Katy rustig aan meis! Hoop dat het snel beteret je gaat. Ging zo goed met je.. en nu llm en dan dit

Over dat thuis werken becky.. dat is van tafel geveegd twee weken terug en mag niet meer.
Ik weet dat ik me gewoon bang laat maken en overbluffen. En dat hebben zij dondersgoed in de gaten. En meiden, uit jullie reacties put ik echt eerlijk waar heel veel kracht!
Naar aanleiding van dat vorige akkefieyje ongeveer drie maanden terug heb ik hier voor me een officiele waarschuwing liggen. Hierin staat dat ik het vertrouwen van werkgever heb geschonden om achter hun rug om informatie te vergaren. Verder staat in deze brief dat als ik ziek ben door zwangerschap de mogelijkheid heb om mij ziek te melden. moeheid valt hier niet onder en daar dien ik verlofuren voor op te nemen. Verder werd er gedreigd met advocaten en juridische procedures waar ik zo van geschrokken ben dat ik me heb terug getrokken.
Ik heb de arbo zojuist gebeld en zij gaf aan dat ik t.a.t contact met hen op mag nemen. Of dit nu gebeurt als ik vooraf mijn werkgever inlicht of niet.
Als advies gaf ze om nogmaals werkgever op te bellen om aan te geven dat dit valt onder zwangerschapsgerelateerde klachten en dat je je daarvoor voor onbepaalde tijd wilt ziek melden. Wordt dat niet getolereerd dan moet ik terug bellen naar de arbo om te bekijken wat we verder gaan doen.
Ik wacht hiermee tot mijn man thuis is. Anders laat ik mij toch weer overbluffen.. ik moet er even een sterk persoon bij hebben anders gaan mijn emoties met me aan de haal.
Pff.. voel me weer net zo hulpeloos als toen. Zou willen dat ik de adremheid van sommigen van jullie wat meer had. Wordt weer vervolgd. Ik ga mijn best doen en layen zien dat ik wat met jullie adviezen doe!
Amgst is echt een hele, hele slechte raadgever.