Hopelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is altijd prettig, een diagnoseKunnen ze het probleem ook oplossen?
Heen idee maar mo wil het doen dus boeit toch niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Laysa
[..]
Is dat wel handig met je enkel?
Niet rijden is vervelend (tell me about it) maar als het tijdelijk is is daar wel overheen te komen. En als je dan verder ook opknapt is het de moeite helemaal waard!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Hopelijkkrijg nu medicijnen, al moet ik daar wel voor van de amitriptyline af en mag ik tijdelijk niet rijden (tenminste, moet afbouwen van ami, en nieuwe medicijnen wil ik liever even niet rijden tenzij het mag van de apotheek (en het mag wel), maar er staat in de papieren liever niet 2 medicijnen mixen die allebei invloed hebben op je reactievermogen), maar als dat het ergste is
De hulp was er dus ik was ff afgeleidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet rijden is vervelend (tell me about it) maar als het tijdelijk is is daar wel overheen te komen. En als je dan verder ook opknapt is het de moeite helemaal waard!
Nee, ik had het nog niet gezienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Mama_Mia het volgende:
De hulp was er dus ik was ff afgeleid
Ben het wel gewend om tijdelijk niet te mogen rijden inderdaad, hetzij door nieuwe medicijnen, hetzij door operaties, dus dat is niet zo'n punt. Heb net het eerste tabletje op dus we zullen zien of het aanslaat
overigens was ik heel onduidelijk hier zei Oognip (), het gaat om ADHD, maar dat had je misschien al gelezen op facebook
Je hebt adhd? Wat slik je? Ritalin? Concerta?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De hulp was er dus ik was ff afgeleid
Ben het wel gewend om tijdelijk niet te mogen rijden inderdaad, hetzij door nieuwe medicijnen, hetzij door operaties, dus dat is niet zo'n punt. Heb net het eerste tabletje op dus we zullen zien of het aanslaat
overigens was ik heel onduidelijk hier zei Oognip (), het gaat om ADHD, maar dat had je misschien al gelezen op facebook
Ja, meer ADD dan ADHD, 6 van de 9 criteria op ADHD en 9 van de 9 op ADD, heb nu methylfenidaat gekregen, dus feitelijk Ritalin ja. Eerste pilletje zit erinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt adhd? Wat slik je? Ritalin? Concerta?
Hoeveel mg moet je slikken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja, meer ADD dan ADHD, 6 van de 9 criteria op ADHD en 9 van de 9 op ADD, heb nu methylfenidaat gekregen, dus feitelijk Ritalin ja. Eerste pilletje zit erin
Zit nu op 50 geloof ik? 5x 10mg per dag, ik doe dan 12-3-6-9-12, maar het is dus echt pas vandaag beslotenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pak je spullen maar vast, want je gaat verhuizen
pfffrt. Oke. Nou hoop dat het werkt voor jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zit nu op 50 geloof ik? 5x 10mg per dag, ik doe dan 12-3-6-9-12, maar het is dus echt pas vandaag besloten
Ik hoop het ook. Ga iig alles goed in de gaten houden samen met de psychiater en mensen om me heen. Gelukkig is iedereen om me heen eerlijk (en soms lompquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
pfffrt. Oke. Nou hoop dat het werkt voor je
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ga iig alles goed in de gaten houden samen met de psychiater en mensen om me heen. Gelukkig is iedereen om me heen eerlijk (en soms lomp) genoeg om te zeggen als dingen niet goed gaan
[..]
Ha MP,quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tombo
Jemig wat kan ik toch voor niks zenuwachtig zijn zeg
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tombo
Jemig wat kan ik toch voor niks zenuwachtig zijn zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |