Te ver om te oordelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat appingedam chicks had, maar die brunette rechts midden in het blauwe rokje
Zelfde hier ja. Alleen wat andere studies dan. Economie en Bedrijfseconomie en Fiscale Economie.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wij hadden met bedrijfseconomie, fiscale economie, financial service management (bank- en verzekeringswezen) en accountancy een gezamelijk deel voor de eerste 1,5 jaar.
DV de milfhunterquote:Op maandag 18 juni 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh het is een moeder
[ afbeelding ]
Ze is nog veel kleiner dan jijquote:Op maandag 18 juni 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja maar ze leek zo jong
[ afbeelding ]
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of die kinderen zijn gewoon groot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]Nee geen tijd meer voor, ik ga me nu klaarmaken en dan naar school wandelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Break a leg.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee geen tijd meer voor, ik ga me nu klaarmaken en dan naar school wandelen
Ik zou hem dumpen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje niet reageren op mijn welterusten smsje
Nu wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje niet reageren op mijn welterusten smsje
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:52 schreef Tchock het volgende:
Weer mensen die geld willen betalen om aan Nederland te mogen lenen. Fascinerend altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |