Dank u!quote:
In de allerbovenste menubalk op fok heb je een 'zoeken' functie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb rondgekeken maar geen topic van landgenoten in Indonesie of Thailand kunnen vinden en die daar wonen of werken. is dat er niet of gewoon ergens ver in de database opgeslagen dat ik er wel overheen moest kijken.
Ik heb je al eerder naar TRV verwezen omdat dat meer in jouw straatje past.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb rondgekeken maar geen topic van landgenoten in Indonesie of Thailand kunnen vinden en die daar wonen of werken. is dat er niet of gewoon ergens ver in de database opgeslagen dat ik er wel overheen moest kijken.
Ik heb in de zoekfunctie al die data's t/m 2010 teruggezet en kreeg de opties die jij nu(gelukkig) aangaf niet eens. Bedankt i.i.g.!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef Individual het volgende:
[..]
In de allerbovenste menubalk op fok heb je een 'zoeken' functie.
Thailand
Indonesië
En daar heb ik dankzij jou al e.e.a gevraagd. Dit betroft indirect iets anders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder naar TRV verwezen omdat dat meer in jouw straatje past.
En als ik nou een gmail account kaamods aanmaak, kun je het dan wellicht overzetten? Of is dat heel veel werk? Ik heb nml liever dat het bij de KAA mods blijft.quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef popolon het volgende:
Oh die zit gelinkt aan een gmail account van mij. Ik wil het best aanpassen hoor. (Canadutchian staat er nu ook op)
Wil ook wel alle namen doorgeven als iemand anders het wil opzetten (de kaart moet namelijk aan een Google account gelinkt zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |