SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
En na 34 wedsrijden weer niets in Eindhoven XDquote:
hey zemmel, wat denk jij er vanquote:Op maandag 18 juni 2012 00:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
En na 34 wedsrijden weer niets in Eindhoven XD
Inderdaad, anders hoor je het weer van opperhoofd RD.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hey zemmel, wat denk jij er van![]()
We mogen het na het EK niet meer over voetbal hebben hier he !
We zullen het komende voetbalseizoen meer dan ooit over voetbal hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hey zemmel, wat denk jij er van![]()
We mogen het na het EK niet meer over voetbal hebben hier he !
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We zullen het komende voetbalseizoen meer dan ooit over voetbal hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dat valt best wel mee. Toen met Doop, bleef meneer maar doorgaan met verhalen te vertellen, waar niks van waar wasquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef Cliffy het volgende:
Jammer dat "het over voetbal hebben" 95% rood tegen wit gemekker is
Rood en wit is leuk, maar blauw is natuurlijk beterquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef Cliffy het volgende:
Jammer dat "het over voetbal hebben" 95% rood tegen wit gemekker is
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Rood en wit is leuk, maar blauw is natuurlijk beter
Idd misschien ben ik soms wat te direct maar ongelijk heb ik niet. Sommige hier denken wel dat we elkaar de kop in slaan maar dat gebeurd nooitquote:Op maandag 18 juni 2012 01:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Toen met Doop, bleef meneer maar doorgaan met verhalen te vertellen, waar niks van waar was.
Gelukkig is die gluiperd weg
En heb het net met Stef nog over gehad in WA, en dat gaat ook gewoon perfect. Hier wil ie gewoon trollen
Dat komt omdat we niet bij elkaar zijn als we het over voetbal hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd misschien ben ik soms wat te direct maar ongelijk heb ik niet. Sommige hier denken wel dat we elkaar de kop in slaan maar dat gebeurd nooit
Omdat je er geen verstand van hebt zemmel. Ach uiteindelijk is deze uitkomst niet onverwacht. Duitsland is imo met Spanje top favorietquote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat komt omdat we niet bij elkaar zijn als we het over voetbal hebben
Haha ja Anitaquote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je er geen verstand van hebt zemmel. Ach uiteindelijk is deze uitkomst niet onverwacht. Duitsland is imo met Spanje top favoriet
Maar 23 wedstrijden gehad dit seizoen. Ach het is een mening natuurlijk hequote:Op maandag 18 juni 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
Anita is gewoon een goede spelerHij heeft een prima seizoen gedraaid bij Ajax
![]()
Dan ga ik solliciteren als GAM modquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We zullen het komende voetbalseizoen meer dan ooit over voetbal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |