Ja toen heb ik zelfs stiekem meegezongen ,maar door die andere 50 man viel dat gelukkig niet opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond het playbacken wel heel leuk met je tijdens ESF
Ik zong ook wel hard genoeg voor ons tweeën geloof ik, dacht dat Elisa het nog kon horen en die stond toch heul ergens andersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja toen heb ik zelfs stiekem meegezongen ,maar door die andere 50 man viel dat gelukkig niet op
En dat doet aan de smaak af want?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shabu
Een chinees die een sushirestaurant vernoemt naar een heel ander Japans gerecht
het geen Japans restaurant isquote:
biefblokjes, lamsspies, komt u maar door.quote:
Dat je het proeft geloof ik best, maar of een 'echt restaurant' beter smaakt dan all you can eat is voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
het geen Japans restaurant isEen all you can eat of een echt restaurant proef je hoor
Maar goed, ik ben redelijk verwend als het op sushi aankomt natuurlijk
Doe lekker een Ingetjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zong ook wel hard genoeg voor ons tweeën geloof ik, dacht dat Elisa het nog kon horen en die stond toch heul ergens anders
Ik ga even lekker mijn bed in, nieuw pilletje genomen en verdomd, heb echt het gevoel dat het werkt, psych zei ook dat het binnen 1 uur al kon werken, dat meeste mensen na 1 pil al wel weten of het effect heeft of niet, dus so far so good, het is rustig in mijn hoofd
kan wel janken, zo blij
Je zinsbouw klopt nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
het geen Japans restaurant isEen all you can eat of een echt restaurant proef je hoor
Maar goed, ik ben redelijk verwend als het op sushi aankomt natuurlijk
Als je niet beter kent, klopt. Tip: ga nooit naar Japanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat je het proeft geloof ik best, maar of een 'echt restaurant' beter smaakt dan all you can eat is voor iedereen anders.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga even lekker mijn bed in, nieuw pilletje genomen en verdomd, heb echt het gevoel dat het werkt, psych zei ook dat het binnen 1 uur al kon werken, dat meeste mensen na 1 pil al wel weten of het effect heeft of niet, dus so far so good, het is rustig in mijn hoofd
kan wel janken, zo blij
Want? Heb ik iets gezegd over sushi dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je niet beter kent, klopt. Tip: ga nooit naar Japan
Nu je het zegt, ik zag een bordje met kersen langs de weg vanochtend. Straks maar even halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
Ik haat rust in mijn hoofd. Ik zou ook niet meer mijn piep kwijt willen. Alhoewel ik wel blij ben dat die hele harde pleitos is
Ik ga aardbeien scorennou, hajje hea!
Vergeet de pindakoekjes niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
Ik haat rust in mijn hoofd. Ik zou ook niet meer mijn piep kwijt willen. Alhoewel ik wel blij ben dat die hele harde pleitos is
Ik ga aardbeien scorennou, hajje hea!
Daar hadden we het daarnet wel over jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Want? Heb ik iets gezegd over sushi dan?
Ja, ik nietquote:
Een waar feest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik nietmijn post was puur een reactie op jouw post over 'echte restaurants' en het all you can eat principe.
Lekker slapenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zong ook wel hard genoeg voor ons tweeën geloof ik, dacht dat Elisa het nog kon horen en die stond toch heul ergens anders
kan wel janken, zo blij
't Is een slecht kersenjaar zegt qltel. Ik weet het niet want ik kan de tuin niet inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Pheno het volgende:
Nu je het zegt, ik zag een bordje met kersen langs de weg vanochtend. Straks maar even halen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag een bordje met kersen langs de weg vanochtend. Straks maar even halen.
Shabu is een soort bouillon fondue ofzo, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shabu
Een chinees die een sushirestaurant vernoemt naar een heel ander Japans gerecht
300 was misschien een pietsie overdrevenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef indaha het volgende:
O hier verkopen ze echt van alles langs de weg![]()
Mama Mia 300 smsjes, krijg je dan geen stress van de toekomstige rekening, maar fijn dat je je zo goed voelt
quote:Scientists at NASA built a gun specifically to launch standard 4-pound dead chickens at the windshields of airliners, military jets and the space shuttle, all traveling at maximum velocity.
The idea is to simulate the
frequent incidents of collisions with airborne fowl to test the strength of the windshields.
British engineers heard about the gun and were eager to test it on the windshields of their new high speed trains.
Arrangements were made,
and a gun was sent to the British engineers.
When the gun was fired, the engineers stood shocked as the chicken hurled out of the barrel, crashed into the shatterproof shield, smashed it to smithereens, blasted through the control console, snapped the engineer's back-rest in two, and embedded itself in the back wall of the cabin, like an arrow shot from a bow.
The horrified Brits sent NASA the disastrous results of the experiment, along with the designs of the windshield and begged the U.S. scientists for suggestions.
NASA responded with a one-line memo --
"Defrost the chicken."
Zolang ik van die chaos in mijn hoofd af ben is er heel prima mee te leven denkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
Oh wat ik dan wel weer grappig vind trouwens... zowel bij de Shabu in Zoetermeer als in Amersfoort heb ik al diverse malen hele Japanse families zelf zien lunchen bij de Shabu, dus zo rot zal de sushi niet zijn naar Japanse maatstaven
@Mama_Mia, fijn dat je het idee hebt dat de medicijnen helpen!
Want met 'zoiets' is met de juiste medicijnen best prima te leven, toch?Of ga ik nu iets te kort door de bocht?
Ook halloquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Oognip het volgende:
Leuk joh, zo'n afstuderen van een hacker; leuke gesprekken die ik totaal niet kan volgen
Waar is de party?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoi
Ik heb niet ge-ingd maar ik ben wel heel blij want ik kon in bed liggen en ontspannen, nou dat is me al jaren niet gelukten toen heb ik lekker met Rhana gespeeld en 300 mensen gesmst en ik heb zin om het te vieren
Had dat gezegd, dan had ik even voor je op je hand roll getuft.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook hallo
Fijn dat het lijkt te helpen mamamia![]()
En ook al zouden alle japanners spugen op shabu; I like it
Thanksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook hallo
Fijn dat het lijkt te helpen mamamia![]()
En ook al zouden alle japanners spugen op shabu; I like it
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zolang ik van die chaos in mijn hoofd af ben is er heel prima mee te leven denkik heb voornamelijk echt last daarvan. Vergeetachtigheid 'los' ik al ten dele op door hulp te hebben bij administratie, boodschappen op een bepaalde manier in de kast te zetten (ivm houdbaarheidsdata enzo) en veel op te schrijven, ik kwam alleen maar niet van die chaos in mn hoofd af, dus als die ritalin zo blijft werken ben ik echt enorm blij
*proest*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had dat gezegd, dan had ik even voor je op je hand roll getuft.
Dan hoop ik dat Nip op tijd thuis isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Oognip het volgende:
Als Nip thuis komt wil Nip misschien nog wel feest vieren
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
ik moest lachen.
Ik trok net de kast open voor saus, 4 flesjes, verschillend van 2009 tot 2011
Ooh checkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Nip op tijd thuis is
[..]gelukkig heb ik niet zoveel opbergruimte, maar heb alsnog van de week een hoop dingen weg kunnen flikkeren. Out of sight, out of mind
oh ja, en nieuwe flesjes saus kopen in de winkel en dan thuiskomen en er nog 3 hebben, en de volgende keer net zo hard weerdan krijg je inderdaad wel overdatumse flesjes
Voorlopig ga je toch nog niet naar bed?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Nip op tijd thuis is
[..]gelukkig heb ik niet zoveel opbergruimte, maar heb alsnog van de week een hoop dingen weg kunnen flikkeren. Out of sight, out of mind
oh ja, en nieuwe flesjes saus kopen in de winkel en dan thuiskomen en er nog 3 hebben, en de volgende keer net zo hard weerdan krijg je inderdaad wel overdatumse flesjes
Of wraps gaan eten en dan alles hebben behalve de wrapsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh checkStandaard met appelmoes. Ik had 3 maanden gelee gewoon 7 potten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |