Van 17-jarige VMBO mama's op Facebook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Deze groene plaatjes kom ik vaker geven. Deze heb ik niet gelezen, maar ze staan vaak VOL spelfouten.
Waar komt dit in godsnaam vandaan?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:11 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me aan dit topic denken:
Ouders die zichzelf aanpraten dat ze gelukkiger zijn
wat zit me hoog?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef simmu het volgende:
het zit je hoog he nielsch![]()
als je wilt kan ik je via facebook wel introduceren aan wat familieleden van me. die hebben veel mooiere dan deze![]()
de behoefte om er hier dan nog een topic over te openenquote:
uh.... nee?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef simmu het volgende:
[..]
de behoefte om er hier dan nog een topic over te openen![]()
kan je niet fijn gaan facebooken dan?
als je niet op facebook zit, waarom erger je je dan aan wat er op facebook staat?quote:
wie zegt dat ik niet op facebook zit?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:50 schreef simmu het volgende:
[..]
als je niet op facebook zit, waarom erger je je dan aan wat er op facebook staat?
Ja, dat...quote:
Mensen die dat geloven ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:10 schreef amaranta het volgende:
Plaats dit ook op je profiel als je geld wil inzamelen voor een niet bestaand kind met een ernstige leveraandoening.
Bij 1000 likes doet de arts de operatie helemaal GRATIS!!!
gewoon bij Facebook aangevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook een heel klein ding.
Dat is wanneer mensen/stellen een profiel delen.
En overal groetjes van Henk en Sonja (ofzo) onderzetten. Terwijl het gewoon Sonja is en Henk niet eens afweet van het bestaan van dat profiel.
OMFG die zijn idd heul erg, in de periode van hyves had ik veel van die stelletjes, en idd de vrouw was dan degene die het bij hield en de partner weet van niksquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef amaranta het volgende:
En overal groetjes van Henk en Sonja (ofzo) onderzetten. Terwijl het gewoon Sonja is en Henk niet eens afweet van het bestaan van dat profiel.
Jij zou je praktijkopleider niet op fb moeten hebben, en andersom hij zijn leerlingen niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een praktijkopleider in mijn facebook staan die om de haverklap dat soort stompzinnige lappen tekst deelt met de wereld.
inderdaad vol met spel- stijl en grammaticafouten.
en dat terwijl de praktijkopleiders van mijn opleiding van mij eisen dat ik goed en volwaardig Nederlands in mijn verslagen gebruik.
zo tenenkrommend, zo ook iedere keer: ik zit lekker op me balkonnetje.
of tig mededelingen dat ze een spelletje op facebook gespeeld hebben enzo.
van zoiemand moet dan je opleiding afhangen?
De weg naar de jonge puni is geplaveid met fb statussen jwz.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zou je praktijkopleider niet op fb moeten hebben, en andersom hij zijn leerlingen niet.
ik zit er eigenlijk ook niet zo op te wachten. maar het is niet mijn praktijkopleider, maar een van de vijf die er zijn (ik heb zelf een andere)quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zou je praktijkopleider niet op fb moeten hebben, en andersom hij zijn leerlingen niet.
Er is een verschil tussen privé en werk. Als hij zijn werk zonder spel-, stijl en grammaticafouten aflevert, zie ik het probleem hier niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een praktijkopleider in mijn facebook staan die om de haverklap dat soort stompzinnige lappen tekst deelt met de wereld.
inderdaad vol met spel- stijl en grammaticafouten.
en dat terwijl de praktijkopleiders van mijn opleiding van mij eisen dat ik goed en volwaardig Nederlands in mijn verslagen gebruik.
zo tenenkrommend, zo ook iedere keer: ik zit lekker op me balkonnetje.
of tig mededelingen dat ze een spelletje op facebook gespeeld hebben enzo.
van zoiemand moet dan je opleiding afhangen?
Vet! Als ik straks dus in mijn auto stap, zou mijn stuurbekrachtiging het weer moeten doen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:12 schreef MeNicole2 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft bij mij nou iemand
de huidige vrouw van mijn ex heeft ook zo'n fb-profiel, ex weet volgens mij ook van niks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef amaranta het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |