Graag gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en sowieso is het ook niet leuk, als je alles weg haalt. Want ze wilde toch allemaal helpen. Maar ik had gefaald op mijn gebied qua uitleg. Nu ga ik even aan het schrijven en dan pm ik je het wel! Bedankt voor de hulp in ieder geval (alvast)
Ik heb nog nooit eerder een waarschuwing gehad johquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou ok, we zullen zien... de waarschuwingen van een paar maanden terug heeft nu niet echt geholpen.
A: niet liegen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad joh
En bovendien, komt er nou eindelijk eens iemand op de TR's af?
Het is ondertussen alweer een topic geleden
Tot zover ik weet heb ik serieus nooit eerder een waarschuwing gehad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
A: niet liegen.
B: zijn we al mee bezig.
Nee ik heb het over vanmiddag in je DM.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot zover ik weet heb ik serieus nooit eerder een waarschuwing gehad.
En ik heb een schurfthekel aan liegen.
En dank.
(Edit)
Of het moet echt een hele tijd geleden zijn. Naja, doet er ook niet zoveel toe. Dan ben ik het gewoonweg vergeten
Doh, zie nu dat ik het woordje "eerder" vergeten ben er bij te zetten. Mijn fout!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee ik heb het over vanmiddag in je DM.
Doen we toch nooitquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef Re het volgende:
nee niet de fanclub
maar dank allen, ik moet even tijd voor mezelf nemen om weer goed te kunnen functioneren, maak het mijn medemodjes niet te moeilijk
Tis wel even wennen om jou in het zwart te zien Re, maar je zal er ongetwijfeld wel een goede reden voor hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef Re het volgende:
nee niet de fanclub
maar dank allen, ik moet even tijd voor mezelf nemen om weer goed te kunnen functioneren, maak het mijn medemodjes niet te moeilijk
Het heeft toch niets te maken met meningsverschillen in een bepaald topic, mag ik hopen. Dat zou ik jammer / onwenselijk vinden. Je was altijd een prima relaxte mod.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef Re het volgende:
nee niet de fanclub
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb in zoveel dingen geen zin. Maar als iemand stom lult, mag ie het horen ook.
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Delete gewoon het account van Maanvis, dat scheelt je pakweg 20 mod-uren per week.
Waar slaat dit op?quote:
Als kluts gewoon in de 2e post had gezegd dat ze uit haar nek lulde dan was er niets aan de hand geweest hèquote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Copycat het volgende:
Wat nou? Maanvis loopt weer eens zijn 'kijk mij lekker expres dom doen'-riedeltje af te spelen en daarmee het hele topic te verneuken en dan zou ik er niks van mogen zeggen?
Dat is ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |