Even 0900-Lutje bellen! Die doet tippexed hem wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Godverdehoerende, ik had Stervenssaai klaarstaan
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
ondanks dat ik niet aan anale sex doe.
KUT hebben we zo vaakquote:
Ja nee niks, nu kijken we maar tegen jouw ellende aan, had jij maar zo crea moeten wezenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even 0900-Lutje bellen! Die doet tippexed hem wel!
Straal ze!quote:
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.
Doet me denken aan eind 2004, toen ging er een videoband door Nederland met de uitzending van een VoetbalQuiz op TV waar TOng80 inzatquote:
Vanavond gewoon ff in hetzelfde tempo doorjakkeren!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee niks, nu kijken we maar tegen jouw ellende aan, had jij maar zo crea moeten wezen
Nouja, dan niet!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.
Ik had er ff een polletje van moeten maken zie ikquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!
![]()
Wie haalt Robijntje?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond gewoon ff in hetzelfde tempo doorjakkeren!
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had er ff een polletje van moeten maken zie ik
Ik zie bij de naam Robijn zo'n hele dikke grote negerin voor me. Zo een als Qwea en ik qua lengtequote:
Oh, heb je het geprobeerd?quote:
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehadquote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, heb je het geprobeerd?
Ik ken je al zo lang, hoe kan ik die ontwikkeling gemist hebben dan?
Vroegah zat je te piepen bij het idee alleen al
Ziequote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehad
Ook geen zetpillen?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |