SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
A - Grote markt
B - UMCG
C - Station (CS)
D - Stadspark
E - Euroborg
De OP
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickazio op 21-06-2012 02:56:29 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
Maar dat is niet meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stond ook in de vorige, laten we lekker staan toch
dat je dat nog moet vragen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waarom sta jij als Fries tussen de Groningers?
ongelooflijk dat dat zeurdorp dit titel binnen heeft kunnen slepenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie dat elke dag als ik naar mijn werk rijd
Oh man, dat is echt een bagger stad dorp. In de trein ook, daar stappen allemaal tokkies in of er stappen tokkies uit. En die lui die je tegen komt als je door het centrum looptquote:
Haha echt hè. Ik heb daar stage gelopen op een middelbare school en echt sommige van mijn leerlingen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oh man, dat is echt een bagger stad dorp. In de trein ook, daar stappen allemaal tokkies in of er stappen tokkies uit. En die lui die je tegen komt als je door het centrum loopt
Bijna gechilled man! Opdrachtgeefster was van een 4 naar een 6 gegaan, dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met scriptie dude?
Geeft ze jou les dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef S-RS het volgende:
M'n moeder is daar ook lerares, man wat een tuig. Dat zijn dan ook nog van die exteem laag begaafde moeilijk handelbare autisten enzo. Als ik ook hoor wat voor ouders daar bij horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat jij ineens zou reagerenquote:
VMBO zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha echt hè. Ik heb daar stage gelopen op een middelbare school en echt sommige van mijn leerlingen..
Ja, uk had vmbo 3 tl.quote:
Ja ach, een deel wel en deel niet. Bedoel de leerlingen op de havo in Pekela zijn meer tuig dan leerlingen in Hoogeveen op het vmbo.quote:
ach, ze komen allen daar uit achtergesteld gebiedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja ach, een deel wel en deel niet. Bedoel de leerlingen op de havo in Pekela zijn meer tuig dan leerlingen in Hoogeveen op het vmbo.
Dat is die. Maar als een vreemde aan je zit slaat die op tilt, en zo hoort het ook. De fokker wil die beesten niet eens aan iedereen verkopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door S-RS op 19-06-2012 15:06:35 ]
Is ook nieuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Vaith het volgende:
Hallo allen!Ik wist niet eens dat er een Groningen topic reeks bestond!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat is die. Maar als een vreemde aan je zit slaat die op tilt, en zo hoort het ook. De fokker wil die beesten niet eens aan iedereen verkopen.
Deze, 75/80 kilo. Heeft in zo'n enthousiasme wel eens mensen omgegooid
wat is het voor ras? lijkt wel een mega-staffordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Een boerboel, officieel een Zuid-Afrikaanse boerboel ofzo. Zijn 9 van de 10 keer bruin, maar in deze kleuren zie je ze bijna nooit. Sowieso zie je die beesten bijna nooit, bijna niemand kent ze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat is het voor ras? lijkt wel een mega-stafford
beter van niet want dan trip ik hemquote:
we merken hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oh, ik kan echt wel zelf voor een fietsen zorgen hoor.
Als in: een andere fietsen kopen.quote:
ik ben cantina manquote:
Zet je hem écht voor die deur neer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
klote parkeerbeleid bij de jumbo euroborg
krijg er elke keer weer een bon
altijd tegenover de deur, op dat weggetje tussen die 2 stukken grond in.quote:
Noob!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
altijd tegenover de deur, op dat weggetje tussen die 2 stukken grond in.
rechts is taxistandplaats a 75 euro en links is verboden te parkeren a 85 euro dus voortaan ga ik maar weer voor rechts
dat zul je mij nooit zien doenquote:
Dat ene gat daarvoor is ook een openbare parkeerplek. No garage intend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat zul je mij nooit zien doen
wangedrochten zijn dat zeg
yup, maar alsnog betaald parkerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ene gat daarvoor is ook een openbare parkeerplek. No garage intend.
Okkkkkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
yup, maar alsnog betaald parkeren
doe ik niet aan, is een principekwestie
Deze man weet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
yup, maar alsnog betaald parkeren
doe ik niet aan, is een principekwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |