SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Tja, dan krijg je weer commentaar hè. Het wordt hier onderhand een Noord-Koreaans topic, geen viezigheid, geen dating, what's next...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, een van de foto's in je foboow god dat is te cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hield mijn stomme kat maar zo veel van mij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, een van de foto's in je foboja lief he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is nothing permanent except change.
Geen sexquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je weer commentaar hè. Het wordt hier onderhand een Noord-Koreaans topic, geen viezigheid, geen dating, what's next...
Het kan soms ook TE ver gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je weer commentaar hè. Het wordt hier onderhand een Noord-Koreaans topic, geen viezigheid, geen dating, what's next...
Hoe kom je daar nou weer bij danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mjah, dat is dan wel waar. Grens is soms moeilijk te zienquote:
Meeste zullen wss te hitsig worden als er bepaalde lichaamsdelen genoemd worden etc...quote:
Van mij wel, ik ben erg openmindedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar als ik het nou graag over fistfucken wil hebben, dat kan toch?
Kan er is een PM en DM functiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar als ik het nou graag over fistfucken wil hebben, dat kan toch?
Vunzigheidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is een goede SC nou zonder vunzigheid
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef MsMessy het volgende:
Sex, drugs and gabberhouse, yeah Fokmeets for the win!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vunzigheid [ afbeelding ]
Ranzigheid [ afbeelding ]
Je hebt daar wel een punt iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Maar wel seksquote:
Skip drugs en we hebben een dealquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef MsMessy het volgende:
Sex, drugs and rock'n'roll, yeah Fokmeets for the win!
Jeej! En succes?quote:
Naja, ik heb iedereen gesproken... Twee boze mensen aan de lijn gehad. Veel doen er niet mee, maar goed... Dat weten we dan nu, haha.quote:
Jij leest nu wat je wil lezenquote:
Het sarcasme druipt hier vanafquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Jij en boos kijken. Nee, dat zie ik toch niet zo voor me
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, het topic is weer veilig heb ik begrepen. Nu maar hopen dat het zo blijft, anders ben ik voorgoed weg.
Je kunt het natuurlijk ook overdrijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, het topic is weer veilig heb ik begrepen. Nu maar hopen dat het zo blijft, anders ben ik voorgoed weg.
Onveilig? Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, niet doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Zijn de grenzen van wat wel kan en wat niet zo moeilijk? Er zijn mensen op het werk, die hoeven geen bagger te zien. Ik speel genoeg spellen om alle ranzigheid te kunnen negeren, maar niet iedereen is zo afgestomptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
wat probeer je te regelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik heb iedereen gesproken... Twee boze mensen aan de lijn gehad. Veel doen er niet mee, maar goed... Dat weten we dan nu, haha.
Sorry, maar de plaatjes in het vorige topic zijn gewoon niet zo fijn als je op het werk een beetje probeert mee te lezen.quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, maar de plaatjes in het vorige topic zijn gewoon niet zo fijn als je op het werk een beetje probeert mee te lezen.
foei! jij moet ook werken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, maar de plaatjes in het vorige topic zijn gewoon niet zo fijn als je op het werk een beetje probeert mee te lezen.
Nogmaalsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Zijn de grenzen van wat wel kan en wat niet zo moeilijk? Er zijn mensen op het werk, die hoeven geen bagger te zien. Ik speel genoeg spellen om alle ranzigheid te kunnen negeren, maar niet iedereen is zo afgestompt
quote:
zegt de eeuwige studentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foei! jij moet ook werken!
of ben je zo'n ict-er die continue 'op hun ding moeten wachten'
Het moet wel leuk blijven hè...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Maar om nu te gaan 'dreigen' om noooit meer terug te komen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foei! jij moet ook werken!
of ben je zo'n ict-er die continue 'op hun ding moeten wachten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |