quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef twi het volgende:
Nu nog stoppen met Feyenoord en je hebt alle slechte dingen wel een beetje uit je leven verbannen
Waar draai je aan dan? De bitjes van je mp3?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens was het radio topic een goedgekeurde SC. Alleen jammer dat het nu helemaal niet meer om de radio draait. Heb ook nog weinig zin om te draaien eigenlijk. Hoewel ik het wel altijd erg leuk vond
Ik vind het er niks meer aan, dus ik kom er niet meerquote:
Ligt eraan. Er waren ook DJ's die live mixjes draaiden, of echte platen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar draai je aan dan? De bitjes van je mp3?
Mensen die hun afscheid aankondigenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook een afscheidspost a la benzin geplaatst?
Heeft hij een afscheidspost geplaatst?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef twi het volgende:
Je legt de vinger al twee keer op de gevoelige plek man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Alsof er ook iemand is die maar een neuk geeft
Ja, iets in die richting.quote:
Ben gewoon een gevoelige jongenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Je legt de vinger al twee keer op de gevoelige plek man.
[..]
Ja, iets in die richting.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef twi het volgende:
Nu nog stoppen met Feyenoord en je hebt alle slechte dingen wel een beetje uit je leven verbannen
Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar draai je aan dan? De bitjes van je mp3?
Ik heb nog geen afscheid genomen. Ik kijk het nog even aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef twi het volgende:
Ligt eraan op wat voor manier je dat bedoeltquote:
Beide, zoveel weten we hier niet van je in dit topic waar het om versieren draait.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor manier je dat bedoelt
Nee ik ook niet. Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het er niks meer aan, dus ik kom er niet meer.
Lekker houden zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Beide, zoveel weten we hier niet van je in dit topic waar het om versieren draait.
Van mij ook niet. Maar dat houden we zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Beide, zoveel weten we hier niet van je in dit topic waar het om versieren draait.
Ik weet dat jij op FOK! een grotere mond schijnt te hebben dan in het echt. Verder niets nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Maar dat houden we zo.
Steeds als ik jouw naam zie moet ik denken aan de volbloed dekhengst Kreator XXquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Maar dat houden we zo.
Ik ben niet veel anders in het echt dan op FOK!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet dat jij op FOK! een grotere mond schijnt te hebben dan in het echt. Verder niets nee.
Als ik IRL net zo zou reageren als hier, zou ik allang doodgemaakt zijn. Honderden keren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet dat jij op FOK! een grotere mond schijnt te hebben dan in het echt. Verder niets nee.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steeds als ik jouw naam zie moet ik denken aan de volbloed dekhengst Kreator XX.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Staat ze daar omringd door 3 vriendinnen altijd jammer.
Wees blij dat je er niet op lijktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik IRL net zo zou reageren als hier, zou ik allang doodgemaakt zijn. Honderden keren.
[..]. Dit is wel een goede analyse van mijn persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijke knol.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze liggen ook in het rek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze dat al deden.
Condooms moeten gewoon in het rek, noem me preuts maar ik kijk op tegen het moment dat ik er naar moet gaan vragen bij de Kruidvat ofzo.
Wehehe dat zei ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen afscheid genomen. Ik kijk het nog even aan
Maar denk niet dat het lang gaat duren
Nee, voorin de winkel. Achterin hangen de leren pakjes en voorbinddildo's.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
"Hebben jullie ook condooms?"
- Ja, daar achter in het rek
Linkje? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef twi het volgende:
Schaam je je omdat je moet vragen om de kleinste maat die ze hebben?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:08 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wat een opluchting.
En anders neem je deze, kan je nog een knoopje in leggen ook voor de zekerheid:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:08 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wat een opluchting.
Ik zei al dat ze UDOWU nooit hadden moeten sluitenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja er is wel een radio zender, als er geen DJ draait dan kan je plaatjes aanvragen.
Het is ook best leuk, maar er wordt teveel gebaggerd nu. Mensen blijven weg
Er draaien steeds minder DJs en dat is jammer. Zelfs de vaste DJs draaien steeds minder.
Ik denk dat het einde van Radio 49 in zicht is helaas
Ben aan het zoeken, maar opgehouden. Was ergens begin april en hij heeft sindsdien gewoon de draad weer opgepakt. Gelukkig maarquote:
In de gameroomquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil gaan opruimen, maar dan ook ECHT opruimen. dus dingen weggooien die ik niet meer gebruik. Of weggeven uiteraard.
Maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen![]()
Als ik dat doe, dan ben ik vrijdag vrijgezelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de gameroom![]()
Ik ga denk ik eerder weg van mijn werk en lekekr naar het park
Jaaaa mijn zwager postte 'm ook netquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan ben ik vrijdag vrijgezel
Ja hier is het weer kut met peren! De zon is nu helemaal weg
[ afbeelding ]
Goede reden om het te doen dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan ben ik vrijdag vrijgezel
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa mijn zwager postte 'm ook net![]()
Irritant joch die Ronaldo![]()
Ok, dan begin je in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |