abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113345402
Rustig wat over lezen en over een half jaartje nog eens kijken. Hij wordt (imo) steeds beter.
Fear of a name only increases fear of the thing itself
pi_113346412
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

De muziek is gecomponeerd door Thomas Newman bekend van o.a. American Beauty, The Green Mile, Finding Nemo, Wall-E, Revolutionairy Road en Skyfall.

Vaak kun je verschillende soundtracks van dezelfde componist herkennen. In bovenstaande filmpje herken je direct American Beauty en Revolutionary Road bijvoorbeeld.

Vanavond op z'n aparte zender in ons TV pakket (TCM) 2001: A Space Odyssey gekeken.
[ afbeelding ]

[..]

Het begin is erg interessant; duidelijk iets hoe men eind jaren '60 over de toekomst dacht. Setting is duidelijk ook uit die tijd. Maar naar verloop was het gewoon 141 minuten van 'What the fuck am I watching? :? "

Deze film moet ik echt eens gaan nalezen op wikipedia en IMDB hoe en wat zeg...
Dit verklaart wel het een en ander [spoilers!]:
http://www.kubrick2001.com/
Maar ook niet alles. Dat is immers de bedoeling, ook in de boeken. ;)

Prof Jos de Mul gaat nog wat verder in op de filosofische aspecten van het verhaal in een oude publicatie van hem:
www.ikplatform.nl/wp-cont(...)BERSPACE-ODYSSEY.doc
  maandag 25 juni 2012 @ 01:58:55 #78
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_113349152
Suskind, 7,3 omdat het onderwerp. Jammer was het vele Duits, soms raar gecaste acteurs en het duidelijk lage budget wat de film eigenlijk ook juist weer interessant maakten.
pi_113355645
Iron Sky

Een film die een debiel gegeven (Nazi's die zich sinds 1945 schuilhouden op de maan) ook weet om te zetten in een vermakelijke film. Geinige humor, geinig verhaaltje, leuke karakters en prima special effects. Prima anderhalf uur onnozelheid dus. Hulde voor de studio die deze 'meteorblitzkrieg' zag zitten!

7.5
  maandag 25 juni 2012 @ 11:29:19 #80
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_113355690
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:58 schreef DrDarwin het volgende:
God Bless America

Een man met een missie, zolang hij er geen gat meer inziet.

[ afbeelding ]

Ongeneeslijk ziek, en met een afkeer voor de platvloersheid en domheid waar zijn geliefde land ongeneeslijk ziek van is.
Humor van de bovenste plank, en hoewel her en der de plank even misgeslagen wordt een buitengewoon leuke film, oke, er gaan wat mensen aan onderdoor, maar die verdienen het dan ook.

Kijken dus, en de muziek is ook goed.

[ afbeelding ]

Misschien steek je er nog wat van op.

[ afbeelding ]

Dat meisje is trouwens ook geweldig...en leuk

IMDB: 7.4/10
DrDarwin: 8.4/10
Gisteren ook gezien. Eigenlijk jammer dat de realiteit van het onderwerp (platvloersheid van het vermaak van tegenwoordig) tegenover zoiets onwerkelijks wordt gezet als een meisje dat maar gewoon besluit mee te gaan moorden waar de hoofdpersoon eigenlijk zonder moeite mee akkoord gaat. Voor mijn gevoel werd het daarmee nogal in het belachelijke getrokken, wat afbreuk deed aan de herkenbaarheid van de rest van de film.

Niettemin prima vermaakt, daar niet van. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_113360989
A Thousand Words
met Eddie Murphy http://www.imdb.com/title/tt0763831/

Jack McCall is een praatzieke literair agent die elke deal kan sluiten, op elk moment, op elke manier. Voor zijn eigen zelfzuchtige doeleinden heeft hij heeft zijn zinnen gezet op de New Age goeroe Dokter Sinja. Maar Dokter Sinja heeft hem door en Jacks leven valt uiteen wanneer er een magische Bodhi boom verschijnt in zijn achtertuin. Bij elk woord dat Jack uitspreekt valt er een blad van de boom. Jack komt er achter dat bij het laatste blad dat valt zowel hij als de boom zullen overlijden.

De film bevatte weinig tot geen grappige scenes en de scenes die dan grappig moeten zijn, zijn zo voorspelbaar dat het amper een glimlach bezorgt. De film krijgt van IMDB een 5.2 maar persoonlijk vind ik dat iets te hoog. Het is amper een 3 voor mijn gevoel.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_113374391
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Gisteren ook gezien. Eigenlijk jammer dat de realiteit van het onderwerp (platvloersheid van het vermaak van tegenwoordig) tegenover zoiets onwerkelijks wordt gezet als een meisje dat maar gewoon besluit mee te gaan moorden waar de hoofdpersoon eigenlijk zonder moeite mee akkoord gaat. Voor mijn gevoel werd het daarmee nogal in het belachelijke getrokken, wat afbreuk deed aan de herkenbaarheid van de rest van de film.

Dat, en helemaal nergens herkend worden en nog gewoon in een restaurant kunnen eten is ook niet helemaal geloofwaardig...
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:54:25 #83
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_113400188
Sivi kamion crvene boje (2004)
(Servië en Montenegro)
Engelse titel
The Red Colored Grey Truck
IMDB

Een kleurenblinde ex-gevangene met een voorliefde voor Mercedes Benz en een onbedwingbare neiging om vrachtwagens te stelen steelt een rode Mercedes Benz en een roodharige zwangere drugsverslaafde meid steelt zijn hart (maar dat duurt even)...

Zij wil naar Dubrovnik, en hij wil naar Italië, en onderweg gebeurt er van alles.
Dit is een roadmovie en die road voert door oorlogsverscheurd Joegoslavië in het jaar 1991, en er is maar weinig wat je er serieus aan moet nemen.

Leuk is de film wel, en het is een keer wat anders dan anders.
Na afloop hou je er toch een goed gevoel aan over.

En de verkrachting van Janis Joplin's 'Mercedes Benz' nemen we dan maar op de koop toe.

IMDB 7.3
DrDarwin 7.5
  Boks-Chick dinsdag 26 juni 2012 @ 09:17:40 #84
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_113400569
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:27 schreef planethugo het volgende:
Iron Sky
[ afbeelding ]
Een film die een debiel gegeven (Nazi's die zich sinds 1945 schuilhouden op de maan) ook weet om te zetten in een vermakelijke film. Geinige humor, geinig verhaaltje, leuke karakters en prima special effects. Prima anderhalf uur onnozelheid dus. Hulde voor de studio die deze 'meteorblitzkrieg' zag zitten!

7.5
mee eens, vond het ook een wat absurde en daardoor zeer vermakelijke film. Vooral het begin, de kennismaking zeg maar op de maan _O-
lolwut
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:26:29 #85
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_113406565
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

God Bless America is inderdaad niet echt realistisch.

Dat waren mijn problemen met de film, het meisje dat zomaar...mee gaat met iemand die net een tienermeisje heeft vermoord. Ze weet de reden niet eens maar toch heeft ze hem helemaal door en blijft gewoon bij hem.

Ten tweede ze rijden steeds rond in hun fel gele sportwagen, als er iets op valt is het die auto wel.
Maar je ziet helemaal niets van politie.

Zo waren er wel meer rare eigenaardigheden.

Ik miste ook een beetje een politie onderzoek naar hun.

De film lijkt erg veel op 'Falling down' en moet zeggen dat ik falling down beter vond.
Maar deze film is zeker leuk om te zien, alleen al om de reden waarom ze het doen.
Verder vond ik het acteerwerk prima in orde en paste de hoofdrolspeler wel goed bij de rol van zeikerige ouwe kerel.

Ik geef het toch nog zeker een 7.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:56:53 #86
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_113407943
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:53 schreef GieJay het volgende:

[..]

Dat, en helemaal nergens herkend worden en nog gewoon in een restaurant kunnen eten is ook niet helemaal geloofwaardig...
Ook dat nog ja!
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef ZodiaX het volgende:
Ten tweede ze rijden steeds rond in hun fel gele sportwagen, als er iets op valt is het die auto wel.
Maar je ziet helemaal niets van politie.
De nieuwe vent van zijn ex was agent. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_113408906
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ook dat nog ja!

[..]

De nieuwe vent van zijn ex was agent. :+
Ik snap jullie kritiek wel maar daar gaat de hele film niet over. Het is geen Bonnie & Clyde waar het ook om de achtervolging gaat. De film duurt al ruim anderhalf uur en zo'n soort film moet niet veel langer duren. Niet elke film hoeft realistisch van mij te zijn, de meeste zijn het namelijk niet, bij God Bless America proberen ze er alleen niet omheen te lullen omdat het daar niet over gaat.

8/10 :)
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 19:37:28 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_113424884
21 Jump Street 2012
Comedy

Twee jonge agenten gaan undercover op een highschool om een bende drugshandelaren te ontmaskeren.

Leuke film! Ik heb me rotgelachen. Echt heel grappig en normaal ben ik niet zo een fan van grappige films. Die "baas" van hen en de achtervolging in de rijlesauto :D Aanrader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nazis at the Center of the Earth
Horror en :@

Asylum B-film, dan weet je het wel, met Nazis die een laboratorium in het centrum van de aarde hebben gebouwd, een Hitler-robot en meer onzin. Gewoon heel slecht :D

The Big Lebowski
Comedy

Heel ander soort comedy dan de eerstgenoemde: Lebowski (oftewel Dude) gaat zijn naamgenoot helpen zijn "ontvoerde" vrouw terug te halen. Dude is een werkloze, chille gast die zijn dagen vult met voornamelijk bowlen met zijn maatjes.

Leuke film, maar omdat ik hem al een keer gezien had, natuurlijk iets minder leuk dan de eerste keer, ik moest toch weer lachen om alle onzinnigheden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 26-06-2012 19:46:46 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:34:24 #89
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_113427804
JVCD
Plezante film en tres jolie! Zo zeggen de Belgen het toch :P? Moest wel lachen her en der om de ridiculiteit en zelfspot die van Van Damme draf spat. De geinige structuur van het verhaal vond ik ook tof. Het had wel iets van The Wrestler als je kijkt naar het thema uitgerangeerde filmsterren en bij die lange monoloog van JVCD in de camera moest ik denken aan een willekeurige Ingmar Bergman-film. Niks mis mee dus! Cijfer: 7,5

Revolutionary Road
De American Beauty van de jaren '50 dus. Ietwat gemakkelijk van Mendes om dezelfde thematiek, de verveeldheid van het suburb-leven, weer te gebruiken, maar eerlijk is eerlijk, het is een indringend goed drama geworden. Met acteerkanonnen als DiCaprio en Winslet kun je ook niet misschieten. Ook die andere dame van de Titanic, Kathy Bates had samen met haar geschifte zoon goeie interessante bijrollen. Cijfer: 8

Hanna
Vond dit nogal een matige film, die vooral in het middendeel ontzettend inkakte. De actie op het eind maakt het iets goed, maar daarvoor was het niet boeiend en vooral ellendig met die drukke cameravoering. Cijfer: 5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_113430788
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef penny-wise het volgende:
Ne le dis à personne ( Tell no one)

http://www.imdb.com/title/tt0362225/

Na goede recensies te hebben gelezen heb ik dze film eens gekeken. Nu ben ik niet zo van de Franse films maar wat een ijzersterke thriller is dit.

Thanks for de tip, fijne film.
pi_113435017
Cidade de Deus (city of god) 2002

Film over het harde leven in de ghetto van Rio de Janeiro, je volgt een groep kinderen die opgroeien en ieder hun eigen kant uit gaan. De hoofdpersonage die tevens ook het verhaal af en toe verteld is een jongen die fotograaf wil worden. Voor hij überhaupt zo ver is zie je eerst wat hij allemaal meegemaakt heeft incl. zijn directe omgeving.

Één van de beste films die ik gezien heb. Zeer sterk verhaal en erg goed gefilmd, je wordt echt het verhaal ingezogen en je proeft echt de constante spanning die er hangt.
Een must see dus.

IMDB: 8.7/10
Ik: 8.9/10
pi_113440590
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef andreas612 het volgende:
Cidade de Deus (city of god) 2002

[ afbeelding ]

Film over het harde leven in de ghetto van Rio de Janeiro, je volgt een groep kinderen die opgroeien en ieder hun eigen kant uit gaan. De hoofdpersonage die tevens ook het verhaal af en toe verteld is een jongen die fotograaf wil worden. Voor hij überhaupt zo ver is zie je eerst wat hij allemaal meegemaakt heeft incl. zijn directe omgeving.

Één van de beste films die ik gezien heb. Zeer sterk verhaal en erg goed gefilmd, je wordt echt het verhaal ingezogen en je proeft echt de constante spanning die er hangt.
Een must see dus.

IMDB: 8.7/10
Ik: 8.9/10
Agree, ook voor mij één van de beste films die ik ooit heb gezien. Aanrader.
pi_113450245
Cidade De Deus is ook voor mij een van de beste films ever. Andere Braziliaanse aanraders zijn: Carandiru, Tropa De Elite (1/2). Maar eerlijk is eerlijk, deze kunnen niet tippen aan Ze Pequeno en ze maatjes.
pi_113453167
50/50

Adam (Joseph Gordon-Levitt) is een 27-jarige schrijver van radioprogramma's. Hij wordt gediagnosticeerd met een zeldzame vorm van kanker in zijn wervelkolom. Gezien zijn jonge leeftijd en gezonde levensstijl kan Adam moeilijk geloven dat dit met hem gebeurt. Zonder andere keus besluit hij te beginnen aan chemotherapie en te vechten voor zijn leven. Met de hulp van zijn beste vriend Kyle (Seth Rogen), zijn moeder en de jonge therapeute Katie (Anna Kendrick) van het kankercentrum, leert hij wat en wie de belangrijkste dingen in zijn leven zijn.

Beetje lui om alles te vertellen, dus even gekopieerd :P.

Wat een mooi verhaal en uiteindelijk een tranentrekker, aan het einde.
Het heeft een mooi combinatie van humor en drama,.
Het is echt een film dat je moet zien! :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Karloklp op 27-06-2012 20:09:15 ]
pi_113453199
Thanks voor The Raid: Redemption. Zieke film :D.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:55:37 #96
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_113469766
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005)

Mere seconds before the Earth is to be demolished by an alien construction crew, journeyman Arthur Dent is swept off the planet by his friend Ford Prefect, a researcher penning a new edition of "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy."

Comedy/109 min

Regie: Garth Jennings
Cast: Martin Freeman, Mos Def and Sam Rockwell

Een film die op IMDb ontzettend ondergewaardeerd is als je het mij vraagt. Ik had deze film natuurlijk al eerder gezien, maar hij blijft leuk. De originaliteit in het verhaal en de buitenaardse wezens geven een hele leuke sfeer aan een film die gaat over dat wat de titel inhoudt.

Waardering
IMDb: 6.6
Moi: 8

28 Days Later... (2002)

Four weeks after a mysterious, incurable virus spreads throughout the UK, a handful of survivors try to find sanctuary.

Horror/113 min

Regie: Danny Boyle
Cast: Cillian Murphy, Naomie Harris and Christopher Eccleston

Een virus. Heel veel mensen besmet. Ze rennen onbesmette mensen achterna. Veel kills en achtervolgingen.

Waardering
IMDb: 7.6
Moi: 7.5

Buried (2010)

Paul is a U.S. truck driver working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap.

Thriller/95 min

Regie; Rodrigo Cortés
Cast: Ryan Reynolds

Ik ga niks zeggen over deze film, je moet 'm gewoon gezien hebben.

Waardering
IMDb: 7.1

Chinatown (1974)

A private detective investigating an adultery case stumbles on to a scheme of murder that has something to do with water.

Misdaaddrama/130 min

Regie: Roman Polanski
Cast: Jack Nicholson, Faye Dunaway and John Huston

Wat een epische film! Geniaal verhaal en prachtig verfilmd en geacteerd. Moet je gezien hebben.

Waardering
IMDb: 8.4
Moi: 9

No Country for Old Men (2007)

Violence and mayhem ensue after a hunter stumbles upon some dead bodies, a stash of heroin and more than $2 million in cash near the Rio Grande.

Thriller/122 min

Regie: Ethan & Joel Coen
Cast: Tommy Lee Jones, Javier Bardem and Josh Brolin

Deze ook weer eens gekeken en hij gaat nog steeds niet vervelen.
Het verhaal komt erop neer dat een hillbilly heel veel geld vindt wat niet van hem is. De rechtmatige eigenaar is er een van het beruchte type, en die gaat dan ook achter de hillbillly aan om hem van z'n leven te beroven en het geld op te eisen.

Waardering
IMDb: 8.2
Moi: 8.5
pi_113476970
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
21 Jump Street 2012
Comedy

Twee jonge agenten gaan undercover op een highschool om een bende drugshandelaren te ontmaskeren.

Leuke film! Ik heb me rotgelachen. Echt heel grappig en normaal ben ik niet zo een fan van grappige films. Die "baas" van hen en de achtervolging in de rijlesauto :D Aanrader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

Bedankt voor de tip, ben net klaar met klaar met kijken en het was echt een top film! :D
pi_113477375
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef kevin_ het volgende:
Thanks voor The Raid: Redemption. Zieke film :D.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:12:43 #99
286575 Roces18
Chef de party
pi_113480442
Ook hier Iron Sky gezien, man man man wat een troep. Het kon net zo goed een asylum film zijn.
Die secretaresse en die campagneleidster mogen er zeker zijn. Tering hey :9~ Vooral dat nazi-outfitje :D Maar 99,99% van de film is om te huilen. Komedie? Nee, nul keer moeten lachen. Natuurlijk drijft de film de spot met alles en iedereen zoals het hebberige Amerika maar dat is iets wat me niet minder kon boeien. Actie is er ook niet, de special effects zijn oke maar daar is ook alles mee gezegd. Het verhaal slaat gewoon nergens op, en dan kijk ik nog liever een gemiddelde film van Adam Sandler :') Dat zegt dus wat...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 21:15:07 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_113480593
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef Roces18 het volgende:
Ook hier Iron Sky gezien, man man man wat een troep. Het kon net zo goed een asylum film zijn.[ afbeelding ]
Die secretaresse en die campagneleidster mogen er zeker zijn. Tering hey :9~ Vooral dat nazi-outfitje :D Maar 99,99% van de film is om te huilen. Komedie? Nee, nul keer moeten lachen. Natuurlijk drijft de film de spot met alles en iedereen zoals het hebberige Amerika maar dat is iets wat me niet minder kon boeien. Actie is er ook niet, de special effects zijn oke maar daar is ook alles mee gezegd. Het verhaal slaat gewoon nergens op, en dan kijk ik nog liever een gemiddelde film van Adam Sandler :') Dat zegt dus wat...
Ah echt wat voor mij, Asylum films zijn top :P
niet zo tof doen
pi_113480877
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef ArtistA het volgende:

Buried (2010)

[ afbeelding ]

Paul is a U.S. truck driver working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap.

Thriller/95 min

Regie; Rodrigo Cortés

Waardering

Damn net ff een klein stukje gezien, maar het grijpt je wel zeg. Je zal zelf maar in zo'n situatie zitten en zo je dood tegemoet gaan. Damn wat een kut dood zal dat zijn zeg. ;(
pi_113482359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef Roces18 het volgende:
Ook hier Iron Sky gezien, man man man wat een troep. Het kon net zo goed een asylum film zijn.[ afbeelding ]
Ook net gezien, helemaal mee eens, het slaat nergens op, ook niet grappig, gewoon dom :P
pi_113494539

hele toffe film! - gaan kijken na meerdere postieve reacties in deze forum, lekker anders dan de 'gemiddelde'' film.. leuk en apart verhaal!! heb me vanaf het begin tot het einde erg vermaakt en geen seconde verveeld.
Heerlijke droge humor en leuke acites!
aanrader -dikke 7.5!!!
pi_113498087
quote:
99s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah echt wat voor mij, Asylum films zijn top :P
het concept is het misschien maar de uitwerking is echt 100x beter, luister dus vooral niet Roces18 :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:24:13 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_113502343
Chinatown (8.4) (1974, Jack Nicholson, Faye Dunaway)

Film noir gesitueerd in jaren veertig LA over een private eye (voor het genre met een opvallend degelijk en vriendelijk karakter) die ingehuurd wordt voor een overspelzaak, maar al snel blijkt er meer achter te zitten. Prachtige muziek, redelijk puik acteerwerk, mooi geschoten, maar wat mij betreft komt er nooit echt genoeg vaart in de film. De intrige is te weinig verstrekkend, en aan het einde weet je wel precies hoe en wat, maar niet helemaal waarom. Het einde ontbrak het daardoor voor mij ook wat aan emotionele payoff. Wellicht voor z'n tijd baanbrekend, maar nu is het wat te serieus en droog gefilmd om impact te maken. Desalniettemin goed weg te kijken.

7/10.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:40:24 #106
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_113519631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Damn net ff een klein stukje gezien, maar het grijpt je wel zeg. Je zal zelf maar in zo'n situatie zitten en zo je dood tegemoet gaan. Damn wat een kut dood zal dat zijn zeg. ;(
Wat ik vooral had tijdens het kijken is dat je zelf allerlei manieren gaat bedenken hoe je zou kunnen ontsnappen. Verder vond ik de film best intens, vooral het einde.
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:56:42 #107
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_113536636
Deze week afgekeken:

Glee - seizoen 3
Een stuk beter dan het mindere tweede seizoen, vond het `t beste seizoen tot nu toe. Zit wat meer "drama" in en de liedjes keuze is heel erg goed: ze worden goed vertolkt maar passen vooral ook tekstueel erg goed bij de verhaallijnen. Het wordt steeds beter, nog steeds een leuke serie.

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 8,3/10

En vanmiddag gekeken:
Double Indemnity
De moeder der films noir, ziet ie er nu via de Masters of Cinema blu-ray beter uit dan ooit te voren. Door de prachtige nieuwe transfer (met een mooie hoeveelheid grain) komt het spel van licht en schaduw nog beter tot z`n recht en krijgt de film nog meer sfeer.
De film zelf blijft natuurlijk van buitengewone klasse met het verhaal dat bijna in één grote flashback wordt verteld waarin Barbara Stanwyck de show steelt.
Een essentiële aanschaf, deze Masters of Cinema blu-ray.

IMDB Cijfer: 8,5/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
pi_113551598
Tinker Tailor Soldier Spy

Ik heb eindelijk de film Tinker Tailor Soldier Spy gezien met een cast van eerste klas UK (vnl.Oscar) acteurs. Ik ga nu niet een hele review plaatsen want dat zal ongetwijfeld al overal zijn geschreven maar in het kort komt mijn ervaring er op neer dat ik meer onderhoud/actie van de film had verwacht in de zin van snelheid van het verhaal.

Ik vond de film te langdradig in zijn dialogen en soms zelfs traag in zijn voortgang omdat men teveel bleef hangen in het vooral uitdiepen van bepaalde situaties die je met gemak kon overslaan.
Ik heb de film (geheel tegen mijn principe in) ook diverse keren onderbroken om wat anders te gaan doen waardoor ik de film als geheel in na 2 weken tijd heb gezien. Het einde met de melodie van La Mer van Julio Iglesias en het inzoomen op de hoofdrolspeler vond ik eigenlijk het enige leuke en tevens passende afsluiting aan de hele film. :)

6
/ 10
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:44:53 #109
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_113560898
Transformers 1 en 2.

hmmm. verder dan mwah kom ik niet. te veel gekloot op het scherm waardoor de actie erg onduidelijk word. het verhaal is om te huilen. geef het een 6.
pi_113561722
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef Iwanius het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb eindelijk de film Tinker Tailor Soldier Spy gezien met een cast van eerste klas UK (vnl.Oscar) acteurs. Ik ga nu niet een hele review plaatsen want dat zal ongetwijfeld al overal zijn geschreven maar in het kort komt mijn ervaring er op neer dat ik meer onderhoud/actie van de film had verwacht in de zin van snelheid van het verhaal.

Ik vond de film te langdradig in zijn dialogen en soms zelfs traag in zijn voortgang omdat men teveel bleef hangen in het vooral uitdiepen van bepaalde situaties die je met gemak kon overslaan.
Ik heb de film (geheel tegen mijn principe in) ook diverse keren onderbroken om wat anders te gaan doen waardoor ik de film als geheel in na 2 weken tijd heb gezien. Het einde met de melodie van La Mer van Julio Iglesias en het inzoomen op de hoofdrolspeler vond ik eigenlijk het enige leuke en tevens passende afsluiting aan de hele film. :)

6
/ 10
Ik vond hem goed. Keek ook juist naar die film uit omdat het van dezelfde regisseur was als van Låt den rätte komma in, wat ook zo'n trage noir achtige film is.

[ Bericht 0% gewijzigd door BankAardappel op 29-06-2012 16:45:29 ]
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 21:26:57 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_113573236
Vanwege een tip uit een ander topic Blood Simple
Thriller.

Bareigenaar verdenkt zijn vrouw, niet onterecht, van vreemdgaan en stuurt er een privé detective op af om de vrouw en haar minnaar te vermoorden, het loopt echter allemaal anders dan verwacht...

Goede film met een mooie (voor mij wel voorspelbare) plotwending. Misschien ietwat traag hier en daar, maar de film is al bijna 30 jaar oud, vandaar denk ik.
Mooi gefilmd, goede dialogen.

SPOILER

En ik lees dat er een Chinese remake van is :D Die ook maar eens opsnorren (A Woman, a Gun and a Noodle Shop).
niet zo tof doen
pi_113578662
Net op TV: Date night
Bij vlagen toch wel erg moeten lachen. Dus wat dat betreft een geslaagde comedy. Maar geen topper. Wel leuk voor tussendoor.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:51:13 #113
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_113579992
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef Iwanius het volgende:

[ afbeelding ]

6
/ 10
Hier was ik deze week in de kleine uurtjes aan begonnen, maar dat is niet aan te raden :')
Moet hem nog altijd af kijken...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dog Day Afternoon (1975)

A man robs a bank to pay for his lover's operation; it turns into a hostage situation and a media circus.

Misdaad/125 min

Regie: Sidney Lumet
Cast: Al Pacino, John Cazale and Penelope Allen

In mijn reis langs "oude" films stond deze al een tijdje op mijn Watchlist. Gisteren gekeken en het eerste wat ik erover kan zeggen is dat het acteerwerk van Pacino zeer vermakelijk is.
Hij bewijst nogmaals -of beter gezegd, toendertijd al- waarom hij een van de beste acteurs is van de laatste 40, misschien wel 50 jaar (ook al kan ik geen films voor '68 van hem vinden).
Ik wist niet dat dit een waargebeurd verhaal was, of dat het ging over een bankoverval. Dat laatste zat me een beetje tegen, want dat soort films vind ik vaak tegenvallen.

Als je van Pacino houdt moet je deze film eigenlijk wel gezien hebben, meer kan er niet aan toevoegen.

Waardering
IMDb: 8.1
Moi: (magere) 8
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:55:59 #114
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_113580177
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:51 schreef ArtistA het volgende:
(ook al kan ik geen films voor '68 van hem vinden).
I
Dat gaat ook heel erg lastig worden ;)
  zaterdag 30 juni 2012 @ 00:00:14 #115
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_113580383
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat gaat ook heel erg lastig worden ;)
Wie we daar hebben :P
pi_113581614
The Men Who Stare at Goats (2009)

quote:
Bob Wilton (Ewan McGregor) is een reporter in Irak en op zoek naar een goed verhaal. Dan ontmoet hij Lyn Cassady (George Clooney) die beweert lid te zijn geweest van een speciale afdeling voor Amerikaanse soldaten in Irak met paranormale krachten. Om misschien wel het verhaal van zijn leven te schrijven gaan ze samen op zoek naar het hoofdkwartier. Daar ontmoeten ze oprichter (Jeff Bridges) en afdelingschef (Kevin Spacey).
Tja, er had meer in kunnen zitten. Meer humor het liefst. Want sommige scenes zijn wel goed.
Het hele legerkamp aan de LSD :') _O-
pi_113581981
Net El secreto de sus ojos voor de tweede keer gezien, omdat m'n vriendin 'm nog niet had gezien. Blijft een fantastische film.
pi_113584217
Moonrise Kingdom

Twee kinderen van een jaar of twaalf op een klein eiland in Noord Amerika (in 1960) besluiten samen weg te lopen. Het hele eiland is in rep en roer en gaat op zoek naar ze.

Wes Anderson (Darjeeling Limited, The Life Aquatic with Steve Zissou, The Royal Tenenbaums) Heeft weer een parel afgeleverd. Alles klopt aan de film, hij heeft humor, is aandoenlijk, ziet er prachtig uit, heeft mooie muziek, goede acteurs, geweldige karakters, toffe dialoog, alles. Ik heb hem een uur of wat geleden in de bios gezien en ik ben er nog steeds mee bezig, niet omdat het een ongelooflijk diep verhaal is maar gewoon een mooi, lief verhaal. Geen dikke drama, geen harde actie, gewoon lief.

Imdb: 8.3
Ik: 9
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 30 juni 2012 @ 02:18:35 #119
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_113584544
Summer wars

De student Kenji Koiso probeert een probleem te verhelpen welke hij zelf veroorzaakt heeft in de digitale wereld OZ. Tevens moet hij zich voor doen als de verloofde van een vriendin op haar grootmoeders 90ste verjaardag.

Een heerlijke animatie film van de Japanse bodem. Helaas had ik de Engelse gedownload en geen zin meer om de Japanse versie te downloaden. Maar een echte aanrader! Daar waar vaak de Japanse animatie films slechts bestemd zijn voor een klein publiek is dit toch echt een uitzondering. Summer Wars is een heerlijke feel-good movie!

Imdb: 7,5
Ik: 8.0
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_113584791
Vandaag de nieuwe Spiderman gezien. it was pretty awesome! In het begin vond ik het een beetje langdradig, maar ik vond het een hele leuke film. Van de week misschien maar weer even heen! Ik geef het een 8/10
  zaterdag 30 juni 2012 @ 14:55:18 #121
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113593769
Hercules in New York (1969)

Man, dat ik hier nog nooit van heb gehoord! Dit moet wel de geniaalste film ooit zijn. Ik dacht dat Schwarzenegger een slecht acteur was, maar deze film slaat alles. Nauwelijks verstaanbaar, geen emoties, en daarom hilarisch.

Ik: 10/10
IMDB: 2,9
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:16:10 #122
286575 Roces18
Chef de party
pi_113594368
Lockout

Een man wordt ten onrechte veroordeeld voor een samenzwering met betrekking tot het plegen van spionage tegen de Verenigde Staten. Dan krijgt hij een voorstel aangeboden. Wanneer hij de dochter van de president kan bevrijden uit een buitenaardse gevangenis, die overgenomen is door gewelddadige gevangenen, krijgt hij zijn vrijheid terug.

Als echte sf-fan moet je hem zeker kijken want hoeveel met enigszins een vorm van kwaliteit komen eruit in een jaar. Naast prometheus kan ik zo 1,2,3 niks opnoemen maar ik zal vast wat vergeten. Guy Pearce speelt een marinier/agent you name it, die heerlijk sarcastisch is en vooral in het begin is dit erg sterk. Als de film vordert wordt de film eigenlijk steeds minder hoewel de basis van het verhaal toch wel erg interessant is, en ook enkele dingen die in de ruimte gebeuren toch wel het kijken waard zijn. Het gemis van een goede soundtrack zal daar vast ook een rol in hebben, maar het typische 1 good guy versus de rest dat heb ik zo onderhand wel gezien. Verstand op nul dus en kijken maar.

(met die foto zal ik wel menig persoon verleiden of niet :P)
6,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_113594574
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef davako het volgende:
Summer wars
[ afbeelding ]

De student Kenji Koiso probeert een probleem te verhelpen welke hij zelf veroorzaakt heeft in de digitale wereld OZ. Tevens moet hij zich voor doen als de verloofde van een vriendin op haar grootmoeders 90ste verjaardag.

Een heerlijke animatie film van de Japanse bodem. Helaas had ik de Engelse gedownload en geen zin meer om de Japanse versie te downloaden. Maar een echte aanrader! Daar waar vaak de Japanse animatie films slechts bestemd zijn voor een klein publiek is dit toch echt een uitzondering. Summer Wars is een heerlijke feel-good movie!

Imdb: 7,5
Ik: 8.0
QFT!!! :)
pi_113594803
attack the block.

verrassend leuke film. niet omdat ie superorigineel is, maar omdat ie net anders is dan anderen in het genre.

een stelletje londense hangjongeren beroven een vrouw, en opeens valt er een soort komeet uit de lucht en verplet en auto. er springt een alien uit, die ze opjagen en doden.
maar die alien komt natuurlijk niet aleen..

ik geef hem een 9.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:55:21 #125
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_113607588
Ice Age 4 (3D)

Ice Age 4 is een leuke film om te zien en ook de bekende Ice Age humor zat er ook in.
Voordat de film begon kreeg je eerst nog een mini film van de Simpsons te zien.

Zoals gezegd de film is leuk om te zien maar het 3D van de film vondt ik echt slecht.
Als er 3D staat dan wil ik ook 3D zien en dat was redelijk ver te zoeken in de film

Ice Age 4 3D geef ik een 5,5 puur vanwege de slechte 3 D gedeelte
^O^
pi_113611195
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ice Age 4 (3D)

[ afbeelding ]

Ice Age 4 is een leuke film om te zien en ook de bekende Ice Age humor zat er ook in.
Voordat de film begon kreeg je eerst nog een mini film van de Simpsons te zien.

Zoals gezegd de film is leuk om te zien maar het 3D van de film vondt ik echt slecht.
Als er 3D staat dan wil ik ook 3D zien en dat was redelijk ver te zoeken in de film

Ice Age 4 3D geef ik een 5,5 puur vanwege de slechte 3 D gedeelte
was ht verhaal en de grappen wel leuk?
pi_113622535
Being Flynn

Harde drama over hoe mensen zich voor de gek kunnen houden om zich beter te laten voelen. Een wijze les in hoe het leven je inhaalt als je niet oppast. Ijzersterke rollen van Robert De Niro en Paul Dano.

Cijfer: 7
pi_113624736
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:21 schreef casper019 het volgende:

[..]

was ht verhaal en de grappen wel leuk?
Dat staat toch in de eerste zin?
  zondag 1 juli 2012 @ 13:26:54 #129
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_113625893
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat staat toch in de eerste zin?
Begrijpend lezen blijft heel lastig voor casper :P
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 13:44:07 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_113626452
Safe
Aktie

Voormalig politieagent/kooivechter en Chinees meisje worden achtervolgd door de politie, de Russen en de Chinezen. Het meisje heeft een geheime code onthouden die een safe kan openen, de agent heeft een probleem met gokbazen.

Redelijke aktiefilm, het is dat Jason Statham meespeelt, ik denk dat ik deze film anders niet had gekeken. Het verhaal is nogal rommelig, vooral in het begin, maar de aktiescenes zijn wel OK.
niet zo tof doen
pi_113652401
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:19 schreef kevin_ het volgende:
Being Flynn

[ afbeelding ]

Harde drama over hoe mensen zich voor de gek kunnen houden om zich beter te laten voelen. Een wijze les in hoe het leven je inhaalt als je niet oppast. Ijzersterke rollen van Robert De Niro en Paul Dano.

Cijfer: 7
waar heb je die gezien?
pi_113652502

ik had de film bijna overgslagen nadat ik een aantal vrij negatieve reviews had gelezen maar ben blij dat ik toch niet geluisterd heb naar die reviews en toch ben gaan kijken!
vind ''deel 1'' clash of the titans een toffe film, en ik vind ook dit ''deell'' weer erg tof.
Je hoeft trouwens niet het vorige deel gezien te hebben om dit ''deel'' te snappen t zijn aparte verhalen en niks wijst naar elkaar.
Het is miss geen film met heel veel diepgang, maar daarvoor moet je deze film ook niet willen kijken. Het is een lekkere vlotte actie film, waar de erg mooi gemaakte acties elkaar vlot opvolgen en dat met een best leuk verhaal maken het gewoon een hele vermakelijk en toffe film om te zien.
Dus zoek je een lekkere wegkijk actiefilm is dit zeker een aanrader
eeen 7
  maandag 2 juli 2012 @ 01:19:01 #133
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113658498
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef Karina het volgende:
Safe
Aktie

Voormalig politieagent/kooivechter en Chinees meisje worden achtervolgd door de politie, de Russen en de Chinezen. Het meisje heeft een geheime code onthouden die een safe kan openen, de agent heeft een probleem met gokbazen.

Redelijke aktiefilm, het is dat Jason Statham meespeelt, ik denk dat ik deze film anders niet had gekeken. Het verhaal is nogal rommelig, vooral in het begin, maar de aktiescenes zijn wel OK.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gezien vanmiddag, goede film! ^O^
Idd wel een beetje rommelig, maat overall vind ik het een goed verhaal.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_113661551
Snow white & the huntsman
Losjes gebaseerd op het gelijknamige sprookje vertelt de film het verhaal over schoonheid en diens verval met als moraal dat liefde van binnen komt. Zeg nou zelf...Charlize Theron blijft als uberbitch mooier dan die griet van Twilight. Sterk acteerwerk, redelijke effecten, matig uitgewerkt. Het laatste uur is het LOTR meets Joan of arc.
Cijfer: 6.0

Safe House
Actiefilm over tsja...veel badguys die zoals in elke 'intelligente' actiefilm op zoek zijn naar waardevolle informatie. Deze keer in de handen van nimmer oud wordende Denzel Washington. Wat je
van zijn reputatie en salaris mag verwachten is het acteerwerk
verbluffend. Het plot daarentegen is erg
opzichtig. Het eind zie je dus van minuut 10 aankomen. Miste net de scherpheid in deze film. De actie valt ook wat tegen.
Cijfer: 6.5
I feel kinda Locrian today
pi_113661563
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, die gaat dan in de watchlist, aangezien Closer ook één van mijn favoriete films is.

Gisteren We Need to Talk About Kevin gezien. Geen lichte kost. Tilda Swinton is vleesgeworden wanhoop, veroorzaakt door haar steeds agressiever wordende kind. Wát een eng kind is dát, zeg. Mooi gespeeld. Goede editing ook, met flasbacks. Een film die je gefrustreerd achterlaat, omdat je zó graag in wil grijpen.

IMDb: 7.6
Ik: 7.5
Dit klinkt wel als een interessante film! Handig topic dit om inspiratie op te doen :)
pi_113666706
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef casper019 het volgende:

[..]

waar heb je die gezien?
Thuis.
pi_113667142
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 07:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dit klinkt wel als een interessante film! Handig topic dit om inspiratie op te doen :)
we need to talk about kevin is zeker een aanrader!!! ben het ook helemaal eens met het cijfer een dikke 7.5 waard!!
safe house zou ik zelf een 7+ geven, vond het een gave film!!
pi_113667154
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef Karina het volgende:
Safe
Aktie

[ afbeelding ]
jammer dat ie wat tegenviel had er meer van verwacht als t echt de makers van kill bll zijn
pi_113667210
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef casper019 het volgende:

[..]

jammer dat ie wat tegenviel had er meer van verwacht als t echt de makers van kill bll zijn
Producer staat er. Ander verhaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_113667224
Zal wel de koffiejuffrouw van Kill Bill zijn, aangezien dat een Tarantino film is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_113672641
Hasta la vista gister gekeken dankzij dit topic. ^O^
Erg goed gespeeld door de 3 heren/

Cijfer 7,5
pi_113674792
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Hasta la vista gister gekeken dankzij dit topic. ^O^
Erg goed gespeeld door de 3 heren/

Cijfer 7,5
  maandag 2 juli 2012 @ 16:01:03 #143
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_113675490
quote:
Buried (2010)

[ afbeelding ]

Thriller/95 min

Regie; Rodrigo Cortés

Waardering
Houdjemond: 8.5

Man,man,man. :X Ik ga ook niks loslaten, gewoon kijken inderdaad!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_113675910
Ik zet zelden een film af, maar Burried was daar een van.. duurde mij allemaal te lang.. ligt in een doos oke.
pi_113676047
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zet zelden een film af, maar Burried was daar een van.. duurde mij allemaal te lang.. ligt in een doos oke.
Iedereen zegt hier kijken enzo.. maar heb eigenlijk geen zin in zo'n film als 't een kuteinde heeft.. net zoals 'het gouden ei'
En aangezien ik het plot niet wil horen zal ik er dus ook niet achterkomen of het een kuteinde heeft of niet.. en dan ga ik 'm dus niet kijken :')

dilemma's dilemma's :')
  maandag 2 juli 2012 @ 16:42:29 #146
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_113677346
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Iedereen zegt hier kijken enzo.. maar heb eigenlijk geen zin in zo'n film als 't een kuteinde heeft.. net zoals 'het gouden ei'
En aangezien ik het plot niet wil horen zal ik er dus ook niet achterkomen of het een kuteinde heeft of niet.. en dan ga ik 'm dus niet kijken :')

dilemma's dilemma's :')
Wat ik al eerder in dit topic aangaf is dat het best een vermakelijke film is omdat je zelf ook allerlei manieren gaat bedenken om te ontsnappen. Ik had best een leuke en misschien zelfs succesvolle manier bedacht, maar daarvoor heb je wel iets nodig om het hout te breken en dat is toch best lastig als je in zo'n kleine ruimte vastzit.
pi_113677793
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Wat ik al eerder in dit topic aangaf is dat het best een vermakelijke film is omdat je zelf ook allerlei manieren gaat bedenken om te ontsnappen. Ik had best een leuke en misschien zelfs succesvolle manier bedacht, maar daarvoor heb je wel iets nodig om het hout te breken en dat is toch best lastig als je in zo'n kleine ruimte vastzit.
Er is een tweede film uit. Ik heb hem nog niet gezien maar is volgens mij hetzelfde concept.

Brake (2012)
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:58:02 #148
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_113678074
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Er is een tweede film uit. Ik heb hem nog niet gezien maar is volgens mij hetzelfde concept.

Brake (2012)
Bedankt voor de tip ^O^ .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 juli 2012 @ 17:16:08 #149
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_113678763
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Brake (2012)
http://www.imdb.com/title/tt1990181/

Klinkt weinig overtuigend.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:41:54 #150
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_113679912
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef ArtistA het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt1990181/

Klinkt weinig overtuigend.