Dit is de enigste terechte klacht in deze topic.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef mstx het volgende:
Sowieso dat soort plaatjes...... check die jpeg-compressie dan.!
enigequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit is de enigste terechte klacht in deze topic.
Fout, enigste moet enige zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit is de enigste terechte klacht in deze topic.
Over de 'jpeg-compressie' maak ik me niet druk lekker boeiend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef mstx het volgende:
Sowieso dat soort plaatjes...... check die jpeg-compressie dan.!
Ja want elke ouder denkt daar zo overquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dankzij die tekst weet ik zeker dat ik geen ouder wil worden.
Waarom heb je zulke mensen op Facebookquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef BeffJeck het volgende:
Vanwege dit soort kutberichten heb ik facebook ge-delete! doodziek word ik ervan!
Nee maar het heeft mij afgeschrikt, misselijk gemaakt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want elke ouder denkt daar zo over
Dat dat voor jou niet geldt betekent niet dat dat voor niemand geldt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef iphoontje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon goedpratertij van ouders die balen dat ze veel van hun vrijheden kwijt zijn. Een kind heeft leuke kanten maar is niet nodig om gelukkig te zijn.
Je kan zulke lui ook 'ontvrienden'.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef BeffJeck het volgende:
Vanwege dit soort kutberichten heb ik facebook ge-delete! doodziek word ik ervan!
quote:
Enigen dan altijd nog.quote:
Met jou als resultaat kan ik het me voorstellen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Id_do_her het volgende:
Mijn moeder zegt gewoon eerlijk dat het een domme keuze was om kinderen te nemen.
Wij moeten dan wel vreselijk ongelukkig zijn... Ook al zijn we nog geen veertig, maar kinderen zullen er niet komen (by design). Waarom zou je geen liefde kunnen vinden zonder kinderen? Ik heb de liefde van m'n leven jaren geleden al gevonden en we zijn ook al jaren heel gelukkig getrouwd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef iphoontje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Om te kotsen toch? Natuurlijk ben je waarschijnlijk ongelukkig als je op je veertigste nog geen doelen in je leven hebt en elke avond na een dag werken alleen je huis binnenkomt en nooit liefde hebt kunnen vinden. En ook ik wil denk ik over een aantal jaren wel 1 of 2 kinderen misschienMoet er nu nog niet aan denken. Maar perse je leven in dienst van een kind stellen om gelukkig te zijn? Ga toch weg. Dit is gewoon goedpratertij van ouders die balen dat ze veel van hun vrijheden kwijt zijn. Een kind heeft leuke kanten maar is niet nodig om gelukkig te zijn.
Ja, maar ga dan niet de rest aanpraten dat zij ongelukkig zijn omdat jij je zelf gelukkig hebt moeten praten...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef Anyanka het volgende:
Is toch heel verstandig om jezelf aan te praten dat je gelukkig bent, ongeacht omstandigheden?
Ik ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Met jou als resultaat kan ik het me voorstellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |