Omg ook nog zo'n fout plaatje jaquote:
Is dat zo erg dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
laat de mensen van hyves vooral op hyves blijven aub
nee, maar hyves zijn allemaal kinderen van 12 a 14 jaar die eigenlijk alleen maar dat soort bende 't internet op pleuren.. niks mis mee, maar hou t lekker op hyves, heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Niet bekend hier in BE.
Ik ken wel sommige "groups" van Hyves. Kwam er regelmatig op terecht via Google.
Ik denk dat het zelfs niet eens mogelijk meer is FB niet te ontdekken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:46 schreef wolferl het volgende:
Ik had ooit de hoop dat het hyves tuig, facebook nooit zou ontdekken. Helaas stroomt het over van de tokkies op facebook.
Wat? Ugh, wanneer is dat nu eens gedaan ons zo'n slechte naam te geven met zo'n tokkie berichten waarvan het IQ kleiner is dan hun schoenmaat...quote:
Waar is je profielfoto, dan like ik 'm even.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze troep blijf je houden.
[ afbeelding ] Maar dit overtreft alles. Gelukkig niet van een vriend van mij, maar hij verscheen wel op mijn timeline.
Die kat heeft gewoon 3 likes meer dan mijn profielfoto, ik voel me beledigd.![]()
Nee, for real. Een album aanmaken voor je kat? Wauw.
Tussen je 'mobile uploads' kan het nog, maar een speciaal album voor je kat vind ik net iets te ver gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef DjinN het volgende:
Dat van die kat vind ik dan wel weer grappig. Ik ben ook een week ei voor mijn huisdieren en er zwerven best wel wat foto's van die 2 van mij op mijn Facebook pagina rond
True datquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tussen je 'mobile uploads' kan het nog, maar een speciaal album voor je kat vind ik net iets te ver gaan.
R&R = R&R back, daar werd ik ziek van op hyves van de "jongere" kindersquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waar is je profielfoto, dan like ik 'm even.
Een zeer verstandige man.quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:35 schreef wolferl het volgende:
Ik ga mijn Facebook profiel verwijderen, ben het zo langzamerhand spuugzat. Het voegt geen moer toe aan het dagelijks bestaan.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze troep blijf je houden.
[ afbeelding ]
Maar dit overtreft alles. Gelukkig niet van een vriend van mij, maar hij verscheen wel op mijn timeline.
Die kat heeft gewoon 3 likes meer dan mijn profielfoto, ik voel me beledigd.![]()
Nee, for real. Een album aanmaken voor je kat? Wauw.
En? Mag ik daarom geen reactie meer geven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je geen facebook hebt
Natuurlijk wel, maar je hoeft het niet steeds zo te benadrukken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:01 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En? Mag ik daarom geen reactie meer geven?
Ik vind het gewoon eerlijk waar heel verstandig dat iemand zijn FB wil verwijderen, omdat je je precies niemand meer kunt voorstellen zonder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar je hoeft het niet steeds zo te benadrukken.
Ik voel mezelf niet beter dan dan een ander, helemaal niet en haat ook niet omdat het hip zou zijn. (Is dat zo?)quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:09 schreef padlarf het volgende:
Ik lees dit topic om geklaag over FB te zien, niet om iemand keer op keer te zien benadrukken dat hij/zij zich zo goed vindt omdat hij/zij geen facebookaccount heeft. Maar ik zie dat ik me vergist heb, en dat jij niet in die categorie valt. Je m'excuse.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Plaatje voor op Facebook
Hier komt het dus vandaan.
Waarom doe je het zelf niet dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:17 schreef Paul het volgende:
Kan iemand een tegenreactie plaatje maken als reactie op al die kutplaatjes op facebook
Ik smeek het
En zet er ook ff bij als laatste. Wedden dat 97 procent van mijn vrienden dit niet plaatst!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |