Ja is toch lekker, zo lekker zacht langs je benenquote:
Gelukkig voel je je niet meer zo beroerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja opzich wel redelijk
Maar echt iets ondernemen zit er nog niet in, daar ben ik nog te verzwakt voor
Ja alleen dat ik nog zo'n 3 a 4x per dag ga slapen is kut, en ik blijf gewoon moequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig voel je je niet meer zo beroerd.
Sorry, niet iedereen heeft zulke goede grappen als ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan deze erbij, fucking hilarisch man, scheur zowat uit mijn panty van het giechelen
Jawel, iemand was je voor hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen heeft zulke goede grappen als ik.
Een kwart miljoen per weekquote:Didier Drogba zet zijn voetbalcarrière zeer waarschijnlijk voort in China. De aanvaller stapt zo goed als zeker over naar Shanghai Shenhua.
De aanvaller uit Ivoorkust, die de Engels club Chelsea aan winst in de Champions League hielp, zal volgens de Chinese staatsmedia een contract teken bij Shanghai Shenhua. Zhu Jun, een van de belangrijkste geldschieters van de club, bevestigde de komst van de 34-jarige Drogba, die naar verluidt een weeksalaris van 250.000 euro gaat verdienen in China.
Drogba wordt herenigd met de Fransman Nicolas Anelka, die in januari Chelsea verruilde voor Shanghai Shenhua. Drogba verlaat Chelsea door een aflopend contract zonder transfersom.
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
Het is hier stralend en zonnig mooi weer![]()
Hallo
Ik zie er uit alsof ik ben voorbereid op een herfststormquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook!
Jurkje aan, blote benen, yeah.
Hopen dat ze een beetje opschieten met de uitslag en dat je met medicijnen ofzo kan beginnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen dat ik nog zo'n 3 a 4x per dag ga slapen is kut, en ik blijf gewoon moe
Ja, kut is dat he. Het valt me nog mee dat ik niet doodziek ben geworden met wat ik de ene dag wel en de andere dag niet aan hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie er uit alsof ik ben voorbereid op een herfststorm![]()
Dat stomme wisselvallige weer ook steeds!
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hopen dat ze een beetje opschieten met de uitslag en dat je met medicijnen ofzo kan beginnen.
Hou opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kut is dat he. Het valt me nog mee dat ik niet doodziek ben geworden met wat ik de ene dag wel en de andere dag niet aan heb.
Het valt me mee dat die omslag mij nog niet genekt heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hou opik loop nu al twee weken te hoesten! Die laatste omslag van 25 graden op zondag naar 15 graden op maandag was gewoon echt te erg
Ah tof!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
Zou eind juli richting Engeland gaan voor de oefenwedstrijden van Ajax dus ik hoop dat ik dan weer fit ben
Maar nu eerst even de zon inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt me mee dat die omslag mij nog niet genekt heeft.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah tof!
Komt vast wel goed schatje
Wat heb je laten doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zo het was heerlijk
Nu even huishouden doenIk heb er gewoon zin in
Standaard gezichtsbehandelingquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Standaard gezichtsbehandeling
Huidanalyse,oppervlakte en dieptereiniging met stoom en eventueel borstelapparaat, epileren, onzuiverheden verwijderen, masker en verzorgende dagcreme.
Tijdens het masker (15min) viel ik in slaapSchrik ik opeens wakker, helemaal in paniek
Waar ben ik
Was even de weg kwijt
Ja bij mij stomen ze ook niet ivm gevoelige huidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..].
Met stoom behandelen doen we bij ons eigenlijk niet... Wel massage. Lekker is dat, gezichtsmassage. Worden afvalstoffen ook uitstekend mee verwijderd.
Ik had de behandeling van een uur geboekt, maar ik was de laatste, dus m'n collega heeft me meteen 1,5 uur onder handen genomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja bij mij stomen ze ook niet ivm gevoelige huidIk mag ook niet naar de sauna enzo
ja en ze doet mij ook altijd lekker masseren... ipv stomen![]()
De uitgebreide behandeling is ook lekker, dan krijg je er een gelaats en hals massage bij
Maar die kost gelijk weer 45 euro en duurt een half uur langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |