quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef LieLie het volgende:
Woensdag gaat de meneer weer mee lopen!Toch wel gezellig
4x 8 op het program.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef LieLie het volgende:
Woensdag gaat de meneer weer mee lopen!Toch wel gezellig
4x 8 op het program.
Meh, ik ga op tijd slapen (denk ik)quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Garmin is best tof. Geen must, maar wel tof.
Die laatste 800 meter moet ook wel lukken danquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh te gek, mijn doel is naar de 5 km gaan en ik zie op afstandmeten.nl dat mijn huidige ronde 4,2 km is die ik met hele korte tussenpozen loop.
Gaat de goede kant op!
dat was spinnen al...copycatquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh te gek, mijn doel is naar de 5 km gaan en ik zie op afstandmeten.nl dat mijn huidige ronde 4,2 km is die ik met hele korte tussenpozen loop.
Gaat de goede kant op!
Ja precies, dat zal het probleem niet zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die laatste 800 meter moet ook wel lukken dan![]()
En het touw van 5 km om te meten hoever je hebt gelopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets kan op tegen het zand uit de zandloper in je ogen
kwiwi is inderdaad net afgestapt van haar zonnewijzerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets kan op tegen het zand uit de zandloper in je ogen
Nou ja als je je benen aan stront loopt kun je ze zelf weer fixen dus achquote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja precies, dat zal het probleem niet zijn
Nu alleen nog even opbouwen dat ik hem in 1 keer ga lopen.
En je hartslag te meten door constant je vinger aan je pols te houden en te tellenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het touw van 5 km om te meten hoever je hebt gelopen
Al opquote:Op maandag 18 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Come to the dark side, we have cookies
Begin nou niet weer over koekies!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Come to the dark side, we have cookies
Daarom ideaal tochquote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ja als je je benen aan stront loopt kun je ze zelf weer fixen dus ach
Ik moet zeggen, het was een hele omschakeling.. Maar een zandloper is toch wat handzamer dan een zonnewijzer.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kwiwi is inderdaad net afgestapt van haar zonnewijzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |