Slechts een open vraag over wie nu verantwoordelijk is voor wiens handelen. Ik geloof dat ik nog steeds verantwoordelijk ben voor mijn handelen. 2-layered sarcasm with extra mozarella on itquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben schijnbaar raar omdat ik Really High Guy niet ken
Waarom nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:15 schreef Hanako het volgende:
[..]
Rijden op kokosolie dat hebben de Russen niet.
Ja is schijnbaar een meme ofzo maar ik volg die shit nietquote:
Of je dat goed of slecht vond...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Teruginvoering van vergoeding van anticonceptie. Die is er voor mensen onder de 21 niet uit gehaald.
Dat had ik duidelijker kunnen aangeven.
Google is je vriend, ik kende het een paar seconden geleden ook niequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja is schijnbaar een meme ofzo maar ik volg die shit niet
En ik voor die van mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechts een open vraag over wie nu verantwoordelijk is voor wiens handelen. Ik geloof dat ik nog steeds verantwoordelijk ben voor mijn handelen. 2-layered sarcasm with extra mozarella on it![]()
Maar jij![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Teruginvoering van vergoeding van anticonceptie. Die is er voor mensen onder de 21 niet uit gehaald.
Dat had ik duidelijker kunnen aangeven.
Kan je toch ook importerenquote:
Stiekem een Japanner? Really?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:13 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ben stiekem een Japanner maar dat weet Barbusse kennelijk niet. Maar TR gemacht op http://www.meldpunt.nl/
Natuurlijk wel. Ik ben leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik dat niet erg.
Russen zijn sowieso een kut volkquote:
uhuquote:
Alles zo serieus nemenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stiekem een Japanner? Really?En als ik je beledigd heb, excuus, of je geeft een rebound. Kusje
Ik importeer ook Russische bruiden naar Nederlandquote:
Leuk manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:18 schreef Hanako het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemen
[..]
Ik importeer ook Russische bruiden naar Nederland
Nommmmquote:
Kunnen ze koken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:18 schreef Hanako het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemen
[..]
Ik importeer ook Russische bruiden naar Nederland
Nee sorry, ik deel die mening niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |