Het rottende appeltje is dat poesje dat hier af en toe meemiauwtquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
want het rottende appeltje valt niet op vrouwen?
En waarom verrassend?
Ook niet met oudere hoorquote:
29quote:
ja okee, niet allequote:
Ik snap er niks vanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het rottende appeltje is dat poesje dat hier af en toe meemiauwt
insidersgarpjes...
Wayyyy to youngquote:
Ik ookquote:
Hmmm, die leeftijd heh maar zijn er nog andere dingen die compenseren???quote:
Ja maar wil dat Spanje Kampioen wordt.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan gaan we toch voor Engeland juichen in Paddy's
Ja ik wil het ookquote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, bizarze moeten in de finale staan want mijn pool
20jaar jonger vind ik wel tequote:
Dat leg ik je onder het genot van een goed glas Malbec dan nog wel es uit.quote:
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat leg ik je onder het genot van een goed glas Malbec dan nog wel es uit.
Nee hoor, ik ben dik vadsig, lelijk en heb vrijwel geen tietenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmmm, die leeftijd heh maar zijn er nog andere dingen die compenseren???
Vooropgesteld dat je een beetje kunt dansen.quote:
De kantinejuffrouw pest me daar nog wel eens mee, dat ze mijn moeder had kunnen zijn.quote:
In jouw geval is dat ook strafbaar hequote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wil dat Spanje Kampioen wordt.
Maar goed, als Spanje eruit vliegt, dan wel Engeland ja
[..]
Ja ik wil het ook
[..]
20jaar jonger vind ik wel te
dansen met een glas Malbec in de hand? Ligt aan de muziekquote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat je een beetje kunt dansen.
Jammer voor je DGquote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben dik vadsig, lelijk en heb vrijwel geen tieten
Ga nu maar een ander benaderen
Kut Spanje. Beter winnen ze wel nog.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wil dat Spanje Kampioen wordt.
Maar goed, als Spanje eruit vliegt, dan wel Engeland ja
[..]
Ja ik wil het ook
[..]
20jaar jonger vind ik wel te
Ik kan nu gewoon iemands tienermoeder zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet met oudere hoor
[..]
29
[..]
ja okee, niet alle
Uhhh, ik zeg even niksquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan nu gewoon iemands tienermoeder zijnnee dank u
ja of Ierland moet scorenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut Spanje. Beter winnen ze wel nog.
Latin uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dansen met een glas Malbec in de hand? Ligt aan de muziek
Dat kan alleen als je zelf nog tiener bentquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoeveel had je ingevuld?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut Spanje. Beter winnen ze wel nog.
Die hoop heb ik al opgegevenquote:
Oeps bustedquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je zelf nog tiener bent
mamaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben jij tienermoeder?quote:
Nee. Italië moet 2-0 winnen.quote:
2-1 Spanje en 2-0 Italië.quote:
Clubvoetbal en die opmerking oke, interland voetbal kan mij serieus aan mijn reet roestenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom op Steven, achter Ierland blijven staan
Nee, wel moeder van een bijna tienerquote:
Saint Pat's Athletic.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Clubvoetbal en die opmerking oke, interland voetbal kan mij serieus aan mijn reet roesten
oh zoquote:
Oke jij scoort punten nuquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef twi het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor iedereen ben die niet Cristiano Ronaldo in het veld heeft staan.
Bray Wanders, club uit het dorp van mijn oudersquote:
amateurquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef twi het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor iedereen ben die niet Cristiano Ronaldo in het veld heeft staan.
Mooi. Zaterdag bij mij dan.quote:
Ik kan het wel zijnquote:
Dat was niet de bedoeling. Nu ben ik voor iedereen die Cristiano Ronaldo in het veld heeft staan.quote:
homoquote:
Je kan nog wel moeder van een tienermoeder wordenquote:
Mooi logo wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bray Wanders, club uit het dorp van mijn ouders
Braaf.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Nu ben ik voor iedereen die Cristiano Ronaldo in het veld heeft staan.
Hoe drukker ik het heb hoe meer zin ik heb om te FOK!kenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom hebben we het zo druk
We moeten snel meeten
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Nu ben ik voor iedereen die Cristiano Ronaldo in het veld heeft staan.
Pop muziek zoals pop muziek hoort te zijn, George op zijn hoogtepunt.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De kantinejuffrouw pest me daar nog wel eens mee, dat ze mijn moeder had kunnen zijn.
quote:
Neeuhquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan nog wel moeder van een tienermoeder worden
Ach goshquote:
boomeranged back in your face, gatitaquote:
Ik zou al 3 jaar meeten met Miauw, dat lukt nooitquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom hebben we het zo druk
We moeten snel meeten
Houd je mond en ga naar je kamerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
boomeranged back in your face, gatita
Zaterdag kan ik nietquote:
Novemberquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe drukker ik het heb hoe meer zin ik heb om te FOK!ken![]()
Maar ok een zomermeet in november, ik ben voor![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben dik vadsig, lelijk en heb vrijwel geen tieten
Ga nu maar een ander benaderen
2 jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou al 3 jaar meeten met Miauw, dat lukt nooit
Geen kinderwens?quote:
Dat stadion is ook prachtigquote:
What happend?quote:
carrera 9.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik niet
Waar woon je?
Tegenwoordig drink ik zelfs bierquote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NovemberDat kan niet hoor
Gaan we dan wijntjes drinken
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... weer zo'n vrouw die haar mond vol over gelijkheid heeft en vervolgens termen gebruikt als ga een ander maar benaderen.
dat klinkt verquote:
Miauw verdween van FOK!quote:
Handig die lichtmasten -voor- de tribunesquote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat stadion is ook prachtig
[ afbeelding ]
Derde olieveld rechts, na de cocavelden links, boven het tweede tapastentje aan de linkerkantquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik niet
Waar woon je?
Wij hebben gemeet, maar Miauw komt nooitquote:
Een heuse tribune zelfs.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat stadion is ook prachtig
[ afbeelding ]
Hmmm ik weet het niet. Mijn eierstok bewoog laatst wel maar toen ik laatst ging oppassen op het dochtertje van een vriendin kromp de boel weer inquote:
Ik ben er ooit 10jaar geleden geweest voor een wedstrijd, je hebt er geen last vanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Handig die lichtmasten -voor- de tribunes
je leert het al. nu nog die moederlijke blik en je bent er, MegaMILF.quote:
En stadion aan de kustquote:
Vervelende de Miauwquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou al 3 jaar meeten met Miauw, dat lukt nooit
Wat je ver haalt is lekker.quote:
Valt wel mee hoorquote:
Gewoon af en toe een oppaskind lenen dan gaat die drang vanzelf wegquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm ik weet het niet. Mijn eierstok bewoog laatst wel maar toen ik laatst ging oppassen op het dochtertje van een vriendin kromp de boel weer in
Mmmm, maar dichtbij kan ook smakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |