De buurvrouw net: oooh je hebt nog geen dik gezichtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook een traumavan collega's die nu ze weten dat ik zwanger ben ineens menen dat ze kunnen zeggen dat ik een dikke kont heb of flinke vetrollen. Ja bedankt maar ben nog geen kilo aangekomen. Stomme k**wijven
Nee JIJ trekt volle zalen. Ik zeg toch ook niet dat op je 55 ste dat te korte rokje en strakke truitje echt niet kunnen![]()
Mens klaag een eind weg! Alle reden toe.... Hou je taai, ik hoop dat het 'losloopt'!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:44 schreef KatyM het volgende:
Wil niet klagen, maar nog steeds misselijk en tintelende handen, dus zo even voor check naar het ziekenhuis. Beetje eng. Ben deze hele zwangerschap in geen ziekenhuis geweest.
Tis vast gewoon goed, update later wel
Ja natuurlijk menen ze het. Normaal zeggen ze het achter je rug om maar in tijden van oorlog en bij zwangerschap is alles geoorloofdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
En zijn dat echt gemeende opmerkingen of estrys of grapjes. In het eerste geval.. wat een lef om dat over iemand te zeggen.
Kersjes.. en gelijk heeft ie! Vast spierballen kweken voor later ;-)
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik zo niet meer reageer is er waarschijnlijk sprake van death by m&m's. Dan weten jullie dat even.
Ik heb laatst met 't zhuis gebeld omdat ik harde buiken had (of iets dat daarop leek, ik dacht zelf niet dat het per se harde buiken waren, maar een paar vriendinnen met kinderen wel, dus heb ik toch maar even gebeldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Ticootje het volgende:
Maar heb je dan zo vreselijk zwaar werk? Want je werkgever zou ook met je kunnen denken over passend werk... Ik kan me niet voorstellen dat als je gewoon wat boekhoud / administratie dingetjes doet, op jouw tempo, met wat rust, dat je dan niet wat meer kan werken dan 50%...
Je hebt al niet een mooi plaatje neergezet, ik denk dat je je best een beetje extra mag inzetten.
Ik krijg iedere 6 weken een infuus in 't zhuis, al bijna 3 jaar. En nog steeds zie ik ertegenop. Je zou denken dat je eraan went, maar ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben vroeger in de speeltuin keer gevallen en toen hebben ze in het ziekenhuis nogal hardhandig verdoving moeten zetten voor hechtingen enzo. Sindsdien heb ik het niet zo op naalden. Maar achteraf valt het altijd weer mee!!
Ja, goed! Morgen de 20weken echoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Enfermera het volgende:
CocotjeHoe ist met je? Ben je inmiddels al gestopt met de remicade of niet? En hoe ist met je darmen?
Oeh, spannendd!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, goed! Morgen de 20weken echoBen benieuwd
Darmen doen het perfectomundo sinds ik zwanger ben (werkt bij jou volgens mij precies hetzelfde he?). Remicade mag ik t/m 28 weken, dat zijn nog 2 infusen voor mij (heb er een op 2 juli, en dan dus nog een met 28 weken). Daarna zou ik het zonder medicijnen moeten redden. Hoop ik
Nu lekker film kijken!
Wat fijn nanadu! Op de valreepkomt alles dus toch goed! Goed dat je doorgepakt hebt! Zal wel een hele last van je af vallen denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Nanadu het volgende:
GerberaatjeHeerlijk he zo'n druktemakertje in je buik
![]()
Balen van het gedoe op het werk Twinkle en Enfermera. Wat de meningen ook zijn het is niet goed voor jezelf en je kindje en ook niet prettig voor de sfeer op het werk. Veel succes meiden![]()
Coco morgen 20 weken echo, spannend.
Katy gelukkig gaat het allemaal goed en rustig aan doen!
Vandaag langs mijn werk geweest en mijn contract is binnenHet is wel een contract voor na mijn verlof, maar nog wel zodat er geen 3 maanden tussen zitten. Het belangrijkste voor mij was dat het nu getekend zou zijn zodat ik zekerheid heb.
Echt hoor, ben jij mij in de vorige.zwangerschap.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef KatyM het volgende:
Thanks allemaal, haske lief!
Alles ziet er prima uit, vocht en tintelingen komen van dat tunnelsyndroom, bloeddruk was na rust iets gezakt, dus moet gewoon rustiger aan doen.
Ook maar kleine krampjes te zien op de ctg, hij zit nog prima dus.
Op naar huis dus
Oh echt? Nou dan reken ik daaropquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Echt hoor, ben jij mij in de vorige.zwangerschap.
Toen had ik dat carpaal tunnelsyndroom ook![]()
*lol*
Oh en dan beval je 1 juli(ik beviel vorige keer dus met 40.5)
Fijn dat alles goed was!
Ja, die heb ik vandaag gehoord. Ik wil t nog ff voor mijzelf houden ivm familie/vrienden meelezers hier en op Facebook. Ik weet hoe zenuwachtig je kunt worden als iemand die je kent aan het bevallen is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:45 schreef Kersjes het volgende:
Bodpa, hoe gaat het met jou? Was nou al bekend wanneer d-day gaat zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |