En toen werd je wakker met een gezicht vol getatoeerde sterretjes?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Standaard gezichtsbehandeling
Huidanalyse,oppervlakte en dieptereiniging met stoom en eventueel borstelapparaat, epileren, onzuiverheden verwijderen, masker en verzorgende dagcreme.
Tijdens het masker (15min) viel ik in slaapSchrik ik opeens wakker, helemaal in paniek
Waar ben ik
Was even de weg kwijt
Alleen op zijn schoudersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met een gezicht vol getatoeerde sterretjes?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met een gezicht vol getatoeerde sterretjes?
dat is wel fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had de behandeling van een uur geboekt, maar ik was de laatste, dus m'n collega heeft me meteen 1,5 uur onder handen genomen.
Wat, ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit geprobeerd, ging niet helemaal lekker.
Na de operatie waag ik weer een poging, sowieso met bril zie je minder snel dat ik scheel ben en dat vind ik heel fijn.
omdat niemand een neuk geeftquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Bijna niemand weet wat mijn oude account was
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je eindelijk ontmaagd?Gefeliciteerd, smeer maar veel zalfjes rond den anus.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ochietochie, hoe komt dat? Heb je teveel op het TR-knopje gedrukt?
Door alle UDOWU-ers? Gekapt als in: roosters etc? Of echt gekapt met het topic ook?quote:
Ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door alle UDOWU-ers? Gekapt als in: roosters etc? Of echt gekapt met het topic ook?
Ik moet zeggen dat ik er ook al een paar dagen niet heb gepost
Alles dusquote:
Nee, er is ook daadwerkelijk een zender, maar die wordt nauwelijks nog gebruikt en sinds UDOWU gesloten is en ze allemaal naar R49 verkast zijn, is het alleen nog maar bagger met soms een leuke discussie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik snap niks van dat radio topic. Is er ook daadwerkelijk een radio zender of is het allemaal crap?
Ja er is wel een radio zender, als er geen DJ draait dan kan je plaatjes aanvragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik snap niks van dat radio topic. Is er ook daadwerkelijk een radio zender of is het allemaal crap?
R49 met UDOWU is legendarisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is ook daadwerkelijk een zender, maar die wordt nauwelijks nog gebruikt en sinds UDOWU gesloten is en ze allemaal naar R49 verkast zijn, is het alleen nog maar bagger met soms een leuke discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |