Als ik Roemer in pak zie moet ik altijd denken aan: "Al draagt een aap een gouden ring...".quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:
He ik zag Emile Roemer laatst met een badjas en band om zijn voorhoofd.
Als je jouw lijst bekijkt, dan zie je onder de tabellen die dingen staanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Skittels het volgende:
waar ging dat denet trouwens over met al die cijfertjes ?
ohja, en dan onder completed?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je jouw lijst bekijkt, dan zie je onder de tabellen die dingen staan
Staat ook op je profiel volgens mij.
Jij kijkt wel heel veel lange series. Qua dagen heb je ook meer dan ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Skittels het volgende:
[..]
ohja, en dan onder completed?
TV: 16, OVA: 0, Movies: 11, Spcl.: 3, Eps: 1,955, DL Eps: 0, Days: 32.38, Mean Score: 7.4, Score Dev.: -0.08
Je hebt ook al meer dagen dan ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef Klipnap het volgende:
TV: 47, OVA: 16, Movies: 7, Spcl.: 12, Eps: 1,517, DL Eps: 0, Days: 24.46, Mean Score: 7.4, Score Dev.: -0.40
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jingle All the Way
Furry Vengeance
Vampires Suck
quote:
dude wat xDquote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef Skittels het volgende:
grandma's boy
epic, gaat over een game designer
hij word oa betrapt op t fappen op een barbie
kga niet teveel vertellen, maar wel een soort van must see vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet jullie echt wat toegeven. Gewoon te schokkend.NIET!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet jullie echt wat toegeven. Gewoon te schokkend.altijd het wehkamp boekje hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
the roomquote:
Ik moet jullie echt wat toegeven. Gewoon te schokkend.Ik zie dat we een liefhebber van Ken hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
TV: 88, OVA: 7, Movies: 26, Spcl.: 11, Eps: 2,194, DL Eps: 0, Days: 37.75, Mean Score: 7.8, Score Dev.: -0.27
EDIT: mijn powerlevel is minder hoog dan ik had gedacht.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef Easymodo het volgende:
[..]
You are tearing me apart, Lithia!
Zij heeft smaak. Ik hou echt van dat soort fims.
Dit verdient wel een positieve note. Maar je hebt geen notes, dus misschien wil je 'clean' blijven.quote:
Huh, notes? Wat bedoel je? So anyway, how is your sex life?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit verdient wel een positieve note. Maar je hebt geen notes, dus misschien wil je 'clean' blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Huh, notes? Wat bedoel je? So anyway, how is your sex life?nvmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Was dat nou buitenspel? En waarom geen penal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
Italia, ItaliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat nou buitenspel? En waarom geen penal?
Nou goed... aan Kroatië heeft het niet gelegen. Het is nu tijd om naar het laatste redmiddel te grijpen.
Duitschland.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik zag liever Kroatië doorgaan dan Spanje hoor, puur omdat Kroatië goed voetbal laat zienquote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja oke... feli
edit: maar ik ben nog steedsen
Eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef De_Ilias het volgende:
FMA brotherhood aan het rewatchen, wat een meesterwerk.
Ach ja... niks aan te doen. Ik vind dat Kroatië goed heeft gespeeld, meer konden we niet doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zag liever Kroatië doorgaan dan Spanje hoor, puur omdat Kroatië goed voetbal laat zien
Inb4 NSBquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach ja... niks aan te doen. Ik vind dat Kroatië goed heeft gespeeld, meer konden we niet doen.
Even een Duitse vlag voor op mijn avatar vinden.
Walgelijke insinuatie gozer.quote:
ik kijk het iedere jaar opnieuwquote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef De_Ilias het volgende:
Gezien, was echt keigoed, en die laatste scene is mij ook een raadsel.. ben toch wel benieuwd aangezien volgende week de laatste aflevering zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef .Cake. het volgende:
Maus, TOxA 11 al gezien? Hijs vééét!
En wat maak jij van die laatste scène?
Ja precies, ik dacht eigenlijk dat dit al de laatste was, zo voelde het allemaal wel aan in ieder geval. Tot dat laatste stuk na de ED dus...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gezien, was echt keigoed, en die laatste scene is mij ook een raadsel.. ben toch wel benieuwd aangezien volgende week de laatste aflevering zou moeten zijn.
SPOILER: TOxA 11 einde en speculatie over volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gundam AGE was wel iets beter maar nog niet terug op het Asemu niveau.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
hij was erg goed.. maar om de een of andere reden zie ik mijzelf em niet snel herkijken..quote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef De_Ilias het volgende:
yaoi fan??quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
ik kijk het iedere jaar opnieuweerst altijd fma alleen
ik vermoed dat het niet zo goed meer zal worden dit seizoen...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:35 schreef .Cake. het volgende:
Gundam AGE was wel iets beter maar nog niet terug op het Asemu niveau.
In aflevering negen was Chitanda makkelijk te negeren. Veel interessants (afgezien van dronken worden door whiskey-bonbons) deed ze niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef .Cake. het volgende:
Echt, Chitanda vind ik zó enorm irritant! Ze dient overduidelijk alleen als een excuus om het plot steeds verder te helpen omdat ze het zogenaamd niet los kan laten of het "gewoon niet weet maar ik weet dat het niet klopt".
![]()
Als zij er niet inzat of als ze ander personage had gehad dat wat meer uitgewerkt is dan had ik Hyouka veel leuker gevonden.
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:50 schreef Klipnap het volgende:
Een 7,3 voor aardrijkskunde![]()
Nog maar 5 toetsen.
Gundam 00 is pas baggerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gundam AGE was wel iets beter maar nog niet terug op het Asemu niveau.
Wat nou gelukkig niet?quote:
Netjes joh!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:50 schreef Klipnap het volgende:
Een 7,3 voor aardrijkskunde![]()
Nog maar 5 toetsen.
Zetman?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Netjes joh!
Zetman was geweldig btw
http://myanimelist.net/anime/11837/Zetmanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Netjes joh!
Zetman was geweldig btw
wolf? bos? ben jij het bosmeisje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef Klipnap het volgende:
Ik dacht even dat er een wolf was in het bos. Blijkt het het geluid van Gosick te zijn
Ja, ik kijk anime bij mijn kampvuur.quote:
Vertel. Ik vind het een leuke anime.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wist wel dat ik er goed aan deed Gosick niet te kijken toen 'ie uit kwam.
op een laptop aangedreven door eekhoorns i guessquote:
same herequote:[..]
Vertel. Ik vind het een leuke anime.
mja, die wilde ik niet typen... dat doet afbreuk aan de anime..quote:
Duurde een poos voor het op gang kwam, maar inmiddels erg vetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/11837/Zetman
lijkt mij niet echt wat..
Soms klonk het meer als ''ITS A CONDOM''quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Soms klonk het meer als ''ITS A CONDOM''
bijles..?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hihi, ik ga weer weg, mijn tante belt nu net of ik iets eerder kan komen voor de bijles, mag ik ook iets eerder weg
Ik moet morgen nog mijn Economie CSE maken, en mijn tante is/ was erg goed in Economie, dus helpt ze mij met de dingen die ik niet snap.quote:
economie examenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog mijn Economie CSE maken, en mijn tante is/ was erg goed in Economie, dus helpt ze mij met de dingen die ik niet snap.
Amen. Hopen dat ik een 4.9 of hoger haal dan is het goed.quote:
Het ging om een specifieke episode die hier ook niet is uitgezonden en in Japan maar heel kort.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Klipnap het volgende:
Nou, hoeveel spontane epilepsie-aanvallen ik al niet heb gekregen van Evangelionen dan deden ze moeilijk bij Pokemon.
Hm? Bedoel je niet de aflevering met Porygon?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het ging om een specifieke episode die hier ook niet is uitgezonden en in Japan maar heel kort.
Kortom, we weten niet hoe die episode er uit zag. Eerlijk gezegd durf ik het ook niet te kijken
Edit: Ik heb het over Pokémon.
Staat gewoon op youtube hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het ging om een specifieke episode die hier ook niet is uitgezonden en in Japan maar heel kort.
Kortom, we weten niet hoe die episode er uit zag. Eerlijk gezegd durf ik het ook niet te kijken
Edit: Ik heb het over Pokémon.
Ja, die!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm? Bedoel je niet de aflevering met Porygon?
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/EP038
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
alles staat op youtube zelfs dingen die je daar niet hoort te verwachten
deed nou niet echt zeer aan mijn ogen.quote:
Tenzij je in het pikkedonker zit met een groot scherm.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
deed nou niet echt zeer aan mijn ogen.
Wow, dat valt echt reuze mee.quote:
welke anime?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
Arme Shinjizijn vader haat hem, maar babbelt gezellig met Rei.
Ja he! Misschien zijn z'n psychische problemen niet aangeboren, maar heeft het zich door zijn ervaringen zo gevormd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
Arme Shinjizijn vader haat hem, maar babbelt gezellig met Rei.
Hij moet me inderdaad wat tips geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:17 schreef Klipnap het volgende:
Hoe krijgt Shinji het voor elkaar een la met bh's om te stoten en dan ook nog op haar naakte lichaam te liggen?
onhandigheid of hij volgt zijn piemolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:17 schreef Klipnap het volgende:
Hoe krijgt Shinji het voor elkaar een la met bh's om te stoten en dan ook nog op haar naakte lichaam te liggen?
Tips: hoe word ik een domme lul?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij moet me inderdaad wat tips geven.
Net alsof hij zo'n actie niet expres doet in zijn onderbewustzijn en zich dat klungelige karakter laat aanmeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tips: hoe word ik een domme lul?
Gemene lul dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net alsof hij zo'n actie niet expres doet in zijn onderbewustzijn en zich dat klungelige karakter laat aanmeten.
Maar je valt niet toevallig bovenop een naakt meisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef redboyke het volgende:
ik doe soms ook wel onhandige dingen op een of andere manier blijf ik aan de deur haken met m'n mouw of bots ik iedere keer tegen de deur aan.
als je onhandig bent mag je veelzeg je gewoon ow sorry was niet de bedoeling
(stiekem wel beetje in je hoofd maar niet gepland ofzo)
ik ben op een 13 geboren
zegt genoeg
zoveel pech als hem heb ik niet neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar je valt niet toevallig bovenop een naakt meisje.
Ik zie hem nog wel is voorbij vliegen op Nyaa, ik heb ook Seikon no Qwaser gezien, en Yosuga no Sora, denk dat ik deze ook nog wel ff moet zien.quote:
quote:those battles feature a girl with acidic projectile nipple lactation that only ever manages to burn clothes, and another that pees herself constantly, and another that actually walks around completely bottomless with only a snake wrapped around her waist as a censor. The shock value is ridiculous, and any other time I would have been offended and stopped watching immediately, but Queen's Blade is so over-the-top in its silliness that it's actually downright hilarious at times. It seems as if with every new episode we meet a new combatant, each one just as, umm...original as the next. Yeah, 'original' works.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen weer manga van Naruto, zo'n zin in
ja waar is aflevering 267 eigenlijk gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NSFWWat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verzet naar deze week ivm dubbele pokemon episodequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja waar is aflevering 267 eigenlijk gebleven?
jou kennende dacht ik dat er iets anders uit haar rok ging springenquote:
meen je niet ik zit maar te wachten op die aflevering ik zit al sinds donderdag paar keer te checken pffquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verzet naar deze week ivm dubbele pokemon episode
Doet me haast verder gaan met het kijken van Zero no tsukaima... louis en taiga zijn haast een en dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo'n fan van het personage Taiga, maar dit is wel cute.
taiga heeft haar cute en vervelende momenten..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo'n fan van het personage Taiga, maar dit is wel cute.
volgens mij moet ik daar ook nog 1 seizoen van zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doet me haast verder gaan met het kijken van Zero no tsukaima... louis en taiga zijn haast een en dezelfde persoon.
volgende keren namen bij postenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, nu hou ik op met mijn gifspam.
Hoiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Dagje Palenstein,Zoetermeer was gezellig,heb mijn neefje(en de rest) blij gemaakt met een 22" Full HD LED tv voor in de slaap kamer en PS3. Gisteren dus besteld.![]()
Te moe om wat te kijken,morgen maar verder en weer een dagje naar Palenstein,Zoetermeer.* Blue_Panther_Ninja is niet de enige otaku+gamer in de familie,wel de oudste
Sakamichi no Apollon.quote:
Kut Spanje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja Oranje hard gevallen, Kroatië dubieus uitgeschakeld. Duitsland als enige over.
Zal welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Echt he... nou ja eerlijk gezegd lag het gewoon aan de scheids... niet aan Spanje.
Zelfde seiyuu toch??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sakamichi no Apollon.
Louise, Taiga en Victorica zijn echt dezelfde personen. In de vakantie moet ik ook nog de andere seizoenen van Zero no Tsukaima kijken voor meer tsunfun
Louise en Taiga wel, van Victorique weet ik het niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zal wel
[..]
Zelfde seiyuu toch??
Victorica ken ik nog niet, maar Taiga en Louis hebben niet alleen dezelfde stem, maar ook dezelfde houding, zelfde uiterlijk, zelfde tsuntsun... wat hebben ze niet gemeen eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zal wel
[..]
Zelfde seiyuu toch??
NSFWDit is trouwens Cattleya van ecchi anime/visual combat novel Queen's Blade,een BBW MILF dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tooru = Madokaquote:
SPOILER: ongerelateerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tooru = MadokaJij met Sailormoon.SPOILER: ongerelateerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn tweede anime, na Hime-chan no Ribbonquote:
Mijn pa keek Sailor Moon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik weet het nog zo goed, Dragonball Z kijken toen ik uit school kwam, samen met mijn pa soms, geweldig
Het is ook een shoujo serie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn tweede anime, na Hime-chan no Ribbon![]()
Laatste seizoen heb ik nooit afgekeken... werd me allemaal wat te vaag.
Ja nou... toen die sailors van buiten het zonnestelsel toch wijven bleken te zijn werd het me te vreemd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is ook een shoujo serie!
welk seizoen was dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja nou... toen die sailors van buiten het zonnestelsel toch wijven bleken te zijn werd het me te vreemd.
De laatste. Die met het circus was wel heel cool.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
welk seizoen was dat?
volgens mij heb ik er 3 van de 5 gezien
Hmm...Aangezien je die cijfers mag halen betekent dat lijkt mij ook dat er weinig reden is om aan te nemen dat je ook maar in de buurt zal komen van die cijfers, behalve als je van plan was dronken aan de toets te beginnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wow, heb ff zitten rekenen he.. mag een 2.9 halen voor economie en een 3.4 voor kunstgeschiedenis en ZELFS DAN, slaag ik nog omdat ik de minpunten kan compenseren en een 5.76 gemiddeld zou staan
Na-schokken... vertelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel 1 probleem, ik heb döner gehad als avond eten.. en dan heb ik meestal nog 3 dagen last van na-schokken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel 1 probleem, ik heb döner gehad als avond eten.. en dan heb ik meestal nog 3 dagen last van na-schokken.
Ik ben nogal een kneusje op medisch gebied, en heb dus naast mijn onverklaarbare klachten, ook een spastische darmquote:
Mwah, nee, dat kan ik niet verdragen johquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Döner
Maar als avondeten vind ik dat wel bijzonder. Tussen de middag is het heel lekker.
neem zelf eens wat verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben nogal een kneusje op medisch gebied, en heb dus naast mijn onverklaarbare klachten, ook een spastische darmIk kan dat soort eten dus eigenlijk niet goed verdragen, maar mijn vader had er niet aan gedacht dat ik morgen een examen heb
Ik ken het filmpje ook ergens van. De naam van het meisje is 'Yoko'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die kende ge nog niet? Man, ik ken haar naam niet eens, maar dit filmpke wel.
Donder op te zeuren, suflulquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
neem zelf eens wat verantwoordelijkheid
Ja... nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken het filmpje ook ergens van. De naam van het meisje is 'Yoko'.
Suflullen. Suflullen overal... slurflullen.quote:
Vorig topic zaten we te vergelijken wie de meeste anime had/heeft gezien.quote:
Maar dan moet je het wel in verhouding doen met hoelang die persoon al anime kijkt, ik heb 91 complete series gezien in 5 jaar tijdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vorig topic zaten we te vergelijken wie de meeste anime had/heeft gezien.
10jaar, +/- 200/films/ova's/seriesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel in verhouding doen met hoelang die persoon al anime kijkt, ik heb 91 complete series gezien in 5 jaar tijdSinds vorige zomer kijk ik echt heel veel.
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel in verhouding doen met hoelang die persoon al anime kijkt, ik heb 91 complete series gezien in 5 jaar tijdSinds vorige zomer kijk ik echt heel veel.
Verklaar je nader? Moet ik zelf verantwoordelijk zijn voor mijn avond eten, terwijl ik thuis woon bij mijn ouders? Ik kan prima koken, dat is het probleem niet, maar ik kwam thuis, er van uit gaande dat mijn moeder boodschappen had gedaan maar dat kon ze niet want ze is ziek, dus had ze mijn vader gebeld dat hij even eten moest halen, maar toen is mijn vader döner gaan halen.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar
Ook is iemand zijn powerlevel er ook niet aan af te lezen. Zo kan iemand veel series hebben gekeken, maar geen dakimakura hebben of een presentatie hebben gegeven over Evangelion.
jij had zelf rekening kunnen houden met hoe je dat eten verdraagd en dus e.v.t. iets anders kunnen eten.. om te zorgen dat je voor examen helemaal fit bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Moet ik zelf verantwoordelijk zijn voor mijn avond eten, terwijl ik thuis woon bij mijn ouders? Ik kan prima koken, dat is het probleem niet, maar ik kwam thuis, er van uit gaande dat mijn moeder boodschappen had gedaan maar dat kon ze niet want ze is ziek, dus had ze mijn vader gebeld dat hij even eten moest halen, maar toen is mijn vader döner gaan halen.
Als dit niet is wat je bedoelde, leg het me dan is uit?
Heb jij wel gelezen wat ik zojuist postte?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
jij had zelf rekening kunnen houden met hoe je dat eten verdraagd en dus e.v.t. iets anders kunnen eten.. om te zorgen dat je voor examen helemaal fit bent
Door DB/DBZ zit ik nog best wel hoog, wat kijkminuten betreftquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vorig topic zaten we te vergelijken wie de meeste anime had/heeft gezien.
Heb je dan ook echt ALLES ALLES ALLES, gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Door DB/DBZ zit ik nog best wel hoog, wat kijkminuten betreft
op het moment het eten voor geschoteld krijgt kan je alsnog afwijzen, je hebt immers een goede reden om b.v. brood te etenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb jij wel gelezen wat ik zojuist postte?Ik wist niet dat mijn moeder geen boodschappen kon doen omdat ze een slechte dag had, en ik was niet mobiel bereikbaar, dus heeft ze mijn vader gebeld, en die nam eten mee. Maar goed, ik heb absoluut geen zin om dit aan je uit te gaan leggen
Nou goed, van veel afleveringen, daarvan waren de intro en outro weggeknipt, dus mal zal sowieso al een vertekend beeld geven. Tijdens de ultieme strijd op Namek speelde ik 'm soms op 1.5 keer speed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je dan ook echt ALLES ALLES ALLES, gezien?
mal geeft bij iedereen hetzelfde vertekende beeld als je intro/outro niet kijktquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou goed, van veel afleveringen, daarvan waren de intro en outro weggeknipt, dus mal zal sowieso al een vertekend beeld geven. Tijdens de ultieme strijd op Namek speelde ik 'm soms op 1.5 keer speed.
Aan de andere kant, veel afleveringen heb ik twee keer gezien... zonder versnelling...dus...oh en Garlic JR zoog, maar wel een keer gezien.
wat een ritmequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net wakker van een zes uur durende latemiddag-slaap. Nu eens wat Soul Eater lezen. Hopelijk vergalt het m'n humeur niet.
Tja... ik betwijfel of je met de afgelopen uren aan slaap snel opnieuw in slaap zult vallen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gisternacht zo rond drieën Accel World gekeken met een glas wijn. Het blijkt dat Accel World niet zo'n serie is die leuker wordt met alcohol. Toen werd ik negen uur 's ochtends wakker... wat ik probeer te zeggen is: dit is niet mijn vaste ritme, hoop ik.![]()
wel een lekker nummerquote:
Alleen alcohol drinken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gisternacht zo rond drieën Accel World gekeken met een glas wijn. Het blijkt dat Accel World niet zo'n serie is die leuker wordt met alcohol. Toen werd ik negen uur 's ochtends wakker... wat ik probeer te zeggen is: dit is niet mijn vaste ritme, hoop ik.![]()
Mwa, ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen alcohol drinken.![]()
Alcohol + anime
Wel een beetje die van mij. Hoewel ik wel nu weer een wat meer normaal ritme krijg nu ik een "normale" baan heb.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gouden combi! Maar met mate, want anders snap je er geen flikker van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alcohol + anime
Lolquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wel een beetje die van mij. Hoewel ik wel nu weer een wat meer normaal ritme krijg nu ik een "normale" baan heb.
[..]
Gouden combi! Maar met mate, want anders snap je er geen flikker van.
Een kort verhaal in .gif:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verbaast mij dat sommige anime gekeken worden zonder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alcohol + anime
Wat de ene persoon deed in de eerste "dan" heeft weer invloed op iemand uit de 8ste "dan"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over anime en een presentatie over Evangelion
Is dat nou wel goed nieuws?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:09 schreef Klipnap het volgende:
Ik was na 20 van de 100 minuten al klaar met de filosofietoets![]()
Extra tijd voor Gosick
Vroeg ik me ook afquote:
Waarom?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:13 schreef Arashimashou het volgende:
Als ik dit zo lees voel ik me haast schuldig... haast
en toen bleek dat er een verhaal geschreven moest worden die overgeslagen isquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:09 schreef Klipnap het volgende:
Ik was na 20 van de 100 minuten al klaar met de filosofietoets![]()
Extra tijd voor Gosick
Op het moment geen schoolactiviteiten, laat ik het daarop houdenquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen bleek dat er een verhaal geschreven moest worden die overgeslagen is
Oh, dat had ik vorig jaar vanaf eind maart tot half september.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op het moment geen schoolactiviteiten, laat ik het daarop houdenmwa... mijn tijd komt nog wel...
[..]
Dit dus.
Ik haal toch een zesquote:
hm... maatschappijwetenschappen, dus anders dan maatschappijleer neem ik aan. Welk boek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik haal toch een zes
Iedereen keek: "![]()
![]()
" toen ik opstond
Voor morgen een heel boek maatschappijwetenschappen leren
Het hele leerboekquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
hm... maatschappijwetenschappen, dus anders dan maatschappijleer neem ik aan. Welk boek?
Schön sind die Mädchen von siebzehn, achtzehn, vierzehn Jahrquote:
14 en al zo...quote:
Picnic?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
RIC = NIC : PIC X 100
NIC = RIC X PIC : 100
PIC = NIC : RIC X 100.
Jup, ik ben er klaar voor. Als ik jullie tegen 6 uur nog niet heb laten weten hoe het examen ging, lig ik in een hoekje van mijn slaapkamer te huilen in de foetus houding
Laten we het over Fate/Zero hebben. Moet ik het een keer gaan kijken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Maar, maar...
serieus niemand wil het over Fate/Zero hebben?![]()
Ik zeg; DOEN. Worth it.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laten we het over Fate/Zero hebben. Moet ik het een keer gaan kijken?
Ja groetjes Tohsaka en Archerquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Maar, maar...
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero![]()
Je krijgt gewoon orgasmen van de mooie animatie.
moeten we dat kijken dan ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Maar, maar...
Ook van Yoko?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero![]()
Je krijgt gewoon orgasmen van de mooie animatie.
Moet niet, maar t is wel een goeie! En de eennalaatste aflevering was wel erg vetjes dus het verbaasd bij dat niemand het er over heeft gehad tot nu toe.quote:
"Facebook"quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet niet, maar t is wel een goeie! En de eennalaatste aflevering was wel erg vetjes dus het verbaasd bij dat niemand het er over heeft gehad tot nu toe.
@klipnap, als je het niet weet, doe gewoon zoiets, misschien krijg je bonuspunten voor de moeite ofzo
[ afbeelding ]
Aaah, de aloude "ik vraag het maar doe net of het een grapje is en dan zie ik wel hoe ze reageert" truc!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
Nou zeg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, niet nu. Andere keer misschien
(niet in een dansbui)
Jumpstylequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou zeg.
Ik had wel zin in een potje jumpstyle.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:17 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens Robin... je hebt de 256'ste post gemaakt in topic 256. Feli.
edit: oh nee. dat ben ik!
Het was mooi als ik de tekenkunst had om het goed uit te voeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet niet, maar t is wel een goeie! En de eennalaatste aflevering was wel erg vetjes dus het verbaasd bij dat niemand het er over heeft gehad tot nu toe.
@klipnap, als je het niet weet, doe gewoon zoiets, misschien krijg je bonuspunten voor de moeite ofzo
[ afbeelding ]
quote:
Dan zit je net in een verkrachtingsscene en dan moet je je vrolijk voordoen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
gebeld worden terwijl je anime zit te kijken![]()
zo irritant
was net bij het spannende stukje aangekomen met alle tentakelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan zit je net in een verkrachtingsscene en dan moet je je vrolijk voordoen.
kan je dat niet dan ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan zit je net in een verkrachtingsscene en dan moet je je vrolijk voordoen.
mja kan, ik totaal nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar wat engs hebben
Nee, want de gemiddelde animekijker moet zich in de protagonist kunnen spiegelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
benasher of hoe die gozer ook heet uit gundam unicorn wat een watje is dat man de hele tijd huilen en niet schieten
komt er ooit nog eens weer een badass als hero?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
benasher of hoe die gozer ook heet uit gundam unicorn wat een watje is dat man de hele tijd huilen en niet schieten
komt er ooit nog eens weer een badass als hero?
Sorry.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef Arashimashou het volgende:
Ik dacht dat ik moe loli las, maar ik krijg alleen maar de leiders van de DPRK te zien.
DPRK?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef Arashimashou het volgende:
Ik dacht dat ik moe loli las, maar ik krijg alleen maar de leiders van de DPRK te zien.
Oeh, vet! Succes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:06 schreef Klipnap het volgende:
Ha, nu ga ik eindelijk proberen perfect Cruel Angel's Thesis te spelen.
Perfect? hoe klinkt dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:06 schreef Klipnap het volgende:
Ha, nu ga ik eindelijk proberen perfect Cruel Angel's Thesis te spelen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Democratic peoples republic of korea
Nee, het gaat over keyboardquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Perfect? hoe klinkt dat dan?
Ik zit er al een tijdje aan te denken om dat keyboard van de kast te halen, om vervolgens de input lag te verhelpen.
edit: wacht, gaat dit over OSU?
quote:
Ja die kan ik alquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap, Für Elise van Beethoven is niet zo heel moeilijk (vooral de eerste helft) en is hartstikke mooi. Misschien een goede tip..
Oeh, knap van je. Welke liedjes ben je eigenlijk vooral mee begonnen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Klipnap het volgende:
Niet eens perfectGendou denkt er net zo over.
[..]
Ja die kan ik al
Toen ik voor het eerst kon keyboarden? De Lambada kan ik heel goed, mijn klasgenoten hebben het er 4 jaar later nog over dat ze het in hun hoofd hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, knap van je. Welke liedjes ben je eigenlijk vooral mee begonnen?
Dan weet ik waar ik een beetje moet beginnen.
Oh lala!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst kon keyboarden? De Lambada kan ik heel goed, mijn klasgenoten hebben het er 4 jaar later nog over dat ze het in hun hoofd hebben
Ja, toen je het voor het eerst kon. Dus makkelijke liedjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst kon keyboarden? De Lambada kan ik heel goed, mijn klasgenoten hebben het er 4 jaar later nog over dat ze het in hun hoofd hebben
Hmm, het hoeft geen anime te zijn. Reguliere klassieke muziek weet ik ook wel te waarderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:39 schreef Klipnap het volgende:
Als je de animekant op wil, Esoragoto van Sankarea is makkelijk. D, G, A en Bm akkoorden en niet veel moeilijke trucjes.
Sur le Pont d'Avignonquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, toen je het voor het eerst kon. Dus makkelijke liedjes
Elke keer als ik Touhou speel word ik er weer aan herinnert.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
Deze is goed voor beginners. Zelfs een tutorial bij.
Vertelquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elke keer als ik Touhou speel word ik er weer aan herinnert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |