eens goed te gana slapen ofzo... bloedtestje hoop dat daar wat uit komt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sja, vermoeidheid van veel oorzaken hebben. Ben wel benieuwd.
Bij mij zijn ze toen ook een jaar aan het kutten geweest met testjes en dergelijke.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, ik heb nou eenmaal dat ik altijd alles probeer weg te lachen
Dat is een mooie instelling, maar je kan ook gewoon bedankt zeggen, of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
een jaar
Ja, ze zaten er naast.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
een jaar
Bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een mooie instelling, maar je kan ook gewoon bedankt zeggen, of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |