western meets dressuurquote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die reining video? Ja, die was cool. Die dressuurvideo van Samzz ook trouwens.
Eigenlijk wel jaquote:
Ik heb schijt aan een hoop dingen maar om mij nou te laten fotograferen in een roze bed inclusief roze dekens met barbie erop gaat mij iets te verquote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar trekt een rebel zoals jij zich toch niks van aan?
ja, ze hebben lang niet t zelfde gewicht...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Je weet wat ze zeggen heh over volwassen vrouwen en paarden.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan een hoop dingen maar om mij nou te laten fotograferen in een roze bed inclusief roze dekens met barbie erop gaat mij iets te ver
Ik begon je net een beetje aardig te vinden, pas op hequote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Je weet wat ze zeggen heh over volwassen vrouwen en paarden.
Sommigen wel hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, ze hebben lang niet t zelfde gewicht...
Een zondag zou voor mij ook prima zijn hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit de komende zaterdagen helemaal volEn 7-7 is meet he?
Als die doorgaat. Ik ben er elke zondag, en vanaf augustus dinsdag, vrijdag en zondag want op die dagen heb ik mijn eigen knol
Heb je wel naar Fuego gekekenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die reining video? Ja, die was cool. Die dressuurvideo van Samzz ook trouwens.
Mag ik kijken?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt..ga heus volgende week wel weer douchen
En een mooie roze barbie nachtlampje erbij, prachtigquote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen foto's nodig. Ik zie het gewoon al helemaal voor me
Die kennen wel een geinig kunstje samen jaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
Bartho, check dat filmpje nou. Echt, die samenwerking
!
je kreeg niet eens andere dekens...? ghehehequote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen foto's nodig. Ik zie het gewoon al helemaal voor me
Zeg me dat er ook een roze barbie of K3 tv was!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En een mooie roze barbie nachtlampje erbij, prachtig
ik overwoog t even... handig met shampoo aangeven enzo .. maar nee hou dit tafereel liever geheimquote:
Mooi beest hoorquote:
Die wisselsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die kennen wel een geinig kunstje samen ja
Nee dat was het enige in de kamer dat niet roze isquote:Op maandag 18 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg me dat er ook een roze barbie of K3 tv was!
Ik was er niet bij hoor!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kreeg niet eens andere dekens...? ghehehe
Nicequote:
Barbiequote:Op maandag 18 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg me dat er ook een roze barbie of K3 tv was!
Beetje jammer wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat was het enige in de kamer dat niet roze is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |