SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
A - Grote markt
B - UMCG
C - Station (CS)
D - Stadspark
E - Euroborg
De OP
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickazio op 21-06-2012 02:56:29 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
Maar dat is niet meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stond ook in de vorige, laten we lekker staan toch
dat je dat nog moet vragen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waarom sta jij als Fries tussen de Groningers?
ongelooflijk dat dat zeurdorp dit titel binnen heeft kunnen slepenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie dat elke dag als ik naar mijn werk rijd
Oh man, dat is echt een bagger stad dorp. In de trein ook, daar stappen allemaal tokkies in of er stappen tokkies uit. En die lui die je tegen komt als je door het centrum looptquote:
Haha echt hè. Ik heb daar stage gelopen op een middelbare school en echt sommige van mijn leerlingen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oh man, dat is echt een bagger stad dorp. In de trein ook, daar stappen allemaal tokkies in of er stappen tokkies uit. En die lui die je tegen komt als je door het centrum loopt
Bijna gechilled man! Opdrachtgeefster was van een 4 naar een 6 gegaan, dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met scriptie dude?
Geeft ze jou les dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef S-RS het volgende:
M'n moeder is daar ook lerares, man wat een tuig. Dat zijn dan ook nog van die exteem laag begaafde moeilijk handelbare autisten enzo. Als ik ook hoor wat voor ouders daar bij horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat jij ineens zou reagerenquote:
VMBO zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha echt hè. Ik heb daar stage gelopen op een middelbare school en echt sommige van mijn leerlingen..
Ja, uk had vmbo 3 tl.quote:
Ja ach, een deel wel en deel niet. Bedoel de leerlingen op de havo in Pekela zijn meer tuig dan leerlingen in Hoogeveen op het vmbo.quote:
ach, ze komen allen daar uit achtergesteld gebiedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja ach, een deel wel en deel niet. Bedoel de leerlingen op de havo in Pekela zijn meer tuig dan leerlingen in Hoogeveen op het vmbo.
Dat is die. Maar als een vreemde aan je zit slaat die op tilt, en zo hoort het ook. De fokker wil die beesten niet eens aan iedereen verkopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door S-RS op 19-06-2012 15:06:35 ]
Is ook nieuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Vaith het volgende:
Hallo allen!Ik wist niet eens dat er een Groningen topic reeks bestond!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat is die. Maar als een vreemde aan je zit slaat die op tilt, en zo hoort het ook. De fokker wil die beesten niet eens aan iedereen verkopen.
Deze, 75/80 kilo. Heeft in zo'n enthousiasme wel eens mensen omgegooid
wat is het voor ras? lijkt wel een mega-staffordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Een boerboel, officieel een Zuid-Afrikaanse boerboel ofzo. Zijn 9 van de 10 keer bruin, maar in deze kleuren zie je ze bijna nooit. Sowieso zie je die beesten bijna nooit, bijna niemand kent ze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat is het voor ras? lijkt wel een mega-stafford
beter van niet want dan trip ik hemquote:
we merken hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oh, ik kan echt wel zelf voor een fietsen zorgen hoor.
Als in: een andere fietsen kopen.quote:
ik ben cantina manquote:
Zet je hem écht voor die deur neer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
klote parkeerbeleid bij de jumbo euroborg
krijg er elke keer weer een bon
altijd tegenover de deur, op dat weggetje tussen die 2 stukken grond in.quote:
Noob!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
altijd tegenover de deur, op dat weggetje tussen die 2 stukken grond in.
rechts is taxistandplaats a 75 euro en links is verboden te parkeren a 85 euro dus voortaan ga ik maar weer voor rechts
dat zul je mij nooit zien doenquote:
Dat ene gat daarvoor is ook een openbare parkeerplek. No garage intend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat zul je mij nooit zien doen
wangedrochten zijn dat zeg
yup, maar alsnog betaald parkerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ene gat daarvoor is ook een openbare parkeerplek. No garage intend.
Okkkkkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
yup, maar alsnog betaald parkeren
doe ik niet aan, is een principekwestie
Deze man weet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
yup, maar alsnog betaald parkeren
doe ik niet aan, is een principekwestie
denk je dat?quote:
nog nooit een parkeerbon betaald, kan m'n geld wel beter gebruikenquote:
Okeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nog nooit een parkeerbon betaald, kan m'n geld wel beter gebruiken
als ik veel belasting wil betalen koop ik wel een dikkere auto
Parkeerbonnen =/= cjib bonnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
laat ze komen
parkeerboetes doen ze niks mee,die verdwijnen ergens in een kastje
ook vaak genoeg bonnen in amsterdam gehad die nooit zijn aangekomen
tot ze er genoeg van hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar het zijn geen mulder bonnen dus die blijven gewoon liggen.
Ok. 75 euro is duidelijk echt wel een wet mulder.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar het zijn geen mulder bonnen dus die blijven gewoon liggen.
ze zijn allang blij dat ik alleen hier en daar wat verkeersovertredingen bega.quote:
dan nog, verzamel die dingen al jaren, nooit last mee gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. 75 euro is duidelijk echt wel een wet mulder.
daar heb je het al ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ze zijn allang blij dat ik alleen hier en daar wat verkeersovertredingen bega.
oosterparker he
ik herken hem wel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook niemand die deze gast (her)kent?
nope, uit m'n oude wijk.quote:
Komt me niet bekend voor, why?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook niemand die deze gast (her)kent?
Heb je naam, adres?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, uit m'n oude wijk.
vinkhuizen
allang doorgegevenquote:
Waarom niet? Ik ben naar 'm op zoek, jij hebt datgene wat ik zoek. Dusseh.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
neuh, nergens voor nodig.
maar dat is het type dat (oude) dametjes berooft enzo
dat dus.quote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben naar 'm op zoek, jij hebt datgene wat ik zoek. Dusseh.
Oh, en goh.
hallo buur!quote:
Nou, ik had hem nog maar 8 dagen omdat 12 dagen geleden m'n fiets ook al was gejatquote:
Ik moest om half 7 eruit, vroeg vind ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:04 schreef joppie_saus het volgende:
Vroeg? Ik ben alweer een half uur op de Hanze.
Elke ochtend...quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik moest om half 7 eruit, vroeg vind ik.
Daar zou ik van moeten huilen.quote:
Maar jij werkt. Dus. En jij moest zonodig ergens ver hier vandaan gaan werken.quote:
Is de OP nu beter?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:25 schreef Jesse_ het volgende:
Beste binnenstad van Nederland mag er ook wel uit
Is inderdaad vroeg, dacht dat alleen mensen met een krantenwijk er zo vroeg uit waren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik moest om half 7 eruit, vroeg vind ik.
Are you talking to me?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Catch22- het volgende:
kan je een nog overbelichtere foto vinden misschien?
Als ik om 9 uur moet beginnen op school dan moet ik om half 8 al wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is inderdaad vroeg, dacht dat alleen mensen met een krantenwijk er zo vroeg uit waren.
[..]
Are you talking to me?
Ik moet er 's maandags en 's vrijdags op 6u er af, geen krantenwijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is inderdaad vroeg, dacht dat alleen mensen met een krantenwijk er zo vroeg uit waren.
Je inbox? Waarschijnlijk geordend op datum, als je daar op klikt begint het met de eerste mail of je laatstequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kan iemand mij helpen hoe ik mijn mail weer normaal krijg? Ik druk natuurlijk ergens op maar nu moet ik achteraan beginnen met m'n mail ipv op pagina 1
Das vreemd, ik drukte namelijk op het vlaggetje en niet op de datumquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je inbox? Waarschijnlijk geordend op datum, als je daar op klikt begint het met de eerste mail of je laatste
http://www.kapsalon-perdon.nl/quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef Gaijin het volgende:
Moi Groningerts. Wat is een goeie kapper voor mannen? Barbershop Capelli lijkt me wel wat (maar die is redelijk prijzig 25 uuro), En heeft iemand ervaring met Paruccies?
schraperquote:
Zwartwerkende buurvrouw die kapster is voor een tientjequote:
Ze heeft geen uitkering, dus granted. Had ze een uitkering dan had ik er ook een vies idee bij.quote:
dan moet je naar je buurvrouw en vragen of die je knipt ofzoquote:
toevallig dat ik nu net dit leesquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zwartwerkende buurvrouw die kapster is voor een tientje
hard?quote:
Dat ga ik morgen doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon tennissen?
Zolang ik het maar goed kan horen als ik op bed ligquote:
How wot?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Catch22- het volgende:
Vissen in de stadsgracht. best leuk.
Wel apart in wat voor woonbootwrakken mensen wonen
http://www.rainymood.com/quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Zolang ik het maar goed kan horen als ik op bed lig
suc7quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Morgen 9 uur ub dus hier geen gezuip. Nog drie tentamens volgende week.
Hoewel.. 1 wijntje mag wel haha!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
suc7
Ik sta morgenochtend om 7 uur al op de werkvloer
zaterdagbaantje bij de post. Een aantal collega's van mij beginnen nog vroegerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hoewel.. 1 wijntje mag wel haha!Maar bedankt, komt vast goed.
Wow, dat is vroeg! Wat voor werk doe je?
Succes dan maar!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zaterdagbaantje bij de post. Een aantal collega's van mij beginnen nog vroeger
Wat voor werk zoek je? Of beter gezegd: wat zou je liever niet doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:43 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
Heeft iemand tips voor een bijbaantje?
Ik ga sowieso open sollicitaties doen bij onder andere plato en tonika en heb me net aangemeld bij studentjob.nlmaar naast vakkenvullen nog betere mogelijkheden met een redelijke kans om aangenomen te worden?
Nou het liefst iets in een muziekwinkel maar die kans ik best wel klein. Ik ben inmiddels alweer 2 jaar in een supermarkt dus dat liever niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je? Of beter gezegd: wat zou je liever niet doen?
Anders weet ik nog wel een bijbaantje waar je een grote kans hebt om aangenomen te worden.
Ik zag dat ze bij de G-star winkel op de Vismarkt personeel zochten. En bij SNT (callcenter, outbound) kunnen we ook weer mensen gebruiken. Maar goed, dat laatste moet je dan wel leuk vinden anders houd je het niet zo lang vol.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:25 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nou het liefst iets in een muziekwinkel maar die kans ik best wel klein. Ik ben inmiddels alweer 2 jaar in een supermarkt dus dat liever niet.Verder maakt het me vrij weinig uit (denk ik). En niet 's ochtends werken van 06.00-09.00 ofzo.
Thanks!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de G-star winkel op de Vismarkt personeel zochten. En bij SNT (callcenter, outbound) kunnen we ook weer mensen gebruiken. Maar goed, dat laatste moet je dan wel leuk vinden anders houd je het niet zo lang vol.
Nee, ik denk dat dat inbound is voor ING of de SNS bank. Lijkt mij trouwens ook best leuk, maar je hebt daar wel 3 week fulltime training en je zit als het goed is aan een jaarcontract vast.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks!Die laatste dat is deze zeker?
Maar heb je daar dan niet van die targets die je moet halen? Bv. een x aantal mensen per week aan een duurder contract helpen e.d.?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat inbound is voor ING of de SNS bank. Lijkt mij trouwens ook best leuk, maar je hebt daar wel 3 week fulltime training en je zit als het goed is aan een jaarcontract vast.
Vacatures voor outbound staan er vaak niet op omdat wij heel makkelijk via via mensen binnen krijgen (via send-a-friend acties e.d.) Het gaat om eigen klanten bellen van Hi of KPN die je veelal service en advies aanbied mbt hun eigen mobiele telefoon abonnement.
Natuurlijk zijn er targets, maar als je die niet haalt is dat niet erg, tenzij je het heel slecht doet.(En dan zou je eerst in een verbeter traject komen) Wat ik merk is dat vooral je goede gesprekken moet voeren zodat het NPS hoog is (klant tevredenheid, klant heeft een goed gevoel over het gesprek gehad met als gevolg klant blijft klant en stapt niet over) in plaats van targets te halen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Maar heb je daar dan niet van die targets die je moet halen? Bv. een x aantal mensen per week aan een duurder contract helpen e.d.?
Wat rij jij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar wel ergens buiten de stad, ergens bij het zernike ofzo
dan gaan die lui mss wat meer met de bus ipv elke dag maar weer massaal kamikaze capriolen uithalen op de fiets
auto, en dat is echt een ramp in groningenquote:
Ja dat snap ik mejonge, wat voor 1.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
auto, en dat is echt een ramp in groningen
een oude hyundai pony.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja dat snap ik mejonge, wat voor 1.
Af en toe eem een studentje schrapen kan dan toch wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
een oude hyundai pony.
gewoon simpel stadsautootje
Ik ook, en vaak ook expres, omdat iedereen daar als een mongool over straat loopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik las trouwens dat de Folkingestraat binnenkort op zaterdag fietsvrij wordt. Ik fiets daar altijd heel wat mensen bijna omver
Ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, en vaak ook expres, omdat iedereen daar als een mongool over straat loopt.
Dat deed ik dus ook. En nu worden die voetgangers dus juist 'beschermd'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, en vaak ook expres, omdat iedereen daar als een mongool over straat loopt.
Haha, die fietsers gooien hem inderdaad overal voor. Doe het zelf ook altijd als ik op de fiets zit, maar als je dan weer met de auto door Groningen rijd kom je er weer achter hoe irritant het is en wil je ze het liefst allemaal plat rijdenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
auto, en dat is echt een ramp in groningen
Als je een fiets hebt tenminstequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik fiets daar altijd heel wat mensen bijna omver
Gelkinge, bij Stigmatic.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:26 schreef RickoKun het volgende:
Weet één van jullie waar ik een skateboard kan kopen?
Ha-ha.. grapjasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:24 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, die fietsers gooien hem inderdaad overal voor. Doe het zelf ook altijd als ik op de fiets zit, maar als je dan weer met de auto door Groningen rijd kom je er weer achter hoe irritant het is en wil je ze het liefst allemaal plat rijden
[..]
Als je een fiets hebt tenminste
Wat een onzin inderdaad... alsof ze je zomaar uit je huis kunnen zettenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:32 schreef S-RS het volgende:
Tijd om uit bed tekomen![]()
Lees net dit: http://www.nu.nl/binnenla(...)volksverhuizing.html
Wat is dat nou weer voor onzin...
Zat je weer te smsen op de fiets?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:13 schreef ShiningStar het volgende:
Verbied toch die auto's in de binnenstad... werd net weer bijna omver gereden door eentjeen ja, ik hield me keurig aan de verkeersregels.
er stond vroeger een tijdelijk gebouwtje voor studenten op Nijenborg. Zou nu in de vorm van een flat wel weer kunnen. De ruimte is er op zich welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef Renesite het volgende:
Zet inderdaad die studenten bij het Zernike neer. Prima plek.
Of men had gewoon die torens om de DUO kunnen ombouwen tot studentenwoningen. Was gelijk het tekort opgelost. Maar nee, er moeten splinternieuwe arty farty torenflats gebouwd worden op plekken waar een gasverdeelstation staat (quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er stond vroeger een tijdelijk gebouwtje voor studenten op Nijenborg. Zou nu in de vorm van een flat wel weer kunnen. De ruimte is er op zich wel
En @ boemdikkie:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
gelkingerstraat
naast sips dumpstore ongeveer
Kun je niet meer pochen met de stratenmakersferrari die je nu hebtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga trouwens maar eens op zoek naar een andere auto denk ik.
prima stadsauto maar buiten de stad verbruikt ie echt abnormaal veel benzine en olie
nu alweer de olie bijvullen
Gelukkig weet ik dat je het meentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
fietsers die klagen over automobilisten die zogenaamd niet uitkijken
dat ding is gewoon een prima stadsauto maar in de zomer wil ik de stad ook wel eens uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je niet meer pochen met de stratenmakersferrari die je nu hebt
Het is al een paar keer afgezet geweest op zaterdagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik las trouwens dat de Folkingestraat binnenkort op zaterdag fietsvrij wordt. Ik fiets daar altijd heel wat mensen bijna omver
Dat doe ik inderdaad ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja, want het ligt natuurlijk altijd aan de fietser en noooooooooooit aan de automobilistquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
fietsers die klagen over automobilisten die zogenaamd niet uitkijken
ja, de automobilist is namelijk niet op zo'n gammel fietsje de weg op gegaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
ja, want het ligt natuurlijk altijd aan de fietser en noooooooooooit aan de automobilist
Ohja, want met een gammele fiets kan je niet fatsoenlijk fietsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, de automobilist is namelijk niet op zo'n gammel fietsje de weg op gegaan
liever met een pafke in de smoel en een muziekje en de verwarming aan in een pony dan door de regen fietsen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
Een gammele fiets-klaagzang en zelf rijden in een Pony.
Toledo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
liever met een pafke in de smoel en een muziekje en de verwarming aan in een pony dan door de regen fietsen.
wat rij jij dan wel niet?
is die beetje zuinig?quote:
op lange afstanden 1 op 13,5.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is die beetje zuinig?
die pony verbruikt echt veel meer dan ik van zo'n klein autootje had verwacht
toch kijken of ik deze week al een andere kan fixen
Twijfel een gasinstallatiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
valt ook wel tegen dus
met die achterlijke benzineprijzen zou je bijna diesel gaan rijden
En toen?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Wou ik gister lekker Italiaans eten halen bij dat winkeltje in de Folkinge, waren we vergeten dat je er niet kunt pinnen (! ).
Story of my life. De hele avond thuis gehuild.quote:
Toen had ik er geen zin meer in.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
er staan ook geen pinautomaten in de buurt he
Ja! Streetwise. Mensen werven. Als je een beetje spontaan bent, vooral niet verlegen zijn en goed mensen kan overtuigen, heb je een hele leuke baan en verdien je ook goed plus gezellige collega's :p PM of DM me maar voor meer detailsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:43 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
Heeft iemand tips voor een bijbaantje?
Ik ga sowieso open sollicitaties doen bij onder andere plato en tonika en heb me net aangemeld bij studentjob.nlmaar naast vakkenvullen nog betere mogelijkheden met een redelijke kans om aangenomen te worden?
streetwisequote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja! Streetwise. Mensen werven. Als je een beetje spontaan bent, vooral niet verlegen zijn en goed mensen kan overtuigen, heb je een hele leuke baan en verdien je ook goed plus gezellige collega's :p PM of DM me maar voor meer details
Mwa. Per gewerfd persoon krijg je een bonus. Je verdient dus redelijk veel als je een goede werver bent. Maar als je er niets van bakt kan je beter met een gitaar op de vismarkt gaan zitten, inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
streetwise
volgens mij verdien je meer geld en op een eervollere manier als je gewoon met een gitaartje op de vismarkt gaat zitten spelen
flink bonus ja 65% van het gedoneerde bedrag jaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mwa. Per gewerfd persoon krijg je een bonus. Je verdient dus redelijk veel als je een goede werver bent. Maar als je er niets van bakt kan je beter met een gitaar op de vismarkt gaan zitten, inderdaad.
Het is ook naïef om te denken dat al het geld naar een goed doel gaat. Ik werk daar dan ook niet omdat ik mij zo graag wil inzetten voor goede doelen, ik werk daar voor geld (en omdat het gezellig is met mijn team). Tja, ik heb vooralsnog alleen maar een vwo diploma en that's it, dit is gewoon een leuk bijbaantje voor studenten, het verdient goed, je hebt leuke collega's én je leert er zelf ook wat van.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
flink bonus ja 65% van het gedoneerde bedrag ja
als je dan zo graag op commissiebasis wil werken doe dat dan bij een echt commercieel bedrijf ipv een bedrijf dat zich zogenaamd inzet voor goede doelenstaat ook beter op je CV
het goede doel verdient pas vanaf jaar 2 aan de geverquote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mwa. Per gewerfd persoon krijg je een bonus. Je verdient dus redelijk veel als je een goede werver bent. Maar als je er niets van bakt kan je beter met een gitaar op de vismarkt gaan zitten, inderdaad.
wat leer je er van? Mensen met je mooie koppie overtuigen hun schuldgevoel af te kopen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is ook naïef om te denken dat al het geld naar een goed doel gaat. Ik werk daar dan ook niet omdat ik mij zo graag wil inzetten voor goede doelen, ik werk daar voor geld (en omdat het gezellig is met mijn team). Tja, ik heb vooralsnog alleen maar een vwo diploma en that's it, dit is gewoon een leuk bijbaantje voor studenten, het verdient goed, je hebt leuke collega's én je leert er zelf ook wat van.
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef Ziba het volgende:
Er was nog iemand die hier een kamer zocht, dacht ik. PM/DM mij dan even.
Nee. Je leert hoe je (in feite) een bepaald product goed kan verkopen, je krijgt ook trainingen hoe je mensen op de juiste manier kan benaderen etc. En je kan nog wel bloedmooi zijn, als je daar verlegen staat of niet zo goed kan communiceren/praten/overtuigen wordt het niks.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat leer je er van? Mensen met je mooie koppie overtuigen hun schuldgevoel af te kopen?
maar ga dan bij een callcenter of ergens in de buitendienst werken ofzo, dit werk is wel het laagste van het laagstequote:Op zondag 24 juni 2012 18:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Je leert hoe je (in feite) een bepaald product goed kan verkopen, je krijgt ook trainingen hoe je mensen op de juiste manier kan benaderen etc. En je kan nog wel bloedmooi zijn, als je daar verlegen staat of niet zo goed kan communiceren/praten/overtuigen wordt het niks.
Ik beantwoord de PM's en DM's nog!
De enige halve finalist die ik fout heb in mijn pool. Helaas was de kwartfinale erg treurigquote:
Ja goed he, Balotelli ftw.quote:
Balotelliquote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef Luco het volgende:
Een boer in de buurt van Verona laat duidelijk blijken wie het voor hem moet doen vanavond:
[ afbeelding ]
als je zo slap inschiet als Cole dan verdien je het ook niet om te winnenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Jesse_ het volgende:
Trots verkondigen dat je op penalty's oefent en dan verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |