Ik moest lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar heeft menig vrouw zich ook al overheen moeten zetten
Misschien dat ik de 1e keer alleen maar ga kijken haha!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik rijd op het liefste beest everEn heb de teugels vast. Op Twister leren kleine kindjes rijden, en ik leer over mijn eigen angst heen te komen
terechtequote:
je roept maar. Niet volgende week, volgende week ben ik eindelijk een keer alleen en ga ik vanaf 9 uur al naar stal, tot 5 uurquote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat ik de 1e keer alleen maar ga kijken haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je roept maar. Niet volgende week, volgende week ben ik eindelijk een keer alleen en ga ik vanaf 9 uur al naar stal, tot 5 uurOp wat voor dag had je in gedachten? Op een zaterdag of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over 2 weken kan ik niet, dan is m'n vader in NL!![]()
Hoe coolquote:Op maandag 18 juni 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Mits hij weer beter is natuurlijk.
Foto gezien die ik op je fb had gezet?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
Bartho, check dat filmpje nou. Echt, die samenwerking
!
Nee, dat wilde hij niet de lulquote:
Ik hoop het nietquote:
Ik hoop het welquote:
Ja gek hequote:
Die reining video? Ja, die was cool. Die dressuurvideo van Samzz ook trouwens.quote:
Ik zit de komende zaterdagen helemaal volquote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op wat voor dag had je in gedachten? Op een zaterdag of zo?
En over 2 weken kan ik niet, dan is m'n vader in NL!
klopt..quote:
Ik was er niet bij in de buurt. Anders waren er op zeker wel foto's!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar trekt een rebel zoals jij zich toch niks van aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |