ze hebben er net eentje uitgebracht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Geruchten gaan nu dat Ms helemaal niet van plan is om tablets te gaan uitbrengen.
Dit zegt Acer.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)van-tabletmarkt.html
Ho ho, laten zien he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ze hebben er net eentje uitgebracht?
Of niet.quote:
haten op steve ballmerquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef Self-Catering het volgende:
Steve Ballmer wordt al 3 jaar achter elkaar slechtse CEO genoemt (niet gek, Microsoft is overal te laat mee)..
Verder is de tablet
Ik heb ergens gelezen dat 't duurste model (Intel i5, 128 GB SSD) zo'n 1300 euro gaat kosten. Dat lijkt me niet echt des Microsoft, maar zó goedkoop kan m.i. ook niet rendabel zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef Klonk het volgende:
Denk idd dat de prijzen aan de lage kant zijn, maar als het klopt dan denk ik dat een bepaald bedrijfn Cupertino wel eens ongerust kon gaan worden.
waaronder ook ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef MPC60 het volgende:
Je kan er wel om lachen maar ik denk dat MS veel van deze tablet gaat verkopen.
Ja maar asus > acer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef andreas612 het volgende:
dan de acer iconia W510
[ afbeelding ]
accuduur van 18 uur incl keyboard
Mwah, dat zou hooguit mogelijk zijn als ze een evenzeer succesvolle strategie als de Xbox toepassen.... en daarvoor hebben ze toen verdomd diep moeten gaan (in europa werden de verkoopprijzen voor het eerste model na 6 weken gehalveerd)..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef MPC60 het volgende:
Je kan er wel om lachen maar ik denk dat MS veel van deze tablet gaat verkopen.
dollar, haal er van beide 100 af en je hebt de euro prijs denk? tja, misschien eerder afwachten waar hp, dell en toshiba mee komen misschien.. dat zal de prijs nog wel drukken neem ik aan.. als ik voor 500eu een 64gb ssd, full HD scherm, core i5 win8Pro kan hosselen ben ik verkochtquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef spenky het volgende:
Dit zijn de prijzen volgens de Digitimes?
De prijzen gaan (waarschijnlijk) liggen rond de $ 599 voor de RT en $799 voor de Pro
http://microsoft-news.com...o-be-599-surface-pro-799/
quote:
dat is ook wel weer zo, desalniettemin hadden die acers wel sicke bouwkwaliteitquote:
het is nog altijd zo dat veelal de prijs in dollar ook die in euro is...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dollar, haal er van beide 100 af en je hebt de euro prijs denk?
dat denken ze en weten ze totaal niet zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:
De lancering van de Surface is alleen maar een promotiestunt voor Windows 8 gebleken als ik het goed begrijp...
Het zou wel verklaren waarom er nog geen release date / prijsindicatie is vrijgegeven. Zelfs duidelijke specs ontbreken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denken ze en weten ze totaal niet zeker
Nope.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef spenky het volgende:
http://www.microsoft.com/surface/en/us/about.aspx
was dat onderaan deze pagina altijd al zo, ook die email lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |