abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113298698
Mijn vraag is of je seksuele voorkeuren kunt omvormen.

Veel mensen hebben een vermoeden dat ik Asperger Syndroom zou hebben en ik heb dus een verminderd inlevingsvermogen wat bijdraagt aan de problemen.

Ik heb, terwijl ik dat niet wil, een tijd op seksueel gebied vrij zieke fantasieën gehad, zonder door te hebben dat ze dat waren. Later kwam ik hierachter dat ze dit wel zijn. Ik heb een tijd geleden vaak erom gehuild dat ik dit heb, op sommige momenten ook gedacht aan of het beter is om zelfmoord te plegen, maar dat lijkt mij voor familie en vrienden/innen niet goed, daarnaast doe ik het op school best goed en lijkt mij dat ook qua wat mensen wat betreft carrière van me verwachten niet goed. Ik heb op dit moment soms dat ik bij mezelf nadenk of ik eigenlijk wel bestaansrecht heb, en ik denk, omdat ik wel vrij sympathiek tegenover andere mensen sta en altijd andere mensen wil helpen wel, maar dit is een zeer negatieve, duistere kant van mij, waar ik nooit anderen over wil vertellen uit zowel schaamte, verdriet als het idee dat mensen tegen je aan zullen kijken als iemand die gestoord is.
Ik zou graag hier advies horen wat ik het beste kan doen. Ik heb al in psychologische boeken gekeken, en die hebben mij dus heel erg geholpen om dit een stuk te verminderen. Ik maak mij ook constant zorgen hierover of het over kan gaan. Zou het te maken kunnen hebben met dat ik van kinds af aan tot en met mijn 18de gepest ben? Dat je daardoor behoefte aan een soort machtsgevoelens krijgt?

Ik heb, omdat het met mijn broer helemaal fout is gelopen daar, negatieve dingen gehoord over het GGZ en ik denk dan ook dat er een kans is dat het helemaal fout gaat als je daar hulp zoekt. Ik heb mezelf een soort therapie met gedachten gegeven, en ik heb er daarmee voor gezorgd dat ik van bepaalde dingen niet geil meer word. Andere dingen echter zijn moeilijk aan te passen, en ik heb daar nog steeds problemen mee. Ik voel me het beste als ik mezelf lange tijd van zelfbevrediging onthou, en ik heb soms als ik er wel aan doe dat ik soms in mezelf denk dat het verkeerd is wat ik doe en ook de dingen waar ik opgewonden van raak. Ik heb geen zin om te zeggen waar ik opgewonden van raak, omdat ik me daar diep voor schaam en het ook allerlei dwanghandelingen oplevert als ik dat zou doen (ik heb ook last van obsessief compulsieve stoornissen die hier grotendeels uit voortkomen). k heb ook vaak last van schuldgevoelens, en ik kan me soms ontzettend schuldig voelen om dingen die ik tegen andere mensen doe, ook al was mijn bedoeling niet verkeerd, dus dat maakt die fantasieën vervelender.

Als jullie meer willen weten zeg je het maar

[ Bericht 1% gewijzigd door Decisions op 24-06-2012 02:04:40 ]
pi_113298760
Ja, ik zou graag meer willen weten. Kun je mij vertellen wat voor seksuele fantasie je precies hebt? Heeft het betrekking met kinderen, of met dominantie of.. ?

Je bent hier anoniem, en het is goed dat je je verhaal hier post. Dan kunnen we je helpen als we meer weten.
pi_113298783
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:04 schreef KeimpeHart het volgende:
Ja, ik zou graag meer willen weten.
Laten we zeggen dat het met sadisme te maken heeft, terwijl ik normaal gezien altijd mensen wil helpen en zeer sympathiek ben, dat is de grote tegenstelling.
pi_113298856
Ik vind het nogal moeilijk om erover te praten wat het precies is, maar wilde er wel een topic over openen omdat het me niet goed lijkt hiermee te blijven zitten.
pi_113298903
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:05 schreef Decisions het volgende:
Laten we zeggen dat het met sadisme te maken heeft, terwijl ik normaal gezien altijd mensen wil helpen en zeer sympathiek ben, dat is de grote tegenstelling.
Er bestaan rollenspellen als SM en bondage. Is dat wellicht wat je zocht? Zo ja, dan kun je daarni voldoende je lusten tegemoet komen.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:09:22 #6
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113298905
Zolang het bij fantasie blijft is er niets aan de hand. Of wil je het ook echt tot uiting brengen?
pi_113298907
Als mensen vragen stellen kan ik er wat makkelijker over praten dan als ik het zo uit het niets moet doen..
pi_113298932
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:09 schreef Klipnap het volgende:
Zolang het bij fantasie blijft is er niets aan de hand. Of wil je het ook echt tot uiting brengen?
Nee ik wil het absoluut niet tot uiting brengen, maar ik wil ook van de fantasieën af, ik wil normaal over vrouwen kunnen denken, ook omdat ik het op school met meisjes vaker beter kan vinden, maar in mijn onbewuste heb ik zeer abnormale gedachten over vrouwen soms.
pi_113298957
En ik wil andere mensen niks aan doen.
pi_113298965
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:09 schreef KeimpeHart het volgende:

[..]

Er bestaan rollenspellen als SM en bondage. Is dat wellicht wat je zocht? Zo ja, dan kun je daarni voldoende je lusten tegemoet komen.
Dat wil ik juist niet doen.
pi_113298966
Tjah...

Geiligheid is in staat om je opgewonden te laten reageren op hele rare dingen...
Een soort van afkeer ervan krijgen als je niet geil bent is het eerste.. Het tweede is eigenlijk zelfs in je geilste bui er niet opgewonden van kunnne worden...

Beetje afkeer kweken dus van dat zelfonderdeel... En gewoon blijven fappen op de normale shit.
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:12:25 #12
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113298984
Hoe abnormaal hebben we het over? Wil je ze in stukken snijden? Martelen? Vermoorden?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113298992
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:11 schreef Decisions het volgende:

[..]

Dat wil ik juist niet doen.
Maar SM en bondage bevredigen je, als je het ziet?
  zondag 24 juni 2012 @ 01:12:58 #14
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113298999
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:09 schreef KeimpeHart het volgende:

[..]

Misschien werkt dit TS. Genoeg mensen die hun agressiviteit in shooters kwijt konden, misschien ook voor jouw "kwaal". Proberen kan geen kwaad?
pi_113299006
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Hoe abnormaal hebben we het over? Wil je ze in stukken snijden? Martelen? Vermoorden?
Nee, dat wil ik niet, het probleem is dat ik dat absoluut niet wil.
pi_113299020
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Misschien werkt dit TS. Genoeg mensen die hun agressiviteit in shooters kwijt konden, misschien ook voor jouw "kwaal". Proberen kan geen kwaad?
Ik heb weleens als ik het bij mezelf doe dat het bevredigend werkt, maar ik ben ermee gestopt omdat ik er vanaf wil, want ik wil van normale dingen geil worden.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:14:04 #17
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113299023
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:13 schreef Decisions het volgende:

[..]

Nee, dat wil ik niet, het probleem is dat ik dat absoluut niet wil.
Nee okee, maar is dat de kant die je fantasieen opgaan?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113299046
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nee okee, maar is dat de kant die je fantasieen opgaan?
Om eerlijk te zijn, dat was rond mijn 16de ja, tegenwoordig, 3 jaar later ja, heb ik daar een afkeer van gekregen door mezelf te bedenken hoe dat is voor anderen, een soort gedachtetherapie toe te passen, maar bij sommige van die dingen lukt het niet om dat weg te krijgen.
pi_113299076
Maar niet zo extreem als jij het stelt Seksgod_beta_v1, wel wat minder, maar het komt wel in de buurt.
pi_113299096
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Decisions het volgende:
Maar niet zo extreem als jij het stelt Seksgod_beta_v1, wel wat minder, maar het komt wel in de buurt.
Seks met het stikken van de ander?
Rustig aan.
pi_113299113
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meer dat soort dingen ja. En ik schaam me ervoor, zou dat eigenlijk niet willen.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:18:39 #22
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113299130
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:15 schreef Decisions het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, dat was rond mijn 16de ja, tegenwoordig, 3 jaar later ja, heb ik daar een afkeer van gekregen door mezelf te bedenken hoe dat is voor anderen, een soort gedachtetherapie toe te passen, maar bij sommige van die dingen lukt het niet om dat weg te krijgen.
Okee...

Nou ben ik zelf ook een beetje een rare en had ik vroeger ook wel zieke fantasieën, maar niet zodanig dat ik me er echt zorgen om maakte. Ik denk dus niet dat dat vergelijkbaar is.

Maar echte compulsieve seksuele perversies vinden volgens mij hun oorzaak deels in schaamte gevoel en andere psychologische problemen mbt het zelfbeeld, althans... Dat is wat ik begreep uit een stuk dat ik van de week toevallig las.

Maar ik ben absoluut geen expert op seksueel of psychologisch gebied, laat ik dat voorop stellen.

Ik zou er toch eens serieus over gaan praten met iemand die dat wel is.
pi_113299153
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Okee...

Nou ben ik zelf ook een beetje een rare en had ik vroeger ook wel zieke fantasieën, maar niet zodanig dat ik me er echt zorgen om maakte. Ik denk dus niet dat dat vergelijkbaar is.

Maar echte compulsieve seksuele perversies vinden volgens mij hun oorzaak deels in schaamte gevoel en andere psychologische problemen mbt het zelfbeeld, althans... Dat is wat ik begreep uit een stuk dat ik van de week toevallig las.

Maar ik ben absoluut geen expert op seksueel of psychologisch gebied, laat ik dat voorop stellen.

Het probleem is schaamte.
pi_113299330
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Okee...

Ik denk dat er wel dingen met het zelfbeeld aan de hand zijn. Erover praten met iemand heb ik ook al over nagedacht, en ben ik misschien wel van plan in de toekomst.
pi_113299499
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou echter niet willen dat dat met anderen gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')