Boze mensen tegen jou???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik heb iedereen gesproken... Twee boze mensen aan de lijn gehad. Veel doen er niet mee, maar goed... Dat weten we dan nu, haha.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foei! jij moet ook werken!
of ben je zo'n ict-er die continue 'op hun ding moeten wachten'
sssst Pheno ze kennen me hier nog nietquote:
Wat! Jij studeert nog?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst Pheno ze kennen me hier nog niet
Oeh, dan kun je nog hosselen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst Pheno ze kennen me hier nog niet
weer, deeltijdquote:
indeed!!quote:
Data voor mijn afstudeeronderzoekquote:
oh! waar gaat het over?quote:
Naja, ik heb het voordeel dat ik best aardig / lief kan klinken, dus de man was daarna weer aardigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Boze mensen tegen jou???![]()
![]()
dat kan niet hoor!!
Mjah, eigen geslacht krijg je meestal moeilijk omgepraat zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik heb het voordeel dat ik best aardig / lief kan klinken, dus de man was daarna weer aardig
De ander was een vrouw dus die valt daar niet voor
In welk opzicht bedoel je dat?quote:
Nee, iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, eigen geslacht krijg je meestal moeilijk omgepraat zo
maar je moet perse je studiegenoten hebben voor je data?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Life is like a penis. Simple, soft, straight, relaxed and hanging freely. Then woman make it hard.
Ik heb patiënten nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je moet perse je studiegenoten hebben voor je data?
Mjah, dan kun je het beter bij de bron aanpakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb patiënten nodigEn er was nogal weinig respons van één ZKH, dus ik "mocht" iedereen even bellen
Haha.
ohquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb patiënten nodigEn er was nogal weinig respons van één ZKH, dus ik "mocht" iedereen even bellen
Haha.
Ja, kinderen / jongeren met obsti.patiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh
maar het gaat dus om de kwaliteit van leven onder een bepaalde doelgroep?
succes in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |