Goed, pietsie misselijk alleenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Slecht. Ze heeft ws trek in sushiquote:
Ik hoop dat het goed gaat werken voor jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hopelijkkrijg nu medicijnen, al moet ik daar wel voor van de amitriptyline af en mag ik tijdelijk niet rijden (tenminste, moet afbouwen van ami, en nieuwe medicijnen wil ik liever even niet rijden tenzij het mag van de apotheek (en het mag wel), maar er staat in de papieren liever niet 2 medicijnen mixen die allebei invloed hebben op je reactievermogen), maar als dat het ergste is
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, pietsie misselijk alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vreetschuur
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, pietsie misselijk alleenHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, elke dag gewoon godverdegodverquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, elke dag gewoon godverdegodver
Echt ik zit nu te kwijlen bij de gedachte aan die zalm-roomkaas sushi of die avocado of die handroll tonijn of die zalm of tonijn sushiquote:
Neuj, die gewone zalm sushiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt ik zit nu te kwijlen bij de gedachte aan die zalm-roomkaas sushi of die avocado of die handroll tonijn of die zalm of tonijn sushi
Hey indahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha MP,waar ben je zenuwachtig voor dan,schooldingen ?
Vandaag hield heel 3 vwo presentaties voor het vak muziek. Ik zou, begeleid door anderen op de piano, gaan zingen (My heart will go on - Celine Dion). Ik moest natuurlijk tegen het einde, dus ik zat 'm echt te stressenquote:
Ja die noem ik tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj, die gewone zalm sushigodverdomme, hoerig dat hier in DH geen shabu zit, dan was ik gaan eten daar vanaaf
Wat goed van je! En leuk dat je het leuk vondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hey indaha
In zekere zin wel, maar ook weer niet helemaal.
[..]
Vandaag hield heel 3 vwo presentaties voor het vak muziek. Ik zou, begeleid door anderen op de piano, gaan zingen (My heart will go on - Celine Dion). Ik moest natuurlijk tegen het einde, dus ik zat 'm echt te stressen
Maar toen was ik aan de beurt. Ik begon te zingen. Ik dacht er op dat moment nét even niet aan dat je stem door een microfoon een stuk lager klinkt, dus ik helemaal bang dat ik in de verkeerde toonsoort zit
Af en toe liepen de begeleiding en ik nét even ongelijk, maar ik heb stug doorgezongen. En het ging heel goed. Halverwege kreeg ik spontaan (vanwege een uithaal ofzo) een applaus en na afloop, na nóg een applaus, heel veel positieve reacties! Het schijnt heel goed te zijn gegaan ("loepzuiver") en allerlei mensen zeggen nu spontaan fan te zijn
En ik vond het eigenlijk hartstikke leuk om te zingen
Het is echt geweldig, zo herkenbaar allesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moet zo lachen om onze dm wisseling
Al schrik ik trouwens nu wel van die kast/kamer foto. De tering
Dus zenuwen voor nietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hey indaha
In zekere zin wel, maar ook weer niet helemaal.
[..]
Vandaag hield heel 3 vwo presentaties voor het vak muziek. Ik zou, begeleid door anderen op de piano, gaan zingen (My heart will go on - Celine Dion). Ik moest natuurlijk tegen het einde, dus ik zat 'm echt te stressen
Maar toen was ik aan de beurt. Ik begon te zingen. Ik dacht er op dat moment nét even niet aan dat je stem door een microfoon een stuk lager klinkt, dus ik helemaal bang dat ik in de verkeerde toonsoort zit
Af en toe liepen de begeleiding en ik nét even ongelijk, maar ik heb stug doorgezongen. En het ging heel goed. Halverwege kreeg ik spontaan (vanwege een uithaal ofzo) een applaus en na afloop, na nóg een applaus, heel veel positieve reacties! Het schijnt heel goed te zijn gegaan ("loepzuiver") en allerlei mensen zeggen nu spontaan fan te zijn
En ik vond het eigenlijk hartstikke leuk om te zingen
Ja ik begin er niet eens aan want dan loopt iedereen wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Knap van je MPIk zou duizend doden sterven denk ik
Neequote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt ik zit nu te kwijlen bij de gedachte aan die zalm-roomkaas sushi of die avocado of die handroll tonijn of die zalm of tonijn sushi
Die maak ik zaterdag pasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het playbacken wel heel leuk met je tijdens ESFquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik begin er niet eens aan want dan loopt iedereen weg, playbacken is het maximaal haalbare voor mij
t laat falerquote:
Die van jou hoef ik niet, die van Shabuquote:
Shabuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die van jou hoef ik niet, die van Shabu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |