Van 17-jarige VMBO mama's op Facebook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Deze groene plaatjes kom ik vaker geven. Deze heb ik niet gelezen, maar ze staan vaak VOL spelfouten.
Waar komt dit in godsnaam vandaan?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:11 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan dit topic denken:
Ouders die zichzelf aanpraten dat ze gelukkiger zijn
wat zit me hoog?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef simmu het volgende:
het zit je hoog he nielsch![]()
als je wilt kan ik je via facebook wel introduceren aan wat familieleden van me. die hebben veel mooiere dan deze![]()
de behoefte om er hier dan nog een topic over te openenquote:
uh.... nee?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef simmu het volgende:
[..]
de behoefte om er hier dan nog een topic over te openen![]()
kan je niet fijn gaan facebooken dan?
als je niet op facebook zit, waarom erger je je dan aan wat er op facebook staat?quote:
wie zegt dat ik niet op facebook zit?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:50 schreef simmu het volgende:
[..]
als je niet op facebook zit, waarom erger je je dan aan wat er op facebook staat?
Ja, dat...quote:
Mensen die dat geloven ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:10 schreef amaranta het volgende:
Plaats dit ook op je profiel als je geld wil inzamelen voor een niet bestaand kind met een ernstige leveraandoening.
Bij 1000 likes doet de arts de operatie helemaal GRATIS!!!
gewoon bij Facebook aangevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook een heel klein ding.
Dat is wanneer mensen/stellen een profiel delen.
En overal groetjes van Henk en Sonja (ofzo) onderzetten. Terwijl het gewoon Sonja is en Henk niet eens afweet van het bestaan van dat profiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |