Meeste komt inderdaad niks van in, maar ik zorg er altijd wel voor dat ik dingen die ik écht wil zien wel zie!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet je niet doen joh, komt toch niks van
Meeste gaan erop crowdsurfen, te gevaarlijk lijkt me.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja, de beveiliging doet ook heel vaak moeilijk om niks. Vorig jaar mochten we op zondagnacht niet eens onze opblaaskrokodil meenemenzonder te horen waarom.
Eind juli al de ll nrc uitkomt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer het blokkenschema uitkomt? Ik heb zo'n zin om een beetje te plannen waar ik heen ga!
Lowlands-app trouwens ook, weet iemand wanneer die uit komt?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam een opblaaskrokodil mee willen nemen?
Ik ben zo blij zooo blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij. Dat dit soort dingen van na mijn tijd zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Waarom niet? Kan zomaar van pas komen tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Helemaal mee eens, heb er ook altijd minstens 1 bij me.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan zomaar van pas komen toch
neem m overal mee naartoe
Werkt niet echt he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou niet van die krokodillen op Lowlands..
Daarom loop ik daar ook altijd met een banaan in mn oor. [ afbeelding ]
omdat opblaaskrokodilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
die was er vorig jaar niet hèquote:
Tis niet alleen vanwege de spelen, volgens mij is het na 3 jaar elke keer een jaartje nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer dat zo'n mooi festival niet doorgaat. Zul je zien, geen Lowlands in 2028 vanwege de Olympische Spelen. Dan maar geen Olympische spelen hoor, Lowlands gaat voor!
Nee, dat was niet de planning. Ze kregen eerder bijvoorbeeld geen licentie omdat er teveel niet-betalende bezoekers rondliepen en daarmee teveel mensen. En na het jaar met de wateroverlast had het terrein een jaartje rust nodig. Maar in principe is het jaarlijks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis niet alleen vanwege de spelen, volgens mij is het na 3 jaar elke keer een jaartje niet
dat hek wat ze hebben moeten bouwenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de planning. Ze kregen eerder bijvoorbeeld geen licentie omdat er teveel niet-betalende bezoekers rondliepen en daarmee teveel mensen. En na het jaar met de wateroverlast had het terrein een jaartje rust nodig. Maar in principe is het jaarlijks.
Welk festival hebben we het over?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer dat zo'n mooi festival niet doorgaat. Zul je zien, geen Lowlands in 2028 vanwege de Olympische Spelen. Dan maar geen Olympische spelen hoor, Lowlands gaat voor!
Waar werd de boel vorig jaar afgebroken? Kan het me niet meer herinneren. Normaal gesproken gaat alles om de tent kapot bij Keesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat opblaaskrokodil
[..]
die was er vorig jaar niet hè
Ik snap het niet, waarom is er een livestream voor een festival dat niet door gaat?quote:
Dat mag sowieso al ff niet meer in 2010 werd alles tegengehouden. Vrijwel geen picknicktafel kwam binnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar werd de boel vorig jaar afgebroken? Kan het me niet meer herinneren. Normaal gesproken gaat alles om de tent kapot bij Kees
Omdat het festival niet doorgaatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik snap het niet, waarom is er een livestream voor een festival dat niet door gaat?
Wat word er gelivestreamt dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat het festival niet doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |