SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Lekker is dat. Ik ben nu maar eens horizontaal gegaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb vanmiddag een hele tijd liggen slapen op de bank, waardoor ik nu niet echt meer moe ben.
*oops*quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou pfffff ik ben kapot! Ik sliep op zolder en daar sliep ook iemand anders. Op een gegeven moment loopt ze naar beneden dus k denk, misschien is D. Net terug gekomennvan het stappen en praten ze ff na. Want voor mn gevoel had ik net 2 uur geslapen. Ht was 2 voor 11 :p ik lag er rond 3u in hahaha
Ja, het slapen was wel echt ff nodig hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lekker is dat. Ik ben nu maar eens horizontaal gegaan.
Haha, lekker toch?!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou pfffff ik ben kapot! Ik sliep op zolder en daar sliep ook iemand anders. Op een gegeven moment loopt ze naar beneden dus k denk, misschien is D. Net terug gekomennvan het stappen en praten ze ff na. Want voor mn gevoel had ik net 2 uur geslapen. Ht was 2 voor 11 :p ik lag er rond 3u in hahaha
's ochtends he :p mocht vandaag weer pootjes geven bij 2 verjaardagen. En ik heb de egel die k vannacht gevonden heb naar zn laatste rustplaats gebrachtquote:
Bij de Hema, 4 voor 3 euro ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe, morgen kijken of ik nog goedkope tompouces kan scoren. Uitverkoop
Bijna overal hebben ze room tussen die dingen zittenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe, morgen kijken of ik nog goedkope tompouces kan scoren. Uitverkoop
'ja, halve dag maar. s'middags naar school.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, het slapen was wel echt ff nodig hoor. Was gebroken geertje!
Morgen weer aan 't werk?
Blij dat ik boven een Hema woon, ben ik er als eerste bij.quote:
School?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
'ja, halve dag maar. s'middags naar school.
Ja, ze proberen mij wat bij te brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |