quote:Mag ik iets vragen even tussendoor?
We willen een bedje kopen wat 70cm heeft als binnenmaat (met lage opstaande randen) en ons matrasje is ook 70cm.
Past deze beveiliging daar dan wel tussen?
http://www.baby-dump.nl/s(...)25-cm-vrijstaand.jpg
(gewoon flink proppen tussen de rand van het bed en het matras?)
@Zanaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:40 schreef Zana het volgende:
Ik heb geen ervaring ermee, maar als ik naar de plaatjes kijk, dan zit er toch maar op twee plaatsen de buis tussen matras en rand van het bed, en als de matras in het bed past zou de matras toch zo flexibel zijn dat ze op die plaatsen een beetje indeukt?
Flink proppen is het niet hoor. Het matras vormt zich er om heen is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:11 schreef ChilllayD het volgende:
Wat ik in het vorige deel schreef
[..]
[..]
@Zana
Ja op 2 plaatsen inderdaad die buis die dan tussen het matras en de bedrand zou moeten, de rest schuift eronder. Ik denk inderdaad (en hoop vooral) dat dat gemakkelijk gaat.
Toch nog even kijken of er hier meer mensen met ervaring zijn.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Mijne al genoeg! Lang leve de opvangalhoewel ik moet zeggen dat het nu met de echinaforce heeeeel erg goed gaat! Vorige week 2 dagen een beetje een snotneus en toen was het alweer voorbij... scheelt een hoop!
Hoe vaak kan je dreumes mama zeggen in een minuut? Nou mijne wel 30.000 keermijn hemel... en dan niks willen hè, gewoon de sport om zo vaak mogelijk mama te zeggen achter elkaar
En als je dan zegt: kun je ook even iets anders zeggen dan mama? Dan kijkt ze je met een ondeugende pretkop aan, en roept nog even 15 keer mama
Ook zoiets hier denk ik. Maar ze eet wel korstjes. Als ze brood eet.. liever eet ze het beleg maar laat ze de rest staan. Meestal 's middags dan wel ook (een deel van) de boterham, maar zo eet ze dus een stuk minder nu. Ja je zou eens de 11 kilo aantikken, dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef pessie het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat kinderen 700 ml moeten drinken per dag, dat haalt de mijne echt niet. Ik denk hier 500 a 600 ml...
Precies, gewoon even stilstaan nu vind ik primaquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef mefke79 het volgende:
Krimpen zal ze niet meer doen, in de lengte dan. Echt afvallen mag ze eigenlijk ook niet geloof ik, stabiliseren wel. Ach, beter dat ze goed groeien dan niet groeien, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het tegenovergestelde. In mijn beleving blijft ze mijn baby'tje. Tot de vakantie had ik bijvoorbeeld niet eens door dat ze trappen op en af kan, en dat ze heel voorzichtig een bed of bank op- en afklimt. En dat ze al zo ontzettend veel woorden kent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:37 schreef MamaPurk het volgende:
En vaak vergeet ik ook gewoon dat ze pas 15,5 maand is...
Bij ons in huis is het een echt meisjes ding hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, driftig! Nou, poeh. Ik dacht dat het een meisjesding was.
En zó kieskeurig. Van wie ze het nou heeft?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Bij ons in huis is het een echt meisjes ding hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:54 schreef MamaPurk het volgende:
spoiler want beetje viesBied je ze helemaal aan of snijd je ze doormidden? Ik heb het vaker gehoord, hoor. Ivan had het vroeger ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Is ze in ieder geval ergens langzaam in!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:01 schreef MamaPurk het volgende:
Nee de teller staat nog steeds op 4 tanden
Ik kan het me niet meer herinneren, zolang zit hij er al in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier ook nog geen kiezen hoor.
Oh en Clau wanneer ging ivan naar maat 6?![]()
Zou ik nog zeker niet doen dan. Ik verslik me al regelmatig in appel. Bij de kindjes vind ik het ook eng. Lena heeft een compleet gebit en kauwt al goed, maar het liefst geef ik haar geen appel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:06 schreef MamaPurk het volgende:
Hier is appel opeens ook in, die krijgt J op de psz en nu wil ze thuis ook steeds en daarom wil Saar ook, maar dan zie ik haar echt zo een moeilijke slikbeweging maken steeds, gewoon omdat ze eht niet kan kauwen volgens mij dus laatst heb ik het afgepakt en wat anders aan geboden, gewoon omdat ik het niet kon aanzien..
Want hij zit nu in 5? Dan zal 5+ nog wel voldoen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yep het wordt tijd. Al heb ik nog een 5+ liggen om te proberen. Spekbillen en buik dat kind van mij.
Oef, nu weet ik het niet zeker meer. Ik vind sowieso dat er maar weinig verschil tussen de luiers zit. Koop nog maar even geen verpakking tot ik het nagevraagd heb bij m'n lief! Hebben ze op het kinderdagverblijf geen 5+? Kun je even testen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja vijf nu.
Goed om te weten!
4+ is namelijk niet groter maar 5+ dus wel.
Vervelend dat Ivan gewoon uit zes groeit!! Zindelijk maken dan maar
Hij is niet bijzonder lang, maar wel heel breed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:16 schreef MamaPurk het volgende:
Maar ik vind Ivan in het echt ook niet groot hoor. Maar komt misschien omdat mijn meiden allebei ook groot zijn..
Ja, dat dus! Dat vraag ik me ook regelmatig af!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind Puck ook niet enorm breed maar schijnbaar zit het ergens of stellen wij andere eisen aan de sluiting van een luier? Zou het daarin zitten?![]()
Volgens mij is dat er niet.. Ik ben vorige jaar voor J hard op zoek geweest naar 98/104 uiteindelijk gevonden van name-it en later ook bij Hema. Maar volgens mij gaan ze echt niet groter. Moet je richting de onderbroekjes en hemdjes..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
En als iemand nog rompers weet in maat 110/116 dan houd ik me aanbevolen.
Ja, hij plast heel veel 's nachts. En vaak komt er 's ochtends nog een boel poep bij. (Meestal komt hij dan naar ons toe om verschoond te worden, maar ook niet altijd.)quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:36 schreef MamaPurk het volgende:
Anders even in het kleertjestopic vragen. Vervelend zeg! Ligt misschien ook wel aan het soort onderbroekje. Beetje straks model zou de luier beter op zijn plaatst kunnen houden. Maar feit is dat een luier minder goed blijft zitten zonder romper. En anders van die up en go broekjes voor de nacht of plast hij heel erg veel 's nachts? (J heeft van die broekjes en die blijven echt beter zitten, maar zij is ook 's nachts praktisch droog)
Duur:quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
En als iemand nog rompers weet in maat 110/116 dan houd ik me aanbevolen.
Inderdaad, maar toch bedankt! Wie weet, als het écht nodig is. In ieder geval voor de nacht zou het een optie zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duur:
http://www.senso-care.nl/grote-rompertjes/p-1a/
Meer kleurkeus, prettigere prijs (maar nog steeds duur):quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch bedankt! Wie weet, als het écht nodig is. In ieder geval voor de nacht zou het een optie zijn.
We hebben alleen maar boxers.quote:
Dank voor het meedenken! Misschien maar op z'n wensenlijstje zetten voor z'n 3e verjaardag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer kleurkeus, prettigere prijs (maar nog steeds duur):
http://www.pienenpolle.nl(...)ct.overzicht&cat=631
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:54 schreef MamaPurk het volgende:
Hier ook aardbeien en witte druiven en sinds een paar weken, watermeloen, ze laat de banaan ervoor liggen! Heel bijzonder! En ze blijft terug komen met haar lege bakje, op, die? Ze kunnen twee keer een bakje fruit van me krijgen en daarna is het klaar dan komen ze 's middags maar weer een keer(ook zoiets, ze weten altijd precies wat ik aan fruit in huis heb, laatst zei ik, nee de aardbeien zijn op, nou ze wist me heel goed duidelijk te maken dat ik de koelkast dan maar even open moest trekken..
spoiler want beetje viesDat heeft Sofie steeds met verse doperwten. Die vind ik ook zo terug in de luier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Niet zomaar een tand, maar zelfs een kies! Hij heeft er best wel wat last van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:36 schreef cleany het volgende:
Er is een sprongetje gesignaleerd en een tand.
Ja erg hè... Om de zoveel tijd eens een poging gedaan... 1 hap en dan was het klaar..quote:
verrekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ik woon in de mooie stad achter de duinen
Maar ze kwamen uit het hele land deze kant op volgens mij.
ja, klinkt als die van mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:26 schreef mefke79 het volgende:
mignonne, leuk he dat verschil tussen oudste en jongste. Oudste is hier van dingen pas doen als hij het kan, die probeert dus niet maar kijkt en denkt tot ie het kan. Jongste is veel meer van het proberen en doen. Of dat met taal ook zo is kan ik nog niet zeggen, maar op andere vlakken wel. Driekus heeft bv nooit pogingen ondernomen om uit z'n ikeastoel te klimmen, terwijl Tienus er nauwelijks in blijft zitten.
Het kan ook nog Chinees zijn, of een andere taal die ik niet versta.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef mignonne het volgende:
das ook knap, op die leeftijd, Russischhoe komt dat zo?
heel herkenbaar, mijnes is precies zo. Net zo'n underachiever als d'r moeder, denk ik dan maar.quote:nouja de oudste was gewoon een middenmoter met spreken. Die had heel veel begrip waardoor we wel voortgang merkten in de taal, en ze begon met die die DIE! en zulkszij was een koelkaster. Als ze een woordje testte dan ging het daarna terug in de koelkast om te bewaren. Ze vond het verder wel prima altijd. Pas vlak voor dr tweede verjaardag kwamen er echt zinnetjes uit ineens, de bekende taalexplosie. De oudste heeft dat 'makkelijke' altijd wel gehad, we moesten haar 'uitdagen' van de fysio door een speeltje een stukje verderop te leggen, maar mijn dame dacht gewoon bij zichzelf meh, kan er niet bij... dan niet.
Mooi hoe dat kan verschillen. Ik zie dat streverige ook wel terug bij andere kinderen, maar kan me nog niet voorstellen dat onze tweede ook zo anders zou kunnen zijn.quote:Het lijkt wel of de jongste die explosie nu heeft. Ze is sowieso veel meer van het proberen dan de oudste. Waar oudste dacht dan niet, dacht jongste juist Hoezo, ik kan er niet bij? kan niet bestaat niet! Must... reach... hnnnngggg....![]()
![]()
dat zie ik nu ook wel terug qua praten. Ze probeert wat meer en durft ook wat meer. Daarbij hoort ze natuurlijk ook de oudste de hele dag kleppen dus dat scheelt ook. Copycat
mijn kleine zat vorige keer in de knoopquote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef mefke79 het volgende:
oja, dat tuigje...nooit gebruikt bij oudste en bij jongste heeft het gewoon geen nut, die friemelt net zolang totdat ie achterstevoren in de stoel zit. Op z'n knietjes.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh jullie zijn er vlug bij met het vieren van zijn verjaardag! En 2 uur tjeeeWat een concentratie! Foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groot was Tienus op zijn verjaardag? Matthias krijgt hem namelijk ook als ie 1 word en had gehoopt dat ie er dan meteen al op kon. Zal een stuk makkelijker zijn namelijk met buitenspelen!!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef mefke79 het volgende:
Tienus heeft op 10 juni een wishbone gehad voor zijn verjaardag. Hij was er eigenlijk net te klein voor, dus zadel gekanteld en dan met schoentjes aan kon ie net bij de grond. Vandaag klom ie er zelf op, zonder schoenen aan en reed zo weg. Zo hard kunnen ze dus groeien in krap 3 weken...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:25 schreef Cyntiaa het volgende:
* Cyntiaa Komt alvast met Cas om het hoekje spieken...Wat is dat toch met die prullenbakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens kijken of ik de kleine man op de loopfiets kan filmen. Je lacht je rot. Steeds als ie vooruit kom zo'n heel trots koppiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wishbonebike vind ik nuttiger vanaf een tweede verjaardag. Puck kan nu pas een beetje met een loopfiets overweg en dan alleen in zijn achteruit
Mwah, Soneal zat er met 15 maanden goed op, en toen heb ik me helemaal het leplazerus moeten rennen om hem bij te houden.... zelfs eerst een fietshelmpje opgedaan omdat hij in volle vaart dacht een bochtje te kunnen nemen, maar sindsdien is hij er behoorlijk vaardig mee geworden, en nemen we hem vaak mee omdat hij dan toch zelf kan lopen zonder heel erg moe te worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wishbonebike vind ik nuttiger vanaf een tweede verjaardag. Puck kan nu pas een beetje met een loopfiets overweg en dan alleen in zijn achteruit
We hebben d'r een hoor...kan prima over een paar maandjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Misschien, het verschilt per kind. Ik heb er meerdere hier op fok gezien dat dreumes de eerste maanden niks kon met zijn cadeau terwijl je graag wilt dat zo'n eerste cadeau meteen gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:36 schreef cleany het volgende:
[..]
We hebben d'r een hoor...kan prima over een paar maandjes.
Ja precies. Voor Lena gaan we nu pas kijken naar iets loopfietsachtigs. En dan geen wishbonebike, want die vind ik nog veel te groot voor haar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Misschien, het verschilt per kind. Ik heb er meerdere hier op fok gezien dat dreumes de eerste maanden niks kon met zijn cadeau terwijl je graag wilt dat zo'n eerste cadeau meteen gebruikt wordt.
Reden dus voor ons om er mee te wachten en iets te geven waar meteen mee gespeeld kon worden.
Maar dat is ieders eigen mening en keuze erin. Ik gaf enkel de mijne.
Oh kijk aan. Matthias is nu 75 cm. Hij is over 2,5 maand jarig dus moet helemaal lukken!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef mefke79 het volgende:
MeNicole, gisteren proberen te meten: ongeveer 80/81 cm, maat 74 in broeken begint te klein te worden. Hij lijkt redelijk in evenwicht met benen en bovenlijf (driekus heeft korte pootjes namelijk)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Soneal zat er met 15 maanden goed op, en toen heb ik me helemaal het leplazerus moeten rennen om hem bij te houden.... zelfs eerst een fietshelmpje opgedaan omdat hij in volle vaart dacht een bochtje te kunnen nemen, maar sindsdien is hij er behoorlijk vaardig mee geworden, en nemen we hem vaak mee omdat hij dan toch zelf kan lopen zonder heel erg moe te worden.
Zelf word je nog moe trouwens, omdat hij niet altijd luistert als je zegt "we gaan hier links"![]()
Moederdag:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Klikbaar
Het is bij mijn huis in de buurt, niet bij N z'n huis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:51 schreef danic het volgende:
[..]Is dat bij jullie in de buurt? Want dat herken ik! Een paar jaar geleden meegedaan met de trailwalker van Oxfam en daar was een tussenstop.
Wat grappig.
Ik weet niet of je toen in het gebouw bent geweest, maar anders absoluut doen als dat weer eens mogelijk is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:23 schreef danic het volgende:
Ja zie je! Ik wist nog dat het radio nog iets was. Is heel mooi daar!
Ik kom er nooit, terwijl het drie keer struikelen is en we zijn er. ML opperde laatst al dat we daar eens moeten gaan wandelen, het ziet er prachtig uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toen in het gebouw bent geweest, maar anders absoluut doen als dat weer eens mogelijk is.
Ze is heel liefquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:53 schreef pessie het volgende:
Mereltje, hoe bevalt het F. grote zus te zijn?
Wij gaan er regelmatig heen, als we alledrie bij mij thuis zijn dan is het eigenlijk vaste prik dat we daar ook even heengaan, ik gok komende zondag dus weer.... na een rondje huizen kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, terwijl het drie keer struikelen is en we zijn er. ML opperde laatst al dat we daar eens moeten gaan wandelen, het ziet er prachtig uit.
Ben je ook wel eens naar de zandverstuiving geweest, daar kwam ik als kind heel vaak, gingen we naar de Berkenhorst op vakantie, is ook erg leuk.
Nee, je kunt niet altijd naar binnen, maar soms zijn er gelegenheden waarvoor het gebouw opengesteld wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef danic het volgende:
We hebben daar toen op een klein vakantiepark gestaan in een stacaravan, maar geen idee meer hoe die heette. We zijn daar toen niet binnen geweest Leandra, we hadden die sponsorloop en het was eten, verzorgen, ff bijtanken en verder.
Misschien dat As1981 nog weet welke camping het was, ze heeft toen met haar man en broer meegelopen (hoorden bij het team samen met mijn vriend en een collega van As).
D zei net dat het wel een idee was om nog eens een weekje daarheen te gaan zodat hij kon fotograferen.
Kun je daar altijd zomaar naar binnen dan?
Klinkt voor hier als een geweldig ritme en ik zou er best wat voor over hebben. Niks aan doen dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:45 schreef mefke79 het volgende:
Oke, nu ben ik er echt klaar mee. Tienus ging om 8 uur naar bed met 160 cc, werd om 12 uur wakker, kreeg toen 210 cc (met medicijnen erin), sliep tot 3 uur hoppa weer 160 cc en kwam toen vrolijk om 5.30 voor wederom 160 cc. Die 210 was een probeersel van ons om te kijken of ie langer zou slapen, maar niet dus.
'normaal' gaat ie om 8 uur naar bed, wordt wakker rond een uurtje of 10 en krijgt dan 30 cc + pap. En dan slaapt ie tot een uurtje of 4. Oke, ik snap dat ie wat meer drinkt door het weer, maar overdag had ie ook gewoon goed gegeten en gedronken, dus dit ging nergens meer over. En ik ben er echt zo klaar mee, met dat nachtbreken. Iemand nog enig idee hoe we hier vanaf gaan komen? Of zijn de andere kindjes met reflux ook van die hongerlappen midden in de nacht?
We gaan hier richting de vakantie, dus tijd genoeg om het ritme om te gooien. Laten huilen is alvast geen optie, dat houdt ie makkelijk een half uur vol en dan is iedereen (inclusief blok-beton-slaper Driekus) wakker.
Ik ga rond 12 uur slapen (vaker na dan voor 12'enquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Vanyel het volgende:
Mignonne, hoe zien jouw nachten eruit dan?
Ik heb verder geen tips. Dot drinkt zelden 's nachts.
preciesquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht bij je eerste zin al teeering daar ben je toch ook zelf bij! Maar dat is waarschijnlijk dan ook waarom je niet klaagt
nou, hou die gedachte vast dan "hij slaapt tenminste wel, en nog in zn eigen bed ook" positive thinking enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef mefke79 het volgende:
ik zie veel tips, even wat dingen om over te denken. Zit nu mobiel, dus geen lange verhalen, komt morgen. Maar bedankt vast!
Enne mignonne, ik prijs mezelf gelukkig dat ik iig mijn bed alleen met mijn man hoef te delen. Het zou anders echt een ramp worden.
+1quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:23 schreef Lamb29 het volgende:
Mignonne ik heb net smakelijk jou laatste alinea hier voorgelezen...
Ik klop heel hard af wat betreft het slapen en zeg er verder niets over fokwet-technisch..
Vind het zelfs wel jammer dat ze nooit bij ons in bed slaapt! Lijkt mij heerlijk!
Bij ons is het dan meteen kermis (en idd ik ben t springkussen)
Hebben jullie drinken in t bed erbij?
Mijn dame drinkt juist soms wat te weinig naar mijn zin...
Jou grote bv Migonne... Heeft ze een bekertje water op haar kamer staan oid??
Flessen worden hier niet meer gebruikt... maar een rietjesbeker/anti-lek beker lijkt mij ook weer niet zo'n briljant plan snachts... denk dat dat waterballet wordt..
Dat lees je goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef danic het volgende:
Oh getver mignonne! Beterschap voor je kleine prulleke.
F-r, lees ik het goed bij ean 76 cm en 9300 gram ongeveer?
Ik ben zo benieuwd wat die van Eva zijn, wij moeten woensdag. Ging het een beetje net de prikjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |