Mijn vraag is of je seksuele voorkeuren kunt omvormen.
Veel mensen hebben een vermoeden dat ik Asperger Syndroom zou hebben en ik heb dus een verminderd inlevingsvermogen wat bijdraagt aan de problemen.
Ik heb, terwijl ik dat niet wil, een tijd op seksueel gebied vrij zieke fantasieën gehad, zonder door te hebben dat ze dat waren. Later kwam ik hierachter dat ze dit wel zijn. Ik heb een tijd geleden vaak erom gehuild dat ik dit heb, op sommige momenten ook gedacht aan of het beter is om zelfmoord te plegen, maar dat lijkt mij voor familie en vrienden/innen niet goed, daarnaast doe ik het op school best goed en lijkt mij dat ook qua wat mensen wat betreft carrière van me verwachten niet goed. Ik heb op dit moment soms dat ik bij mezelf nadenk of ik eigenlijk wel bestaansrecht heb, en ik denk, omdat ik wel vrij sympathiek tegenover andere mensen sta en altijd andere mensen wil helpen wel, maar dit is een zeer negatieve, duistere kant van mij, waar ik nooit anderen over wil vertellen uit zowel schaamte, verdriet als het idee dat mensen tegen je aan zullen kijken als iemand die gestoord is.
Ik zou graag hier advies horen wat ik het beste kan doen. Ik heb al in psychologische boeken gekeken, en die hebben mij dus heel erg geholpen om dit een stuk te verminderen. Ik maak mij ook constant zorgen hierover of het over kan gaan. Zou het te maken kunnen hebben met dat ik van kinds af aan tot en met mijn 18de gepest ben? Dat je daardoor behoefte aan een soort machtsgevoelens krijgt?
Ik heb, omdat het met mijn broer helemaal fout is gelopen daar, negatieve dingen gehoord over het GGZ en ik denk dan ook dat er een kans is dat het helemaal fout gaat als je daar hulp zoekt. Ik heb mezelf een soort therapie met gedachten gegeven, en ik heb er daarmee voor gezorgd dat ik van bepaalde dingen niet geil meer word. Andere dingen echter zijn moeilijk aan te passen, en ik heb daar nog steeds problemen mee. Ik voel me het beste als ik mezelf lange tijd van zelfbevrediging onthou, en ik heb soms als ik er wel aan doe dat ik soms in mezelf denk dat het verkeerd is wat ik doe en ook de dingen waar ik opgewonden van raak. Ik heb geen zin om te zeggen waar ik opgewonden van raak, omdat ik me daar diep voor schaam en het ook allerlei dwanghandelingen oplevert als ik dat zou doen (ik heb ook last van obsessief compulsieve stoornissen die hier grotendeels uit voortkomen). k heb ook vaak last van schuldgevoelens, en ik kan me soms ontzettend schuldig voelen om dingen die ik tegen andere mensen doe, ook al was mijn bedoeling niet verkeerd, dus dat maakt die fantasieën vervelender.
Als jullie meer willen weten zeg je het maar
[ Bericht 1% gewijzigd door Decisions op 24-06-2012 02:04:40 ]