Mijn eerste indruk is bevestigdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:19 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik weet niet of Samzz leuk is, op meets was ik toch een beetje bang voor haar.
Dat kan ik echt met de beste wil van de wereld niet betalen... En ik geef niet eens belachelijk veel uit en betaal mijn eigen anticonceptie e.d..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:19 schreef El_Matador het volgende:
Mensen geven met gemak 100 euro per maand uit aan uitgaan, telefoonkosten en "dat leuke topje dat ik echt niet kon laten liggen", maar janken over bijdragen aan je eigen zorg.
Wat mij betreft gaat het eigen zorgrisico naar 1000 euro per jaar.
Doet dat er iets toe?quote:
Ja, volgens sommigen ben ik een sletquote:
Bel DG, die zoekt ze! Gegarandeerde afzetmarkt!quote:[..]
Ik importeer ook Russische bruiden naar Nederland
Waarom?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:19 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik weet niet of Samzz leuk is, op meets was ik toch een beetje bang voor haar.
Eigen risico he...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik echt met de beste wil van de wereld niet betalen... En ik geef niet eens belachelijk veel uit en betaal mijn eigen anticonceptie e.d..
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik ga de volgende keer met je praten.quote:
Oh ja hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik deel die mening niet echt
Je bent een redelijke wolf in schaapskleren jij
*kijkt naar je schoenencollectie*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik echt met de beste wil van de wereld niet betalen... En ik geef niet eens belachelijk veel uit en betaal mijn eigen anticonceptie e.d..
Dan ben jij toch een beetje een schaap in wolfskledijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik deel die mening niet echt
Je bent een redelijke wolf in schaapskleren jij
jaquote:
Dat kan je wel; keuzes maken. En als je het op moment surpreme niet hebt; lenen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigen risico he...
Dat is een optelsom met wat je uiteindelijk kost per jaar aan zorgkosten...
Dat zal niet de 1000 euro aanraken... En al helemaal niet structureel.
Dat mag ik toch hopen. Er zijn mensen waarbij dat wel voorkomt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigen risico he...
Dat is een optelsom met wat je uiteindelijk kost per jaar aan zorgkosten...
Dat zal niet de 1000 euro aanraken... En al helemaal niet structureel.
Ik ben gewoon een mietjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben jij toch een beetje een schaap in wolfskledij
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, volgens sommigen ben ik een slet
[..]
Bel DG, die zoekt ze! Gegarandeerde afzetmarkt!
Alsof je daar altijd invloed op hebtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je wel; keuzes maken. En als je het op moment surpreme niet hebt; lenen.
Het is je eigen gezondheid?!
Yeah dude, you're fucked up now broquote:
Ja, en? Meer dan de helft van die schoenen kosten nog geen 20 euro per paar.quote:
Bij de mensen waarbij dat voorkomt... Tjah dat lijkt me raar... Heb je die?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen. Er zijn mensen waarbij dat wel voorkomt...
Je trolt me hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je wel; keuzes maken. En als je het op moment surpreme niet hebt; lenen.
Het is je eigen gezondheid?!
Zet het in je sig, weet iedereen waar ze aan toe zijn met jou!quote:
Ja maar morgen kan het anders zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zet het in je sig, weet iedereen waar ze aan toe zijn met jou!
Oud worden in een Nederlands ziekenhuis, dat lijkt me pas fucked up...quote:
Chronisch zieken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij de mensen waarbij dat voorkomt... Tjah dat lijkt me raar... Heb je die?
Dat zou inderdaad niet netjes zijn in ieder geval.. Dus dat zou wel uitgesloten moeten worden.
Als een pedo bij de speeltuin zo blij ben ik nouquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oud worden in een Nederlands ziekenhuis, dat lijkt me pas fucked up...
Kvind niet dat chronische ziektes voor rekening van je eigen risico moeten worden gebracht. (Maar dat gebeurt voglens mij ook niet)quote:
Nope. Wat is belangrijker, Louboutin of Ventolin?quote:
Is de liefde over?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als een pedo bij de speeltuin zo blij ben ik nou
Dus jij kan zo makkelijk switchen van makkelijk naar moeilijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar morgen kan het anders zijn
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind niet dat chronische ziektes voor rekening van je eigen risico moeten worden gebracht. (Maar dat gebeurt voglens mij ook niet)
Er is niet veel dat ik kan, maar dat lukt mij jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij kan zo makkelijk switchen van makkelijk naar moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |