abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113089113
Hallo! Ben weer terug van vakantie en begonnen aan de laatse werkweken ( zes nog te gaan)
Mijn werk is voor geen meter overgenomen, dus heerlijk twee weken achterstand inhalen. Kan nog leuk worden met verlof. Gelukkig ligt het aan mij volgens een collega want ik heb haar niet goed ingewerkt.....gelukkig weet de rest beter en negeert haar opmerkingen. Maar mag me wel melden bij de baas uiteraard. Heb er zin in!

Ik moet nog even bijlezen dames!
:P
pi_113089261
WHAAA!!! TWINKLY!!! WAT ONWIJS TOF!!!!

Gefeliciteerd! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_113090401
Twinks, gefeliciteerd! *O*

SEO was helemaal prima, perfect kindje zo te zien! :)
pi_113090707
Of je klapt VOL op je waffel midden in het dorp met je bijna 36 weken buik :') (niks aan de hand, kon mijn knieën en handen in de strijd gooien :')) maar wel een beetje jammer dat mensen eerst gaan staan aangapen, dan de buik zien, schrikken en zeggen: oooh ik zie nu je buik pas, gaat het? :')

Conclusie, zonder buik mag je te pletter flikkeren :') maar als je zwanger bent gaan we ons om je bekommeren :{w

Enfin, broek vies (net uit de was :') het drama van een zwangere) maar gelukkig nog heel :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:36:42 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_113090738
Free, mooi dat alles goed was. En geslacht bij jullie bekend? Jullie gingen het toch niet zeggen he.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113090996
Gerbera :X oi!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef mefke79 het volgende:
Free, mooi dat alles goed was. En geslacht bij jullie bekend? Jullie gingen het toch niet zeggen he.
We weten het nu zelf wel inderdaad :)
Nog even bedenken of ouders en vrienden het wel mogen weten.

We konden vingers tellen en tenen en gezichtje zien.
En ik kon de beeb tegelijk zien en voelen bewegen, leuk! O+
pi_113091028
Klinkt fijn Freecell.
(ik kan niet wachten...)
Met een meidenkwartet
pi_113091616
Gerb :o. Uitkijken gekkerd!

Fijn freecell!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_113091953
Nou wat je zegt clauwhee.. Gerb voorzichtig toch!

Fijn dat je het geslacht weet freecell. Wordt het allemaal nog betekenisvollet. Hoop dat de uitslag voor speeseend ook goed is.

Sterretjes hier.. advies idd veel zoutrijke dingen eten en vooral niet vergeten veel te drinken anders heeft al dat zout nog geen zin. Mag niet in de auto stappen totdat ik de sterretjes kwijt ben/zijn verminderd. En donderdag weer bloeddruk en alles laten meten als we naar het ziekenhuis moeten voor vervolg na de 20-wekenecho van vorige week.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:15:45 #135
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113092108
Ai Gerb! Voorzichtig! Nergens pijn?

Twinkly, welkom *O* !

Freecell, fijn dat alles goed was *O*

Sopho, welkom terug :). Balen dat je werk zo slecht is overgenomen...Dat is niet fijn thuiskomen!

Speeseend, succes vandaag :*

Verder is er niet zoveel blijven hangen. Heerlijk om zo rustig aan te kunnen doen!
pi_113092681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Of je klapt VOL op je waffel midden in het dorp met je bijna 36 weken buik :') (niks aan de hand, kon mijn knieën en handen in de strijd gooien :')) maar wel een beetje jammer dat mensen eerst gaan staan aangapen, dan de buik zien, schrikken en zeggen: oooh ik zie nu je buik pas, gaat het? :')

Conclusie, zonder buik mag je te pletter flikkeren :') maar als je zwanger bent gaan we ons om je bekommeren :{w

Enfin, broek vies (net uit de was :') het drama van een zwangere) maar gelukkig nog heel :P
Oppassen hoor Gerbje

hulp is soms ver te zoeken. Ik heb dat een keer gehad ergens rond de 37 weken aan de kassa bij het Kruidvat omdat ze het daar zo vol hadden gebouwd met meuk pal voor de kassa. Ik betaal, zet twee stappen achteruit om om te draaien en zag die meuk niet, ga zo op mijn plaat. En dat mensen dan in lachen uitbarsten :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_113092885
So.. das wel heel erg zeg!
Merk je steeds meer dat mensen individualistischer worden. Jammer!

Ik mag weer fijn vakantiedagen inleveren 'want zoveel zwangeren' hebben lage bloeddruk.
pi_113093035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik mag weer fijn vakantiedagen inleveren 'want zoveel zwangeren' hebben lage bloeddruk.
Ja echt joh? En als je gewoon ziek bent dan? Ja er zijn er nu zoveel ziek want het heerst dus lever maar vakantiedagen in?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113093337
quote:

ik snap echt niet dat je dit pikt...
Ik zou het UWV eens ff bellen...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:51:16 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113093379
quote:

je kon toch ook thuis werken? Tenminste dat zou je met een baby toch ook doen, dan moet dat nu toch ook kunnen? Met een uurtje minder (wettelijke verplichting van de baas) of om de zoveel tijd ff liggen?
pi_113093436
Ik vind het niet normaal. Je bent toch ziek. Wat een onzin wat ze zeggen. Ik zou ook het UWV bellen. Ziek is ziek hoor.

Gerb, wat schrikken joh. En niet normaal hoe mensen tegenwoordig reageren.

Free, leuk dat je weet wat je krijgt. Ik ben nieuwsgierig hoor. Dus hopelijk besluiten jullie het alsnog te vertellen O-)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:53:32 #142
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113093465
Free, fijn dat de 20 weken echo goed was!!

*nu snel weer aan het werk*
pi_113093547
Freecell wat fijn dat de 20 weken echo goed was!

Gerb doe eens ff niet ;) :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:06:17 #144
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113093940
Free, fijn dat het goed ging!

Gerb, auw!

Hier iets minder nieuws, de vk vond zoveel vocht vasthouden en onwijs tintelende handen wel zorgelijk. Oh en ik ben ook zo misselijk vandaag. Bloeddruk ook flink gestegen, dus urine getest, daarin nog niks gevonden. Ik moet nu tot 6 uur op de bank blijven liggen en kijken of die misselijkheid minder wordt, anders bellen.

En ik wilde vanavond nog naar mn moeders verjaardag, weet niet of dat hem wordt.
pi_113094044
quote:

Vooral aan toegeven en doen :D :N
pi_113094069
Katy -O- wel goed dat ze je even extra in de gaten houdt....
pi_113094111
Katy, rust houden hoor! :* klinkt inderdaad niet goed zo, fijn dat je in de gaten gehouden wordt!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113094210
Gewoon ziekmelden twinkle, jouw werk bepaalt niet wat wel en niet ziek is, ze moeten je ziekmelding accepteren!

Gelukkig goed afgelopen Gerbera, Kijk je uit voortaan?

Fijn dat alles goed was freecell!

Jammer van je werk Sopho, maar was je vakantie wel leuk??

Ik heb ook net een echo gegroeid en ze is nu toch weer wat meer afgebogen van d'r curve en nu gaf ze het advies aan de vk om me door te sturen naar de gynaecoloog. Gewicht word nu geschat op 1900 gram..
pi_113094258
Oei Troet, das toch wel iets om even in de gaten te houden...
pi_113095361
Katy rustig aan meis! Hoop dat het snel beteret je gaat. Ging zo goed met je.. en nu llm en dan dit :*

Over dat thuis werken becky.. dat is van tafel geveegd twee weken terug en mag niet meer.

Ik weet dat ik me gewoon bang laat maken en overbluffen. En dat hebben zij dondersgoed in de gaten. En meiden, uit jullie reacties put ik echt eerlijk waar heel veel kracht!

Naar aanleiding van dat vorige akkefieyje ongeveer drie maanden terug heb ik hier voor me een officiele waarschuwing liggen. Hierin staat dat ik het vertrouwen van werkgever heb geschonden om achter hun rug om informatie te vergaren. Verder staat in deze brief dat als ik ziek ben door zwangerschap de mogelijkheid heb om mij ziek te melden. moeheid valt hier niet onder en daar dien ik verlofuren voor op te nemen. Verder werd er gedreigd met advocaten en juridische procedures waar ik zo van geschrokken ben dat ik me heb terug getrokken.

Ik heb de arbo zojuist gebeld en zij gaf aan dat ik t.a.t contact met hen op mag nemen. Of dit nu gebeurt als ik vooraf mijn werkgever inlicht of niet.

Als advies gaf ze om nogmaals werkgever op te bellen om aan te geven dat dit valt onder zwangerschapsgerelateerde klachten en dat je je daarvoor voor onbepaalde tijd wilt ziek melden. Wordt dat niet getolereerd dan moet ik terug bellen naar de arbo om te bekijken wat we verder gaan doen.

Ik wacht hiermee tot mijn man thuis is. Anders laat ik mij toch weer overbluffen.. ik moet er even een sterk persoon bij hebben anders gaan mijn emoties met me aan de haal.

Pff.. voel me weer net zo hulpeloos als toen. Zou willen dat ik de adremheid van sommigen van jullie wat meer had. Wordt weer vervolgd. Ik ga mijn best doen en layen zien dat ik wat met jullie adviezen doe!

Amgst is echt een hele, hele slechte raadgever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')