Nu vraag je me wat, hoe zie ik dat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Is het de "gewone" versie, of GOTY? Als GOTY, 12 incl. akkoord
Als het een Game of the Year edition is, staat dat op het doosjequote:
Da's de "gewone" versiequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:05 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]
Het is die. Er zit een landkaart bij in het hoesje.
Hier krijg je hem thuisgebracht, is zeer netjes en heeft een exclusieve schatkaart in het doosje zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Da's de "gewone" versie
Maar dan koop ik hem liever (want makkelijker) bij de GameMania, en maar ¤9,98.
¤30,- excl. is hij voor jou. Heb hem misschien 3 keer gespeeld, vond het geen leuk spel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef Santello het volgende:
Iemand die saints row the third verkoopt?
Kan je beter eerst even op budgetgaming kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:14 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
¤30,- excl. is hij voor jou. Heb hem misschien 3 keer gespeeld, vond het geen leuk spel.
Dan besteld hij hem daar toch lekker? Ik ga hem niet voor 25 euro weg doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Kan je beter eerst even op budgetgaming kijken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:38 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Dan besteld hij hem daar toch lekker? Ik ga hem niet voor 25 euro weg doen.
Bovendien is daar de laagste prijs voor een binnenlandse winkel 28 euro dus man man wat een verschil
Idd lekker blijven zitten met een spel waar je geen zak aan vond, omdat je nu eenmaal 10% 20% boven de nieuwprijs wil vangen...quote:
Daar heb ik wel interesse in! 18 euro inc. gebodenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:14 schreef ROFLOL het volgende:
FIFA 12 (¤18 incl) te koop of te ruil! Exclusief online pass helaas.
4 Inc just cause 2quote:Op maandag 11 juni 2012 09:57 schreef snakeplahah het volgende:
Battlefield Bad Company 2 (7,5¤)
Fable 3 (12,5¤)
Ninja Blade (5¤)
Prey (4¤)
Assassins Creed 1 (5¤)
Assassins Creed 2 (5¤)
Just Cause 2 ( 5¤)
Halo 2 (Xbox1, 3¤)
pbtje.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:53 schreef snakeplahah het volgende:
maak er 5 euro van en we hebben een deal
Betaald maar hoor niets meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:52 schreef snakeplahah het volgende:
@Blester, pbtje terug!
Battlefield Bad Company 2 (7,5¤)
Fable 3 (12,5¤)
Ninja Blade (5¤)
Prey (4¤)
Assassins Creed 1 (5¤)
Assassins Creed 2 (5¤)
Halo 2 (Xbox1, 3¤)
ho ho ho ik herken hem wel. Ik moest er een mod achteraan sturen voordat ik de game kreeg. Was nog zonder boekje ook.quote:
Welke MOD heeft jou hierbij geholpen? Lijkt er ook niet meer op dat ik nog een reactie krijg.. Komop zeg 5 euro?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
ho ho ho ik herken hem wel. Ik moest er een mod achteraan sturen voordat ik de game kreeg. Was nog zonder boekje ook.
Rene90. Ik kreeg ondertussen ook van andere forumleden te horen dat hij niet koosjer was. Duurde 3 weken voor ik de game pas had.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Welke MOD heeft jou hierbij geholpen? Lijkt er ook niet meer op dat ik nog een reactie krijg.. Komop zeg 5 euro?
Dat lijkt me helemaal niet het beste, ik heb het spel van je gekocht en de hele tijd lopen wachten. Ik verwacht het spel gewoon. Ik heb je nu een termijn gegeven tot maandag (dat is gewoon een hele week of een fucking spelletje te verzenden) en ik verwacht het dan ook op maandag te ontvangen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef snakeplahah het volgende:
Doordat het geld vandaag pas is binnen gekomen, en meneer Blester mij niet wenst te geloven, heb ik om mijn redenen het geld geretourneerd. Dat lijkt mij het beste.
3 dagen tussen 2 banken is op zich niet vreemd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:27 schreef Blester het volgende:
Net wel PB van m gehad dat hij nu pas het geld had ontvangen (na 3 dagen ABN -> ING?) maar nog steeds geen teken dat hij het verstuurd heeft, alleen dat hij te vertrouwen is zegt hij.
Niet echt gebruikelijk, maar zou kunnen inderdaad. Maargoed, dan heeft hij het vandaag binnen. Ik zei gewoon dat ik het voor het weekend graag binnen wil hebben (aangezien ik dinsdag al betaal lijkt me dit een redelijk termijn). Nu had hij het vandaag binnen, had hij het ook meteen op de post kunnen doen, hij had tenslotte al 3 dagen de tijd om het allemaal in te pakken etc. Nu lukt dat weer niet, verschuif ik het termijn naar maandag met nadrukkelijk de mededeling dat ik het spel dan écht wil hebben. Nu opeens geld retour. Dat gaat natuurlijk zomaar niet op deze manier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
3 dagen tussen 2 banken is op zich niet vreemd.
Inderdaad, ik gaf ook al zovaak aan deze jongen aan dat het helemaal niet om geld draait, maar gewoon om het principe dat hij gewoon weigert een aangekocht product op afgesproken datum op de post te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Rossdale het volgende:
Kolere, wat een gedoe om wel 5 hele euro.
Flashpoint dragon rising wel intresse, prijs?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:54 schreef Morgen- het volgende:
Is iemand hier geinteresseerd in een van deze spellen: Cod Mw2, Battlefield bc2 en Battlefield 3, Halo 3 Operation flashpoint dragon rising, fifa 8 en 11 en beowulf the game ( alle eventuele online codes gebruikt) ik moet hier vanaf en snel een nieuw pc scherm
Uhm zat te denken aan 15 inc?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Flashpoint dragon rising wel intresse, prijs?
http://link.marktplaats.nl/563947800quote:
Waarom vraag je het dan? Dacht je aan 5 inc ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:35 schreef Blester het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/563947800
http://link.marktplaats.nl/569867848
Nieuw 9 euro:
http://www.budgetgaming.n(...)+rising_Xbox360.html
Geen intresse.
Deze is maar een keer gebruikt. En 7 inc is te weinig.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:49 schreef Blester het volgende:
Dacht rond de 7 inc zoiets, aangezien ze daar op MP ook voor gaan. voor 15 heb ik hem nieuw.
Ik heb mijn kopie gekocht voor 30. Ik ga het echt niet wegdoen voor 7 INC.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Staat genoteerd maar ik vind het nog wel te weinig. Voor 13 euro inclusief hebben we een deal, het spel is als nieuw en de nieuwprijs ligt nog hoog.
Ik heb je geen voorbeelden gegeven?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:57 schreef Morgen- het volgende:
Tevens:
[..]
Ik heb mijn kopie gekocht voor 30. Ik ga het echt niet wegdoen voor 7 INC.
Edit: volgens jou maakte het toch niet uit of hij 100 keer of 1 keer is gebruikt? Waarom dan 'hij is als nieuw'? Ik kan Oblivion ook voor 5 euro nieuw krijgen in een budgetbak. Als het niet eens met de prijs bent, probeer afdingen, anders zeg je gewoon nee dankje? Je hoeft mij geen voorbeelden te geven waar je het allemaal kunt krijgen.
Volgens mij waren dit zat voorbeelden hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:35 schreef Blester het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/563947800
http://link.marktplaats.nl/569867848
Nieuw 9 euro:
http://www.budgetgaming.n(...)+rising_Xbox360.html
Geen intresse.
Ik zei niet dat je mij geen voorbeelden hebt gegeven maar dat je die niet hoeft te geven. En als je toch al wist dat je het daar goedkoper kon krijgen vraag dan niks. Proberen het voor 7 inc te krijgenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb je geen voorbeelden gegeven?
[..]
Volgens mij waren dit zat voorbeelden hoor.
Het maakt niet uit hoevaak het spel is gespeeld, dat maakt voor de verkoop niets. Wél gaat het om de conditie van het hoesje en natuurlijk ook de DVD. Ik heb spellen die honderden keren mijn Xbox 360 in zijn gegaan en die nog gewoon als nieuw zijn hoor
Dat jij er 30 voor heb betaald kan best zijn, heb ook vaak spellen van +- 60 euro jaren later voor 7 euro weg moeten doen.
Ik heb al gezegd geen intresse te hebben voor je prijs, ik bied je 7 inc. Tevens ook net wat mensen op MP een mail gestuurd die 5 euro vragen dus waarschijnlijk ben ik snel voorzien.
PS reactie op de quote: nieuwprijs van jouw spel ligt op 9 euro, verwacht dan niet op 6 euro boven de nieuwprijs te vangen
9 euro: http://www.gamesshoppen.n(...)-rising-p-12342.html
Hoezo eigenwijsquote:
Niet voor Revelations alleen, daar zal nog wat bij moetenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb Revelations wel te ruil. Als je 'm wil ruilen voor Max Payne 3.
Dan heb ik geen interessequote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
Heb verder nog de volgende games liggen:
alan wake
bioshock 2
gears 3
splinter cell double agent
protoype
silent hill homecoming
Ook te koop voor ¤20.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:28 schreef ROFLOL het volgende:
Prototype 2 te ruil!
Zoek onder andere MGS HD Collection, Dragon's Dogma of GH Future Soldier. Eventueel iets anders (niet te oud) kan misschien ook.
Hoeveel voor Gears of war 3?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
alan wake
bioshock 2
gears 3
protoype
silent hill homecoming
Kom je nu meequote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef Rossdale het volgende:
Max Payne 3 te koop voor 30 euro ex.
Tevens zoek ik Forza 4
Zonde... wil je hem dubbel?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:41 schreef invine het volgende:
[..]
Kom je nu meeheb net MP3 voor 35incl gekocht
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef Blester het volgende:
Na heel veel tijd en moeite van mijn kant toch het spel van Snake mogen ontvangen, nuttige verkoper als je heel lang op je spullen wilt wachten.
Nee, totaal niet. Gewoon een slechte verkoper die zich niet aan afspraken houd en waarbij het allemaal opeens heel lang duurt. Eerst stort hij het geld terug en opeens 2 dagen daarna krijg ik een PM van hem dat hij het op de post heeft gedaan? Zonder ook maar iets verder te vermelden. Beetje rare situaties wel ja.quote:
Wat wil je voor Prototype?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
alan wake
bioshock 2
gears 3
protoype
silent hill homecoming
Ik probeer het ook altijd zo snel mogelijk te versturen enz maar het kan een keer mis gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Gewoon een slechte verkoper die zich niet aan afspraken houd en waarbij het allemaal opeens heel lang duurt. Eerst stort hij het geld terug en opeens 2 dagen daarna krijg ik een PM van hem dat hij het op de post heeft gedaan? Zonder ook maar iets verder te vermelden. Beetje rare situaties wel ja.
Wtf? Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Neraice het volgende:
Blester ik vind je wel een beetje irritant
Wat maakt dat uit? Ik vind gewoon dat je je irritant opstelt tegenover andere users.quote:
Ik heb wellicht wel interesse in Prototype, wat wil je ervoor?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef Neraice het volgende:
Ontopic, ik heb de volgende oude games nog liggen:
- Prototype
- Prince of Persia
- The Darkness
- Street Fighter IV
- Pure/Lego Batman
Hoef er niet veel voor, sta ook open voor een leuke ruil.
Euh, tientje inclusief? Of misschien een ruil?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:30 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik heb wellicht wel interesse in Prototype, wat wil je ervoor?
Heb je verder nog andere games te koop dan dat lijstje?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:34 schreef Neraice het volgende:
[..]
Euh, tientje inclusief? Of misschien een ruil?
Ik heb al Dead Rising 2. Ik zal ff een lijstje maken van al m'n games, game niet meer zoveel dus voor een goed bod kan het meeste wel weg:quote:Op zondag 1 juli 2012 15:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je verder nog andere games te koop dan dat lijstje?
Ruil, hmm, enige spel dat ik te ruil heb is Dead Rising.
20 euro exclusief verzendkosten voor skyrim?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik heb al Dead Rising 2. Ik zal ff een lijstje maken van al m'n games, game niet meer zoveel dus voor een goed bod kan het meeste wel weg:
Battlefield BC2
Battlefield 3
BRINK
Bioshock 2
Borderlands
Oblivion
Skyrim
Fable 2
Fallout NV
Far Cry 2
GOW
GOW 2
GTA IV
GTA IV episodes
Halo 3, ODST en Reach
ME2
Mirrors Edge
Orange Box
Portal 2
RDR
Homefront
Wat wil je voor halo reach/skyrim/homefront hebben?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik heb al Dead Rising 2. Ik zal ff een lijstje maken van al m'n games, game niet meer zoveel dus voor een goed bod kan het meeste wel weg:
Battlefield BC2
Battlefield 3
BRINK
Bioshock 2
Borderlands
Oblivion
Skyrim
Fable 2
Fallout NV
Far Cry 2
GOW
GOW 2
GTA IV
GTA IV episodes
Halo 3, ODST en Reach
ME2
Mirrors Edge
Orange Box
Portal 2
RDR
Homefront
Als je 3 weken moet wachten op een eigenwijze verkoper komt het er iets minder vriendelijk uit jaquote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Neraice het volgende:
Ervaringen delen is ook alleen maar goed, het gaat me meer om de toon waarmee dit gebeurt en de houding tegenover de verkoper.
Of te ruil tegen wat leuks!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef invine het volgende:
The Witcher 2 Enhanced edition
Max Payne 3
Per stuk ¤35,- incl.
Portal 2 ruilen tegen Prey?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Neraice het volgende:
[..]
Battlefield BC2
Battlefield 3
BRINK
Bioshock 2
Borderlands
Oblivion
Skyrim
Fable 2
Fallout NV
Far Cry 2
GOW
GOW 2
GTA IV
GTA IV episodes
Halo 3, ODST en Reach
ME2
Mirrors Edge
Orange Box
Portal 2
RDR
Homefront
Ok, moet wel zeggen dat Prey echt een heel mooi en leuk spel is, heb hem binnen een week uitgespeeld, omdat je steeds weer verder wilt spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef Neraice het volgende:
Nee bedankt. Geen interesse in Prey en lijkt me ook niet echt een eerlijke ruil.
Geloof ik graag, maar verkoop op het moment liever, game niet zoveel meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Ok, moet wel zeggen dat Prey echt een heel mooi en leuk spel is, heb hem binnen een week uitgespeeld, omdat je steeds weer verder wilt spelen
Al uit gespeeld op de pc.. (alle hoofd quests that is). Dus nee, heb je wat anders?quote:
Nah, ben niet zo'n groot fan van RPG's/avontuur games.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |