Wel een saaie projecttitel. Ik verkies kampernellienamen als projecttitelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz. Soms gaat het niet zo goed met voorkomen.
Maar idd, beter lijkt neemt Bram de goede looks van z'n mama over.
Zien!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Ik heb een machtig goede reet in deze jeans. Dat mag ook gezegd
Vladischlav?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een saaie projecttitel. Ik verkies kampernellienamen als projecttitel
Chelsey, Dayden (wel origineel zijn nl)?quote:
Deshanio Dayden Bram?quote:
ik wil mee kwijlen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Ik heb een machtig goede reet in deze jeans. Dat mag ook gezegd
ohh!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Silmarwen het volgende:
Gz Joene en Tico! Ik lees echt nooit in OUD.Onverwacht dus geloof ik enzo?
Heeeeeeeeeeerlijk dagje gerelaxed in de spa, zonder Beppies want die waren er niet. Touwtje beetje weggefrommeld, 10000 keer naar de wc. Volgend keer time ik het misschien beter.
Elysium is echt aan te raden.
We zullen het maar niet hebben over het chocolade gebakje (de carrotcake had walnoten) en de max erna... Ach eerste dag van de menstruatie steek ik altijd een dikke vinger naar wat voor goede voornemens ik heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Toen ik 35 kilo minder meezeulde werd ik zo enorm vaak de hemel in geprezen dat ik er echt waar sacherijnig van werd. Zo van: maar hiervoor was ik echt precies dezelfde persoon, maar nu ben ik...'beter'? Onze maatschappij vindt blijkbaar te dik zijn zo erg, dat je een rangorde stijgt als je bent afgevallenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, de jeans is nu weer uit. Misschien hijs ik hem er vandaag weer in en probeer ik een foto. Al lijkt me dat ook weer ridicuul
Zeg, vraagje voor de voormalig dikke wijvuh, zoals ik zelluf. Vinden jullie het verschil in perceptie van jezelf nooit lastig? Als in dat mensen je ineens heel anders (lijken te) zien nu je niet meer (veel) te dik bent? Allemaal leuk en aardig natuurlijk dat die kiloos er af zijn, maar ik ben niet ineens wezenlijk een ander persoon nu die kiloos er af zijn. En wie weet komen ze er ooit wel weer aan. Dan ben ik nog steeds dezelfde persoon, maar vinden ze mij blijkbaar weer minder tof ofzo? Ik kan niet zo goed uitleggen wat ik hier nu mee wil, of waarom ik het opschrijf, of waarom het me soms wat frustreert, maar ik dacht ik gooi het toch even in de groep.
Een 7!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:31 schreef Vicky het volgende:
![]()
BE!
![]()
![]()
Nieuwe all-time low hier! Ik ben onder de 79 gekomen!
Maar het toch ook een megaprestatie ,35 kilo afvallen ? Ik zou je daar ook de hemel mee inprijzen. En ik zou ook niets durven zeggen als je het allemaal weer zou aankomen. Ik zou dat zo sneu vinden en je daar niet op willen wijzen. ,denk niet dat mensen het slecht bedoelen. Misschien stralen jullie ook wel veel meer positieve energie uit als je je zo goed voelt als je slank bent dat mensen daar op reageren...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik 35 kilo minder meezeulde werd ik zo enorm vaak de hemel in geprezen dat ik er echt waar sacherijnig van werd. Zo van: maar hiervoor was ik echt precies dezelfde persoon, maar nu ben ik...'beter'? Onze maatschappij vindt blijkbaar te dik zijn zo erg, dat je een rangorde stijgt als je bent afgevallenDiezelfde mensen waren ook doodstil toen ik weer aankwam, ze zullen wel gedacht hebben 'dat hadden we wel verwacht'
In mijn geval was het geen prestatie en ik straalde niets positiefs uit, maar dat kan je niet wetenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:37 schreef N.icka het volgende:
Maar het toch ook een megaprestatie ,35 kilo afvallen ? Ik zou je daar ook de hemel mee inprijzen. En ik zou ook niets durven zeggen als je het allemaal weer zou aankomen. Ik zou dat zo sneu vinden en je daar niet op willen wijzen. ,denk niet dat mensen het slecht bedoelen. Misschien stralen jullie ook wel veel meer positieve energie uit als je je zo goed voelt als je slank bent dat mensen daar op reageren...
Wat zou dan wel goed zijn om te zeggen ..,je ziet er toch ook stukken beter uit met 35 kilo minder ? Je ziet het in dit topic toch ook dat men elkaar complimenten geeft en zegt dat ze er goed uitzien ? Het wil niet zeggen dat je een beter mens bent ,maar je oogt wel degelijk een stuk mooierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn geval was het geen prestatie en ik straalde niets positiefs uit, maar dat kan je niet weten![]()
En natuurlijk bedoelt iedereen het goed! Maar om nu dingen te zeggen als 'je bent nu 1000x mooier!'. Hoe godallemachtig lelijk was ik dan wel niet? Waarom denken mensen dat dat een compliment is?
quote:
Dat zou me idd ook steken DP, de gedachte dat hij dus blijkbaar daar voor vond dat je er niet uit zag ofzo, daar zou ik vreselijk veel moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, het is ook wel een combinatie van factoren natuurlijk. De feedback versterkt je gevoel over jezelf ook nog eens en zo blijf je bezig.
Maar het zit me wel dwars dat zelfs mijn beste vriend toen de kilo's er net afwaren ineens riep "Ja maar jezus DP je bent ineens echt een lekker wijf." Met een blik in zn ogen waarvan ik dacht, fuck, je ziet me nu dus ECHT anders. En dat is dan dus iemand die mij door en door kent zeg maar, daarbij zou die verpakking al helemaal geen reet uit moeten maken.
Eigenlijk is het nooit goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Ik hoor dat eigenlijk niet. Wel dat mensen trots zijn op me, dat ik zoveel ben afgevallen en dat ik er gezonder uit zie. Maar niet mooier enzo.
Weet niet of dat beter is.
Het maakt in zoverre uit dat je door je gewicht kwijt bent ook anders in t leven staat ws, postiever, zelfverzekerder, ook dat hoort bij de lekker wijf uitstraling. Dus snap best dat iemand dat kan zeggen tegen je.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, het is ook wel een combinatie van factoren natuurlijk. De feedback versterkt je gevoel over jezelf ook nog eens en zo blijf je bezig.
Maar het zit me wel dwars dat zelfs mijn beste vriend toen de kilo's er net afwaren ineens riep "Ja maar jezus DP je bent ineens echt een lekker wijf." Met een blik in zn ogen waarvan ik dacht, fuck, je ziet me nu dus ECHT anders. En dat is dan dus iemand die mij door en door kent zeg maar, daarbij zou die verpakking al helemaal geen reet uit moeten maken.
Nou ja dat klopt ook wel. Maar als dikkerdje had ik ook dagen dat ik me hysterisch gelukkig en goed in mijn vel voelde, terwijl de feedback van mensen in het wild dan toch echt anders was.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het maakt in zoverre uit dat je door je gewicht kwijt bent ook anders in t leven staat ws, postiever, zelfverzekerder, ook dat hoort bij de lekker wijf uitstraling. Dus snap best dat iemand dat kan zeggen tegen je.
Ja maar je kan nooit voor iedereen er lekker uitzien. Ik zie genoeg slanke vrouwen die een uitstraling van een zoutzak hebben, dat is net zo onaantrekkelijk als een dikke vrouw met een zoutzak uitstraling.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt ook wel. Maar als dikkerdje had ik ook dagen dat ik me hysterisch gelukkig en goed in mijn vel voelde, terwijl de feedback van mensen in het wild dan toch echt anders was.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een diepe... Euh... Geen idee hoe ik deze zin af wilde gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |