Ik heb het 20 minuten gekookt en het was helemaal niet snotterigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe lang moet het nou gekookt worden? En hoe snotterig werd het uiteindelijk?
Onze definitie van 'dorp' is misschien anders, maar ik werk nu in Rijen en dat daar geen aldi is en geen Jumbo, maar alleen een lidl, ah en emte vind ik al uitermate irritant. Bovendien kan ik nooit eens na m'n werk gezellig even winkelen met een vriendinnetje, want het winkelcentrum stelt niks voor... Het heeft btw geen middelbare school, dus kind-technisch niet handig. Nee joh, niks voor mij!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zijn wel uitersten die je noemt.
Ik woon in een dorp (hiervoor in Den Haag), maar heb alles vlakbij, meerdere opties zelfs. En dat geldt voor de meeste grotere dorpen.
Nou waren de jaren 50 ook niet echt de meest briljante (en degelijke) bouwperiode voor huizen in Nederland.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:49 schreef Tink89 het volgende:Heb 1,5 jaar in een huis uit de jaren vijftig gewoond. Alles verouderd, alles moest opgeknapt, niks was logisch, de plafonds te laag...
dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:51 schreef lezzer het volgende:
Nou waren de jaren 50 ook niet echt de meest briljante (en degelijke) bouwperiode voor huizen in Nederland.
Kwantiteit was toen het belangrijkstequote:Op woensdag 20 juni 2012 07:51 schreef lezzer het volgende:
Nou waren de jaren 50 ook niet echt de meest briljante (en degelijke) bouwperiode voor huizen in Nederland.
Daarom. Het komt uit de lengte of uit de breedte hèquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kwantiteit was toen het belangrijkste
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou bij mij zit het momenteel vooral in de breedte
Niet doenquote:* DancingPhoebe voelt zich een vetje.
redbullquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog ideeen voor gezonde energie bommetjes![]()
ik kom maar niet van de jetlag af, slaap 4 uur per nacht en wordt er stront chagerijnig van!
Fruit, natuurlijk. En espressoquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog ideeen voor gezonde energie bommetjes![]()
ik kom maar niet van de jetlag af, slaap 4 uur per nacht en wordt er stront chagerijnig van!
er staat GEZONDE tussendoortjesquote:
ik drink geen koffiequote:
Fruit want fruitsuiker, snelle energiekick.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik drink geen koffie
en welk fruit dan?of iedere willekeurige fruit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |