abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:49:02 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_113241337
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hmz. Soms gaat het niet zo goed met voorkomen.

Maar idd, beter lijkt neemt Bram de goede looks van z'n mama over.
Wel een saaie projecttitel. Ik verkies kampernellienamen als projecttitel :Y
disclaimer
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:14:39 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113244557
Lekker expans! :Y

Hier vanavond Curry a la Coolbabe, zonder kikkererwten en met wat extra groente. En ipv dat ik het met 2 pita's eet, hou ik het vanavond bij eentje! *O*
pi_113245093
Zo. Ik heb een machtig goede reet in deze jeans. Dat mag ook gezegd :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:31:03 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113245141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zien!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:31:10 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113245143
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wel een saaie projecttitel. Ik verkies kampernellienamen als projecttitel :Y
Vladischlav?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113245901
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:31 schreef Ticootje het volgende:

Vladischlav?
Chelsey, Dayden (wel origineel zijn nl)?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:54:18 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113246061
Ik zeg Deshanio! ^O^
pi_113246116
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zeg Deshanio! ^O^
Deshanio Dayden Bram?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 juni 2012 @ 19:01:32 #269
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113246256
Djayen dan hè?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juni 2012 @ 19:20:33 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113246910
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik wil mee kwijlen!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:58:03 #271
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_113254354
Gz Joene en Tico! Ik lees echt nooit in OUD. :D Onverwacht dus geloof ik enzo?

Heeeeeeeeeeerlijk dagje gerelaxed in de spa, zonder Beppies want die waren er niet. Touwtje beetje weggefrommeld, 10000 keer naar de wc. Volgend keer time ik het misschien beter.
Elysium is echt aan te raden.

We zullen het maar niet hebben over het chocolade gebakje (de carrotcake had walnoten -O-) en de max erna... Ach eerste dag van de menstruatie steek ik altijd een dikke vinger naar wat voor goede voornemens ik heb. :D
pi_113257853
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Silmarwen het volgende:
Gz Joene en Tico! Ik lees echt nooit in OUD. :D Onverwacht dus geloof ik enzo?

Heeeeeeeeeeerlijk dagje gerelaxed in de spa, zonder Beppies want die waren er niet. Touwtje beetje weggefrommeld, 10000 keer naar de wc. Volgend keer time ik het misschien beter.
Elysium is echt aan te raden.

We zullen het maar niet hebben over het chocolade gebakje (de carrotcake had walnoten -O-) en de max erna... Ach eerste dag van de menstruatie steek ik altijd een dikke vinger naar wat voor goede voornemens ik heb. :D
ohh! -O- ik was vergeten van de walnoten :@
fijn dat je heerlijk genoten hebt!

hier is de haring van de lunch een beetje recalcitrant..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_113266818
Mghi, de jeans is nu weer uit. Misschien hijs ik hem er vandaag weer in en probeer ik een foto. Al lijkt me dat ook weer ridicuul :D

Zeg, vraagje voor de voormalig dikke wijvuh, zoals ik zelluf. Vinden jullie het verschil in perceptie van jezelf nooit lastig? Als in dat mensen je ineens heel anders (lijken te) zien nu je niet meer (veel) te dik bent? Allemaal leuk en aardig natuurlijk dat die kiloos er af zijn, maar ik ben niet ineens wezenlijk een ander persoon nu die kiloos er af zijn. En wie weet komen ze er ooit wel weer aan. Dan ben ik nog steeds dezelfde persoon, maar vinden ze mij blijkbaar weer minder tof ofzo? Ik kan niet zo goed uitleggen wat ik hier nu mee wil, of waarom ik het opschrijf, of waarom het me soms wat frustreert, maar ik dacht ik gooi het toch even in de groep.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 08:41:25 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113267024
Ik heb het nog niet mogen ervaren, maar kan me wel voorstellen wat je bedoelt en ook dat je het een beetje :{ vindt. Net alsof je leuker zou zijn als je slank bent ofzo.

Ik ben even heel *O* vanmorgen eindelijk weer eens goed naar het toilet geweest en ineens 8 ons minder dan gisteren. :') :o
En daarmee meteen een mini-doel doorbroken! *O*
pi_113267073
BE! *O*

You turdmonster, you :o
pi_113267214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 08:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, de jeans is nu weer uit. Misschien hijs ik hem er vandaag weer in en probeer ik een foto. Al lijkt me dat ook weer ridicuul :D

Zeg, vraagje voor de voormalig dikke wijvuh, zoals ik zelluf. Vinden jullie het verschil in perceptie van jezelf nooit lastig? Als in dat mensen je ineens heel anders (lijken te) zien nu je niet meer (veel) te dik bent? Allemaal leuk en aardig natuurlijk dat die kiloos er af zijn, maar ik ben niet ineens wezenlijk een ander persoon nu die kiloos er af zijn. En wie weet komen ze er ooit wel weer aan. Dan ben ik nog steeds dezelfde persoon, maar vinden ze mij blijkbaar weer minder tof ofzo? Ik kan niet zo goed uitleggen wat ik hier nu mee wil, of waarom ik het opschrijf, of waarom het me soms wat frustreert, maar ik dacht ik gooi het toch even in de groep.
Toen ik 35 kilo minder meezeulde werd ik zo enorm vaak de hemel in geprezen dat ik er echt waar sacherijnig van werd. Zo van: maar hiervoor was ik echt precies dezelfde persoon, maar nu ben ik...'beter'? Onze maatschappij vindt blijkbaar te dik zijn zo erg, dat je een rangorde stijgt als je bent afgevallen 8)7 Diezelfde mensen waren ook doodstil toen ik weer aankwam, ze zullen wel gedacht hebben 'dat hadden we wel verwacht' :+

Ik kon er echt niet goed tegen, herken je frustratie wel, Pheebs.

Vandaag weer mijn eigen eten bepalen en de havermoutpap staat al op *O* Wat had ik daar zin in.
pi_113267515
*O* *O* BE! *O* *O*

Nieuwe all-time low hier! Ik ben onder de 79 gekomen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_113267537
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 09:31 schreef Vicky het volgende:
*O* *O* BE! *O* *O*

Nieuwe all-time low hier! Ik ben onder de 79 gekomen!
Een 7! *O* *O* Nice!
pi_113267569
78,7!! -12 kilo!

*trots*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 09:37:08 #280
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113267570
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 09:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik 35 kilo minder meezeulde werd ik zo enorm vaak de hemel in geprezen dat ik er echt waar sacherijnig van werd. Zo van: maar hiervoor was ik echt precies dezelfde persoon, maar nu ben ik...'beter'? Onze maatschappij vindt blijkbaar te dik zijn zo erg, dat je een rangorde stijgt als je bent afgevallen 8)7 Diezelfde mensen waren ook doodstil toen ik weer aankwam, ze zullen wel gedacht hebben 'dat hadden we wel verwacht'
Maar het toch ook een megaprestatie ,35 kilo afvallen ? Ik zou je daar ook de hemel mee inprijzen. En ik zou ook niets durven zeggen als je het allemaal weer zou aankomen. Ik zou dat zo sneu vinden en je daar niet op willen wijzen. ,denk niet dat mensen het slecht bedoelen. Misschien stralen jullie ook wel veel meer positieve energie uit als je je zo goed voelt als je slank bent dat mensen daar op reageren...
  zaterdag 23 juni 2012 @ 09:39:00 #281
30252 Soempie
Procreating
pi_113267594
Vicky wat goed! *O* dat is mijn uiteindelijke doel zelfs.

Ik wil me hier dus weer aanmelden. :@ Er moet.. ik wil er graag 16 kg af.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_113267729
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 09:37 schreef N.icka het volgende:

Maar het toch ook een megaprestatie ,35 kilo afvallen ? Ik zou je daar ook de hemel mee inprijzen. En ik zou ook niets durven zeggen als je het allemaal weer zou aankomen. Ik zou dat zo sneu vinden en je daar niet op willen wijzen. ,denk niet dat mensen het slecht bedoelen. Misschien stralen jullie ook wel veel meer positieve energie uit als je je zo goed voelt als je slank bent dat mensen daar op reageren...
In mijn geval was het geen prestatie en ik straalde niets positiefs uit, maar dat kan je niet weten ;)

En natuurlijk bedoelt iedereen het goed! Maar om nu dingen te zeggen als 'je bent nu 1000x mooier!'. Hoe godallemachtig lelijk was ik dan wel niet? Waarom denken mensen dat dat een compliment is?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:00:09 #283
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113267843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In mijn geval was het geen prestatie en ik straalde niets positiefs uit, maar dat kan je niet weten ;)

En natuurlijk bedoelt iedereen het goed! Maar om nu dingen te zeggen als 'je bent nu 1000x mooier!'. Hoe godallemachtig lelijk was ik dan wel niet? Waarom denken mensen dat dat een compliment is?
Wat zou dan wel goed zijn om te zeggen ..,je ziet er toch ook stukken beter uit met 35 kilo minder ? Je ziet het in dit topic toch ook dat men elkaar complimenten geeft en zegt dat ze er goed uitzien ? Het wil niet zeggen dat je een beter mens bent ,maar je oogt wel degelijk een stuk mooier :)
pi_113267903
Laat maar, je begrijpt het niet.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:09:11 #285
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113267963
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Misschien niet ,maar ik doe mijn best
pi_113267965
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:05 schreef Isabeau het volgende:
:*
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:16:47 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_113268072
Een vriendin van mij werd ronduit een bitch toen ze 60 kilo was afgevallen. Ze had een maagband, alles ging helemaal prima, tot ze uiteraard boulimia kreeg. Ze werd heel mager, overdreven zeker van zichzelf, ging vreemd, werd luidruchtig, etc. Ze veranderde gewoon. Uiteraard zat ze enorm met zichzelf in de knoop en daar kwam de persoonsverandering door, niet zo zeer door het gewicht. Nu, een paar jaar later heeft ze therapie gehad, is haar maagband eruit, een kindje rijker en is ze zielsgelukkig dat ze weer normaal kan eten. Ze weegt weer 110 kilo |:(

Toen ik een paar weken geleden zei dat ik haar nu veel leuker vind werd ze best pissig. Zij zei ook dat het niet van je gewicht af moet hangen hoe aardig mensen je vinden. Dat gewicht zal me een rotzorg zijn, ze had gewoon een klote periode toen en zo gedroeg ze zich ook.
Spoilers!
pi_113268152
Ik voel mezelf aanmerkelijk prettiger als ik wat lichter ben, dan dat ik nu ben. Ik denk dat je dat misschien ook wel een beetje uitstraalt dan.
Ik heb gewoon best wel last van mijn buik en dat ik veel kleren die ik leuk vind niet zo maar aan kan doen.
Zou dat het verschil niet kunnen zijn? Wat je uit straalt over je zelf?
pi_113268392
Ja, het is ook wel een combinatie van factoren natuurlijk. De feedback versterkt je gevoel over jezelf ook nog eens en zo blijf je bezig.

Maar het zit me wel dwars dat zelfs mijn beste vriend toen de kilo's er net afwaren ineens riep "Ja maar jezus DP je bent ineens echt een lekker wijf." Met een blik in zn ogen waarvan ik dacht, fuck, je ziet me nu dus ECHT anders. En dat is dan dus iemand die mij door en door kent zeg maar, daarbij zou die verpakking al helemaal geen reet uit moeten maken.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:46:37 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113268541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, het is ook wel een combinatie van factoren natuurlijk. De feedback versterkt je gevoel over jezelf ook nog eens en zo blijf je bezig.

Maar het zit me wel dwars dat zelfs mijn beste vriend toen de kilo's er net afwaren ineens riep "Ja maar jezus DP je bent ineens echt een lekker wijf." Met een blik in zn ogen waarvan ik dacht, fuck, je ziet me nu dus ECHT anders. En dat is dan dus iemand die mij door en door kent zeg maar, daarbij zou die verpakking al helemaal geen reet uit moeten maken.
Dat zou me idd ook steken DP, de gedachte dat hij dus blijkbaar daar voor vond dat je er niet uit zag ofzo, daar zou ik vreselijk veel moeite mee hebben. :o

Vicky! Goed zeg! *O*
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:48:00 #291
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_113268574
Ik hoor dat eigenlijk niet. Wel dat mensen trots zijn op me, dat ik zoveel ben afgevallen en dat ik er gezonder uit zie. Maar niet mooier enzo.

Weet niet of dat beter is. :+
pi_113268805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Ik hoor dat eigenlijk niet. Wel dat mensen trots zijn op me, dat ik zoveel ben afgevallen en dat ik er gezonder uit zie. Maar niet mooier enzo.

Weet niet of dat beter is. :+
Eigenlijk is het nooit goed :7

Bij mij was alleen de reden dat ik was afgevallen dat ik dood ongelukkig was en dat straalde ik ook echt uit, dus er waren geen positieve vibes van mijn kant :D Terwijl ik daarvoor best een happy happy joy joy persoon was. Alleen wel wat dikker ja.
pi_113268871
Hihih, ja ik kan een periode doodmiserabel zijn iedereen die te dik is aanraden :7

Maar toen de wolken optrokken waren de killos wel weg 8-)
pi_113269911
morguh!

gister heerlijk gegeten O+
de taart van een jaar geleden was nog best lekker! :9 alleen het fondant er op was iets harder geworden :P

vandaag een waardeloze eet dag ( goh .. het is zeker weer het weekend :P ) want we rennen van hot naar her :D

welkom Soempie! :W :*
succes!

en over het vrienden/vriendinnen idee:
mijn zusje zei gister dat ik er ( nu er 8 kilo af is ) vooral gezonder uit zie. en dat is ook wel echt zo :Y . en ik zie er ook blijer uit, want iedere keer als ik mezelf in een spiegel/raam/reflectie zie ben ik tevreden met mezelf :Y en dat is zoo fijn! :D verder heb ik niet het idee dat mijn vriendinnetjes het nu leuker met mij vinden dan toen ik 8 kilo zwaarder was.. :N

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 23 juni 2012 @ 11:56:53 #295
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113270212
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

Het maakt in zoverre uit dat je door je gewicht kwijt bent ook anders in t leven staat ws, postiever, zelfverzekerder, ook dat hoort bij de lekker wijf uitstraling. Dus snap best dat iemand dat kan zeggen tegen je.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_113270364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het maakt in zoverre uit dat je door je gewicht kwijt bent ook anders in t leven staat ws, postiever, zelfverzekerder, ook dat hoort bij de lekker wijf uitstraling. Dus snap best dat iemand dat kan zeggen tegen je.
Nou ja dat klopt ook wel. Maar als dikkerdje had ik ook dagen dat ik me hysterisch gelukkig en goed in mijn vel voelde, terwijl de feedback van mensen in het wild dan toch echt anders was.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 12:07:10 #297
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113270489
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja dat klopt ook wel. Maar als dikkerdje had ik ook dagen dat ik me hysterisch gelukkig en goed in mijn vel voelde, terwijl de feedback van mensen in het wild dan toch echt anders was.
Ja maar je kan nooit voor iedereen er lekker uitzien. Ik zie genoeg slanke vrouwen die een uitstraling van een zoutzak hebben, dat is net zo onaantrekkelijk als een dikke vrouw met een zoutzak uitstraling.

Maar als je afvalt (of aankomt als dat nodig) is dan zullen mensen zeggen dat je er beter uitziet. Zelfde als je naar de kapper gaat, jij neemt nieuwe coupe, je voelt je nieuw en fris, straalt dat uit en mensen zullen zeggen, gaaf, veel beter had je eerder moeten doen.

Ik had t zelf, was 30 kilo zwaarder, ook niet ongelukkig maar op t moment dat je die blouse weer aankan die je 5 jaar niet aankon ben je blij en straal je dat uit
pi_113270891
Als ik een blouse een jaar niet kan dragen flikker ik hem weg, misschien maakt dat verschil :D
  zaterdag 23 juni 2012 @ 12:28:41 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113271033
Ik heb een diepe kast 8-)
pi_113271090
:7 Ik heb een diepe... Euh... Geen idee hoe ik deze zin af wilde gaan maken :')
  zaterdag 23 juni 2012 @ 12:30:57 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113271105
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
:7 Ik heb een diepe... Euh... Geen idee hoe ik deze zin af wilde gaan maken :')
:o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')