Vandaar ook mnquote:
je moet toch ergens aan dood ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef Tink89 het volgende:
Lol... Redbull idd, en dan vooral de light-variant. Lekker veel kankerverwekkende stoffen![]()
Die is het beste ja, samen met blauwe m&m's...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef Tink89 het volgende:
Lol... Redbull idd, en dan vooral de light-variant. Lekker veel kankerverwekkende stoffen![]()
Krijg je daar ook kanker van ?quote:
En krokante speklappen van de BBQquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is het beste ja, samen met blauwe m&m's...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Yeah!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En krokante speklappen van de BBQ
* Stormqueen steekt nog een peuk op
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
overal van toch?Oh maar dat geeft niks hoor , ik hoef niet zo oud te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Wow, jij eet veel eiwitten op een dag... Niet dat daar iets mis mee is, maar het viel me even opquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef BananaPancake het volgende:
Lijstje
O: 2 volkoren boterhammen, filet americain, pindakaas, glas magere melk
T: 200 gr magere vruchtenkwark, volkoren cracker met rosbief, 1 sinaasappel
L: 2 volkoren boterhammen,2x kaas 30+, kiwi, heldere soep, glas magere melk
T: 200 gr. magere vruchtenkwark, 1 eierkoek
D: sajoerboontjes en kip
T: 2 rijstwafels, filet americain, fricandeau
Ik heb deze eetlijst van een fitnesssite af, omdat ik daar nu mee bezig ben. Op zich valt hey qua grammen wel mee als je het uit zou rekenen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wow, jij eet veel eiwitten op een dag... Niet dat daar iets mis mee is, maar het viel me even op
Wat voor vruchtenkwark eet je? Ik merk hier dat "mager" vaak "weinig vet, maar heel veel suiker" betekent...
Ik heb net m'n lunch op en van m'n collegaatje een ligakoek gekregen voor onderweg *zo'n 0-4 maanden koek, jum!*
Xx
Wij zijn al een paar jaar overgestapt op pain de campagne en pain complet, stukken lekkerder wat mij betreft. En godzijdank lust ik geen wijn dus wat dat betreft ook geen bedreigingen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:52 schreef Sjeen het volgende:
Goedemorgen! Nog anderhalve week en dan ga ik twee weken lang leven op stokbrood en wijn
Die pain de campagne is lekker inderdaad. Alleen van die ieniemienie kleine sneetjes...quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij zijn al een paar jaar overgestapt op pain de campagne en pain complet, stukken lekkerder wat mij betreft. En godzijdank lust ik geen wijn dus wat dat betreft ook geen bedreigingen.
Wij gaan over 3,5 week!
ik heb er echt zo veel zin in en ben ook echt vol goede moed qua eten, neem gewoon mijn favoriete recepten etc. mee en ga gewoon lekker koken ipv puur voor het gemak je vol stoppen met bbq vlees etc.
Dan moet je 'm anders snijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die pain de campagne is lekker inderdaad. Alleen van die ieniemienie kleine sneetjes...
Dit jaar geen Frankrijk voor ons helaas, of zomervakantie. Volgend jaar weer!
wasa thin is errug lekker.. vooral die zout/rozemarijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren braaf een pak volkoren ontbijtkoek gekocht. Is best goed te eten! Ik heb zelfs mijn ontbijtkoekbewaarblik kunnen vinden.
Wasa thin is ook lekker trouwens.
Ik ga gewoon twee weken genieten, nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik tijdens zo'n kampeervakantie over het algemeen niet aankom. We zijn behoorlijk actief en eten veel meer vis dan thuis enzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij zijn al een paar jaar overgestapt op pain de campagne en pain complet, stukken lekkerder wat mij betreft. En godzijdank lust ik geen wijn dus wat dat betreft ook geen bedreigingen.
Wij gaan over 3,5 week!
ik heb er echt zo veel zin in en ben ook echt vol goede moed qua eten, neem gewoon mijn favoriete recepten etc. mee en ga gewoon lekker koken ipv puur voor het gemak je vol stoppen met bbq vlees etc.
Lijstje:
O: muesliol
T: sneetje roggebrood met kaas
L: 2 boterhammen met sandwichspread, sneetje roggebrood met kaas
T: appel
D: italiaanse stoofpot met pangasusfilet
T: geen idee
En straks op de fiets naar de tandarts, in totaal 13km met 2 x 18kg kind achterop en aan mijn fiets hangend.
Ja, heerlijk! Alleen vind ik er wel erg veel kcal in zitten voor zo'n dun dingetje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:00 schreef Barreltje het volgende:
wasa thin is errug lekker.. vooral die zout/rozemarijn
Ja hoi! We zien je wel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:42 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa komt schoorvoetend het topic weer binnen...
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi! We zien je wel hoorEn we maken er allemaal wel eens een puinhoop van. Of heel vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |