Beetje truttig welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee de keuken had ik al gedaan.
Ik denk dat ik eerst maar bakjes ga kopenom dingen in te doen
Samzz??? Vind je van deze?
[ afbeelding ]
ow laat maarPrijs: 90 euro
![]()
Nee, eerst weggooien, dan kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee de keuken had ik al gedaan.
Ik denk dat ik eerst maar bakjes ga kopenom dingen in te doen
Samzz??? Vind je van deze?
[ afbeelding ]
ow laat maarPrijs: 90 euro
![]()
ja maar nu heb ik bijvoorbeeld 1 tas met allemaal zooi die ik wil bewaren (deo, haarlak, etc etc) Maar ik kan dat nergens kwijt en staat nu dus onder mijn wasbakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, eerst weggooien, dan kopennu haal je nog meer zooi in huis
Dan geef je die tas wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik bijvoorbeeld 1 tas met allemaal zooi die ik wil bewaren (deo, haarlak, etc etc) Maar ik kan dat nergens kwijt en staat nu dus onder mijn wasbakGewoon rommelig te zijn
quote:
Maar, waarom staat het dan in de tas te rotten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zijn dingen die ik gebruik
Omdat ik mijn pc kamer op ging ruimenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom staat het dan in de tas te rotten?
wordt mij net ff verteld dat de onderzoeken van vanmorgen voor kanker warenquote:
dat krijg je niet van te voren te horenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wordt mij net ff verteld dat de onderzoeken van vanmorgen voor kanker waren
het is ook meer omdat het in de familie zit als het goed isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat krijg je niet van te voren te horen
Dat is best wel vaagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wordt mij net ff verteld dat de onderzoeken van vanmorgen voor kanker waren
ja maar toch... zou t wel fijn vinden om van te voren te weten... alhoewel, dan zit je misschien ook meer te stressen dan nu...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is ook meer omdat het in de familie zit als het goed is
Ze hebben het bewust niet verteldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best wel vaag
Mijn vader kreeg dat wel toen van te voren te horen. Maar misschien is dat tegenwoordig veranderd?
HmmmmMisschien ook om je niet ongerust te maken... maar ja nu ben je alsnog ongerust natuurlijk....
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja maar toch... zou t wel fijn vinden om van te voren te weten... alhoewel, dan zit je misschien ook meer te stressen dan nu...
Binnen 14 dagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:25 schreef marbasnarf het volgende:
wanneer krijg je uitslag dan..? hopelijk beetje snel?
Heb je niet zo'n handig plankje in de badkamer? Ik heb twee rekken van IKEA en daar bovenop weer mandjes met make-up, en tig flesjes, potjes, zooiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik mijn pc kamer op ging ruimen
En voor het gemak in de tas had gedaan
Dus als ik nu bijvoorbeeld deo nodig heb, dan pak ik het daar uit![]()
Lekker logisch he
Halloquote:
hm... liefst zou je met een uurtje al weten of er iets mis is. Is het standaard odnerzoek of had je last?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |