SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
En na 34 wedsrijden weer niets in Eindhoven XDquote:
hey zemmel, wat denk jij er vanquote:Op maandag 18 juni 2012 00:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
En na 34 wedsrijden weer niets in Eindhoven XD
Inderdaad, anders hoor je het weer van opperhoofd RD.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hey zemmel, wat denk jij er van![]()
We mogen het na het EK niet meer over voetbal hebben hier he !
We zullen het komende voetbalseizoen meer dan ooit over voetbal hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hey zemmel, wat denk jij er van![]()
We mogen het na het EK niet meer over voetbal hebben hier he !
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We zullen het komende voetbalseizoen meer dan ooit over voetbal hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat valt best wel mee. Toen met Doop, bleef meneer maar doorgaan met verhalen te vertellen, waar niks van waar wasquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef Cliffy het volgende:
Jammer dat "het over voetbal hebben" 95% rood tegen wit gemekker is
Rood en wit is leuk, maar blauw is natuurlijk beterquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef Cliffy het volgende:
Jammer dat "het over voetbal hebben" 95% rood tegen wit gemekker is
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Rood en wit is leuk, maar blauw is natuurlijk beter
Idd misschien ben ik soms wat te direct maar ongelijk heb ik niet. Sommige hier denken wel dat we elkaar de kop in slaan maar dat gebeurd nooitquote:Op maandag 18 juni 2012 01:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Toen met Doop, bleef meneer maar doorgaan met verhalen te vertellen, waar niks van waar was.
Gelukkig is die gluiperd weg
En heb het net met Stef nog over gehad in WA, en dat gaat ook gewoon perfect. Hier wil ie gewoon trollen
Dat komt omdat we niet bij elkaar zijn als we het over voetbal hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd misschien ben ik soms wat te direct maar ongelijk heb ik niet. Sommige hier denken wel dat we elkaar de kop in slaan maar dat gebeurd nooit
Omdat je er geen verstand van hebt zemmel. Ach uiteindelijk is deze uitkomst niet onverwacht. Duitsland is imo met Spanje top favorietquote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat komt omdat we niet bij elkaar zijn als we het over voetbal hebben
Haha ja Anitaquote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je er geen verstand van hebt zemmel. Ach uiteindelijk is deze uitkomst niet onverwacht. Duitsland is imo met Spanje top favoriet
Maar 23 wedstrijden gehad dit seizoen. Ach het is een mening natuurlijk hequote:Op maandag 18 juni 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
Anita is gewoon een goede spelerHij heeft een prima seizoen gedraaid bij Ajax
![]()
Dan ga ik solliciteren als GAM modquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We zullen het komende voetbalseizoen meer dan ooit over voetbal hebben.
xDDDDDdddd iksdee lolquote:Op maandag 18 juni 2012 00:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
En na 34 wedsrijden weer niets in Eindhoven XD
Gears 3 co-op? Als de tijd rijp is.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Forza moet nog even wachten. Gisteren Mass Effect 3, Gears 3 en Enslaved te leen gehad
En ik moet Sniper en Max Payne ook nog ausspielenOh en MGS HD collection. Druk druk druk
Dus ergens na de zomer heb je wel tijd.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Prima
Ga wel eerst aan ME3 beginnen, die moest hij het eerste terug hebben
ZOMER!!!!!! jij geloof zeker ook nog in het Nederlands elftalquote:Op maandag 18 juni 2012 09:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus ergens na de zomer heb je wel tijd.
Geloofd.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
ZOMER!!!!!! jij geloofd zeker ook nog in het Nederlands elftal
quote:
Zaken?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:47 schreef badboynova het volgende:
[..]![]()
mijn excuus is "ik verdien geen zaken vol met geld, zoals sommige andere faal hazen"
laat mij eens rustig wakker wordenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
laat mij eens rustig wakker worden
Over een weekje of twee denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 09:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus ergens na de zomer heb je wel tijd.
En dan? Beetje de mod gaan spelen in een SCquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan? Beetje de mod gaan spelen in een SC?
Je hebt er ook geen tijd voor, want je hebt nog genoeg games om te spelen
Nee, Mass Effect en dan kan ik aan Gears co-op beginnenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan heb je 4 spellen uitgespeeld?
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan? Beetje de mod gaan spelen in een SC?
Je hebt er ook geen tijd voor, want je hebt nog genoeg games om te spelen
En en en Sniper, Max Payne en MGS HD collection dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, Mass Effect en dan kan ik aan Gears co-op beginnen
Nice man, gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zonet door 3 meter hoog water gefietst, 8 keer geraakt door bliksem en opgezogen door een tornado voordat ik bij school aankwam. Maar ik heb mijn laatste belangrijke onderdeel voor mijn diploma gehaald.
Die doe ik daarna, en dan koop ik Forza pas denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 10:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En en en Sniper, Max Payne en MGS HD collection dan?
jij nu toch ookquote:
Aha.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die doe ik daarna, en dan koop ik Forza pas denk ik
Mooi man, feliquote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zonet door 3 meter hoog water gefietst, 8 keer geraakt door bliksem en opgezogen door een tornado voordat ik bij school aankwam. Maar ik heb mijn laatste belangrijke onderdeel voor mijn diploma gehaald.
You're not authorized to use that name.quote:
Ze kan hem hebben jaquote:
Die is zeker geen 15 gekquote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
15 jaar, stuur maar door naar Mau.
Ah meneer is op de hoogtequote:Op maandag 18 juni 2012 10:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is Chloe Moretz van Kick-Ass.
Dat dacht ik ook al en dus wel 15quote:Op maandag 18 juni 2012 10:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is Chloe Moretz van Kick-Ass.
Maar jij mag wel brabo praten?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
You're not authorized to use that name.
Gij hebt mij al laten stikken! [ afbeelding ]
oei ninjaquote:
quote:Remember, smile at the other cops.
- Hey there, officer. Nice badge, nice badge.
Real smooth, Lance.
quote:Tim, they've got your wife!
- But I'm not married!
You are now... to America!
quote:Will you be working for for my father?
- Maybe.
Do you mind me resting my hand on your lap?
- Maybe.
Droge shit.quote:Hey, hey Tommy, Tommy, look, I had this mini-bar installed.
- We got a whole bar downstairs, Ken.
Die is zeker wel goed aan het opdrogen ja. Nog 2 jaar laten rijpen.quote:
Dan is ze 17quote:Op maandag 18 juni 2012 10:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die is zeker wel goed aan het opdrogen ja. Nog 2 jaar laten rijpen.
quote:Hab keine Zeit für peinliche Ho's
Ik ken iemand die op z'n 22e nog iemand van 15 op heeft gepikt en er een relatie mee heeft gehad.quote:
Touchéquote:Op maandag 18 juni 2012 10:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op z'n 22e nog iemand van 15 op heeft gepikt en er een relatie mee heeft gehad.
Huh ga je nou zeggen dat jij gevoel hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
Solly man, die was wel een beetje onder de gordel, aangezien je er zo mee zit enzulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heldquote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
1 en 3.
http://gigapica.geenstijl(...)m_festival_2012.html
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:47 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen!Ik heb wel het perfecte weer gekozen om terug te komen
Echte mannen ontwijken die dingen niet, maar spugen ze in een andere baan waardoor ze niet geraakt worden.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Held
Ook hagelstenen als golfballen ontweken ?
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh ga je nou zeggen dat jij gevoel hebt [ afbeelding ]Snap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Echte mannen eten geen honing,die kauwen op bijenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Echte mannen ontwijken die dingen niet, maar spugen ze in een andere baan waardoor ze niet geraakt worden.
Echte mannen ontwijken die dingen niet, maar vangen die gewoon op hun borst op en lopen daarna gewoon door alsof er niks aan de handquote:Op maandag 18 juni 2012 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Held
Ook hagelstenen als golfballen ontweken ?
Koffie? Ik kan wel een bakkie gebruiken,nondejakker wat een katerquote:Op maandag 18 juni 2012 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echte mannen ontwijken die dingen niet, maar vangen die gewoon op hun borst op en lopen daarna gewoon door alsof er niks aan de hand
Word sowieso pas na woensdag denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Koffie? Ik kan wel een bakkie gebruiken,nondejakker wat een kater
quote:
Nee man, dat is zonde, zeker als je 'm net hebt gepolijst met een polijstmachine met staalborstel.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echte mannen ontwijken die dingen niet, maar vangen die gewoon op hun borst op en lopen daarna gewoon door alsof er niks aan de hand
Lekker rauw laten, beetje haar op de borst en lekker shinenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee man, dat is zonde, zeker als je 'm net hebt gepolijst met een polijstmachine met staalborstel.
Ik ook,wat een ellendequote:Op maandag 18 juni 2012 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben blij dat ik vandaag niets hoef te doen
Mijn dag is weer goedquote:
Ankers in je oren allesquote:
ik had em gehoektquote:Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren net na die wedstrijd begint de DJ gas op die lollie te draaien wat een zemmel
Wat de neuk is deze?quote:
hierop haten.quote:
niet haten betsyquote:
mietjequote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Durfde ik niet het was een dikke turk
Die blonde, ik heb het al vaker gezegd hoor maar alsnog: Ik zou haar raken.quote:
Ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die blonde, ik heb het al vaker gezegd hoor maar alsnog: Ik zou haar raken.
Met die grote blauwe zaadvragende ogen van d'r.
Midden ook wel, die linker is gewoon kotsmateriaalquote:Op maandag 18 juni 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Doe toch maar die rechtse dan ja.
Die middelste was leuk in die clip uit 2005, maar die ziet er nu uit als Corry Konings. Zoek maar eens op 2012 foto's van die 3.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Midden ook wel, die linker is gewoon kotsmateriaal
Doe mij die rechtse maar. Inpakken hoeft nietquote:Op maandag 18 juni 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zei ik tochquote:Op maandag 18 juni 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Cliffy het volgende:
oh god binnenkort de rijdende rechter hier in de buurt
Hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij dat NL er gisteren uitgevlogen is, want dat betekent dat vandaag alle Oranje-tompouchen in de aanbieding zijn
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel erger kan het niet worden
Zekersquote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef Frankii het volgende:
CS:GO lijkt me wel nice! Knallen zonder gezeik!
Duurt alleen nog wel tof 31 augquote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef Frankii het volgende:
Niet gedood willen worden door predator missiles, RC-XD's en chopper gunners.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef Frankii het volgende:
08/21 North America Counter-Strike: Global Offensivequote:Op maandag 18 juni 2012 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat hij de 21e al komt
Zonder gezeik? Echt?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef Frankii het volgende:
Denken dat je in CS makkelijk een killstreak van 25 haaltquote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga heul geen CS spelen.
Beetje 25 killstreak halen zeker en dan geen MOAB krijgen.
SAYWUT?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon lekker Halo 4 over een tijdje.
MET killstreaks.![]()
Ja echt waar halo met killstreaks.
Ja er was een tijdje geleden een multiplayer gameplay video.quote:
Heb je wel perks in CS?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denken dat je in CS makkelijk een killstreak van 25 haaltHet is geen Camp of Duty
Fucking gek.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef Frankii het volgende:
Wat is Arkham Asylum trouwens ziekelijk vet. Die stukken met Scarecrow![]()
![]()
Er zijn ook andere gamemodes waar dat niet zo is, je hebt bij CS ook gewoon deathmatch..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:57 schreef Cliffy het volgende:
Het simpele van CS klinkt zo aantrekkelijk al is het moeten wachten op de volgende ronde als je dood gaat wel verneukt
Sinds wanneerquote:Op maandag 18 juni 2012 15:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Er zijn ook andere gamemodes waar dat niet zo is, je hebt bij CS ook gewoon deathmatch..
Het is gewoon Search & Destroyquote:Op maandag 18 juni 2012 14:57 schreef Cliffy het volgende:
Het simpele van CS klinkt zo aantrekkelijk al is het moeten wachten op de volgende ronde als je dood gaat wel verneukt
Die vond ik juist irritant.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef Frankii het volgende:
Wat is Arkham Asylum trouwens ziekelijk vet. Die stukken met Scarecrow![]()
![]()
Op modservers ja, niet op de normale servers hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 15:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd TDM en DM gehad in CS, tenminste sinds 1.5
Toen speelde ik al niet veel meer volgens mij.. CS voor mij is iig de_ of cs_quote:Op maandag 18 juni 2012 15:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd TDM en DM gehad in CS, tenminste sinds 1.5
Toch apart, met jouw extensieve trek-ervaring.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Op de pc trek ik dat niet meer denk ikMisschien met een controller
Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat je 1.5 of 1.6 gespeeld hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 15:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Toen speelde ik al niet veel meer volgens mij.. CS voor mij is iig de_ of cs_
beta 0.5 enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat je 1.5 of 1.6 gespeeld hebtOf je moest er al erg vroeg bijzijn en 1.3 (de bunnyhop versie) nog gespeeld hebben
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toch apart, met jouw extensieve trek-ervaring.
Was inderdaad een mod, net ff opgezocht, maar blijkbaar bestaat die dus all 10-12 jaar, want die was er al toen ik speelde en toen was ik 11 ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op modservers ja, niet op de normale servers hoor
Kutmod dan. WC3 mod ftwquote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Was inderdaad een mod, net ff opgezocht, maar blijkbaar bestaat die dus all 10-12 jaar, want die was er al toen ik speelde en toen was ik 11 ofzo
Ik zie hem niet echt sprayen?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Kun je ook nog inzoomen in dit spel of is het gewoon als een idioot sprayen?
CS gameplay niet kennenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Tering wat een kop jonge.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw, zegt de man met de meeste ervaring hier
fo realliesquote:
sig, scout en awp hebben scopesquote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw, zegt de man met de meeste ervaring hier
Gifje gaat veel te snel manquote:Op maandag 18 juni 2012 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een comeback mensen!
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een comeback mensen!
quote:
Sprayen op lichaam en altijd headshot krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Zoals bij battlefieldquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sprayen op lichaam en altijd headshot krijgen.
Deze ga ik sowieso halen !!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Is die al uit op de console?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zal eerst de trial proberen, kijk dan wel weer verder.
nopequote:
Dit is toch dat meidje wat je vorige week mee naar huis had genomen? Jou daarna anaal heeft vernederd en je met een voldaan gevoel in slaap heeft gesust.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Die is in ieder geval net zo ontoerekeningsvatbaar"Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Die is in ieder geval net zo ontoerekeningsvatbaar"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaamteloos plaatjes jatten en nog dom zijn ook. Ouwe walvis.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
dom? Verspil je MS points ff aan tokens om een auto te kopen in Forzaquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Schaamteloos plaatjes jatten en nog dom zijn ook. Ouwe walvis.
nikolus plsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef Rossdale het volgende:
Nickolous snapt hem niet zo hunderddreiundschwanzig!
Uhh nee, daar niet. En who gives a fuck, ik had die ms points toch wel moeten kopen, voor BF premium.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dom? Verspil je MS points ff aan tokens om een auto te kopen in ForzaEn het stomste is nog, via MP kun je alle auto's gebruiken sufkut
Ik zie nu pas dat er "net zo" staat. ik dacht "niet zo"quote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef Rossdale het volgende:
Nickolous snapt hem niet zo hunderddreiundschwanzig!
En hij kan ook nog eens niet lezen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er "net zo" staat. ik dacht "niet zo"
in MP kun je alle auto's gebruiken man. Kap eens met lullen slikken, want er komt echt alleen maar gelul uit die bakkes van jouquote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhh nee, daar niet. En who gives a fuck, ik had die ms points toch wel moeten kopen, voor BF premium.
Alleen Stef begrijpt de strekking van mijn verhaal.quote:
oke, wederom gezever dusquote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alleen Stef begrijpt de strekking van mijn verhaal.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Lekker Mark
Nu al zin in Nederland-Duitsland
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:58 schreef PierreTT het volgende:
Jij bent een hele foute joekel tudeludeluduuuuu o nee weg ermee jij hebt echt geen idee je bent een baas maar niemand weet het tudeludeluduuuu
quote:
TR gemachtquote:
serieus?quote:
The fuckquote:Op maandag 18 juni 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Yeah. Nachtje doorhalen maar weer
quote:
Doe je nou mee vrijdag?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef dreamzk het volgende:
What up boys, ik zag dat er een goede flame war aan de gang was. En CS:GO, mwoah, van de beelden loop ik nog niet echt warm
Flame war? Mijn naam is haas.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef dreamzk het volgende:
What up boys, ik zag dat er een goede flame war aan de gang was. En CS:GO, mwoah, van de beelden loop ik nog niet echt warm
Nee kan er niet bij zijn en hou ook niet zo van de oude auto'squote:
Leuk. Alleen jammer dat ik die plaatjes altijd eerst op 9gag, Dumpert en Facebook moet aanschouwen en ze dan twee dagen later hier nog een keer voorbij zie komen. En dan zijn ze ook nog niet eens grappig.quote:
Blijf je het nou proberen knuppelquote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Flame war? Mijn naam is haas.
En Nick's naam is ook haas, *faal*haas.
Die haat van jou. Leef toch eens wat positiever man. Als je je overal aan blijft ergeren dan krijg je op je 35ste een hartaanval.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk. Alleen jammer dat ik die plaatjes altijd eerst op 9gag, Dumpert en Facebook moet aanschouwen en ze dan twee dagen later hier nog een keer voorbij zie komen. En dan zijn ze ook nog niet eens grappig.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Blijf je het nou proberen knuppel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Niks haat. Ik zal hier wel wat positiever zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die haat van jou. Leef toch eens wat positiever man. Als je je overal aan blijft ergeren dan krijg je op je 35ste een hartaanval.
Ze gaan een Tablet aankondigen vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaan geruchten dan dit gelekte info is van de nieuwe xbox. Dat stationary ding lijkt me dan de volgende console. Later vandaag geeft ms een conferentie, waar dit misschien bevestigd wordt.
Er staat Tablet en er is vandaag een bijeenkomst die over die Tablet gaatquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaan geruchten dan dit gelekte info is van de nieuwe xbox. Dat stationary ding lijkt me dan de volgende console. Later vandaag geeft ms een conferentie, waar dit misschien bevestigd wordt.
12 cores voor een tablet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Kan de docking station van die tablet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Er staat tablet en stationary. Twee apparte apparaten dus
Ja zag het idd. Zou wel tof zijn als ze dit ff tussendoor doen tijdens die tablet presentatiequote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef KoningStoma het volgende:
Er staat tablet en stationary. Twee apparte apparaten dus
Een docking station met die specs?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Kan de docking station van die tablet zijn.
een mix tussen een laptop en tabletquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een docking station met die specs?![]()
Ik denk eerder dat ze de kant van de Wii U op gaan, maar dan minder gedwongen.
quote:
Dat zal wel meevallen. Kijk maar naar de ps3, die heeft er ook 6.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
Dit ding heeft een krachtstroom aansluiting nodig volgens mij.
Nee, een console en een apparte tablet als optionele controller.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
een mix tussen een laptop en tablet
Dan is 7" wel erg klein. Zal wel een controller zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
een mix tussen een laptop en tablet
Tablet als controller? Dat is toch niet zo zeker? De tablet zou iig wel xbox live functies krijgenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, een console en een apparte tablet als controller.
Tijdens de e3 lieten ze dat smart glass gedoe toch zien? Zoiets denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tablet als controller? Dat is toch niet zo zeker? De tablet zou iig wel xbox live functies krijgen
Bassie? Bass? Basketbal?quote:
Ja maar dat smart glass gebeuren zou toch overal op kunnen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tijdens de e3 lieten ze dat smart glass gedoe toch zien? Zoiets denk ik.
Op tablets en telefoons met windows 8 dacht ik. Maar niet iedereen heeft dat, dus zal het wel deel uitmaken van een bundel ofzo. Een tablet die specifiek daarvoor bedoeld is.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar dat smart glass gebeuren zou toch overal op kunnen?
Ah dacht dat het op iOS ook zou werkenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op tablets en telefoons met windows 8 dacht ik. Maar niet iedereen heeft dat, dus zal het wel deel uitmaken van een bundel ofzo. Een tablet die specifiek daarvoor bedoeld is.
Maar dit zijn allemaal geruchten.
Die was zeker nice !quote:
geeftquote:
Haha dat is toch lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef Frankii het volgende:
Ik dus zo kenserhard werken om een deadline te halen. Krijg ik een mail dat mijn stagebegeleider ziek is en de deadline met een week verschoven wordt.![]()
Ik had nog tot diep in de nacht gemoeten om het af te krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat is toch lekker, ja niet als je er al voor voor bezig bent
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |