Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Uiteraard.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@vdm, jij bent een fan van een land dat uit het huidige EK ligt?
Net zoals tegen Duitsland kakte Nederland weer inquote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zegt ie altijd, na elke wedstrijd, hebben we echter niks aan
Eindelijk. kon al niet slapen door die wapperende kutvlaggetjes buiten.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
Mijn moeder heeft het weer door: 'Nou ik hoop dat je nog kan slapen vannacht, tot morgen'
Alle oranjeversiering in de buurt is bijna al weg
Met raam dicht ging het wel, maar dan krijg ik altijd hoofdpijnquote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eindelijk. kon al niet slapen door die wapperende kutvlaggetjes buiten.
Nee joh, van Gaalquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de huidige staat van JoodNL zijn woonkamer
kutdorpquote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn buurt is gewoon niet versierd, klasse ofwat
Van mij ook niet, ik woon dan ook niet in een achterstandswijk. Alleen mensen met enigzins niveau wonen hier.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kunnen geen vlaggetjes betalen?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Skeere tijden Gquote:
Tsja, die kon niet zoveel maken tegen twee beesten van centrale verdedigers genaamd Bruno Alves en Pepe. Bert had hem tegen Denemarken al in de basis moeten laten beginnen.quote:
That'll doquote:
Hoezo?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef wieisboos het volgende:
Als je nu een random Braziliaan uit een 400c pack trekt heb je al winst
Die stakker gaat undercuttenquote:
Nu ga ik hem undercutten zodat ik de goedkoopste benquote:
godver kom ik nu pas achterquote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Door dat nationaliteiten toernooi met max 4* team rating
Zojuist al twee voor 500 BIN verkochtquote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
Brazilianen zie ik hier nog steeds voor 300c gaan...
500c is nog geen 2k... toch...?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zojuist al twee voor 500 BIN verkocht
Wie zegt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog clubs na vi dan? wraak n emen op iedereenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik zie alleen maar groene vinkjes, geen bedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij doelde op een paar voor 500 verkopen is ook 2k bij elkaarquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar groene vinkjes, geen bedragen.
Ik hoop hetquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
vd Wiel valt zwaar door de mand dit EK. Ik verwacht dat hij de rest van z'n carriére bij Ajax zal spelen.
Het is dat Haarlem failliet is...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
vd Wiel valt zwaar door de mand dit EK. Ik verwacht dat hij de rest van z'n carriére bij Ajax zal spelen.
Die willen zijn contract echt niet verlengenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
Aldus een ajaciedquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Bert heeft ook vandaag gefaald. Tijdperk Bert is voorbij. grgr.
Niemand haalde zijn niveau, met uitzondering van Sneijder. Daarnaast speelde Vlaar geweldig.
Dat wordt onze nieuwe CV op termijn als hij zich zo blijft ontwikkelen.
Tijdperk v.d Wiel zit er ook op. Wordt tijd voor een nieuwe rechtsback, en dat wordt denk ik v. Rhijn.
Willems, hij is jong. Maar speelde fucking slecht.
Jij begint over 2k hoor, en die gingen gewoon voor 500c wegquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar groene vinkjes, geen bedragen.
Ik heb die Brazilianen hier echt al tig keer getipt afgelopen dagen. Je zit hier 24 uur per dag, lees dan johquote:Op zondag 17 juni 2012 23:07 schreef Rijst het volgende:
Sjongejonge ik heb er zeker wel 20 gediscard![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/sport/24(...)r-alsnog-bayern.htmlquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
Dan noem je er ook eentje..quote:
Waar heb ik dan iets anders als hem gezegd?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, iemand die tenminste bij de feiten blijft en geen bril aanheeft![]()
Hij is tenminste liefquote:
Willems speelde inderdaad slecht, maar goed. Die kan zich nog ontwikkelen.quote:
Gewoon over het algemeen, niet alleen hierom.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar heb ik dan iets anders als hem gezegd?
Niemand leest die onzin van jou joh, altijd offtopic enzoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die Brazilianen hier echt al tig keer getipt afgelopen dagen. Je zit hier 24 uur per dag, lees dan joh
Ik weet het ook niet met van Rhijn, Derksen wel, die heeft hem 3 wedstrijden zien spelen waarvan hij de ene pakkie kreeg in de kuip en de andere 2 tegen VVV en Heracles thuis was.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Willems speelde inderdaad slecht, maar goed. Die kan zich nog ontwikkelen.
en van Rhijn... ik zou het niet weten.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeen, niet alleen hierom.
Die komt zeker in Oranje, daar durf ik mijn bankrekening op in te zettenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
Ik hoop op Rekik, maar die is nog maar 17 geloof ik.
Ook aanvoerder van jeugdteam Manchester City dus jaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Rekik was talent van het jaar in Engeland, dus hopelijk ontwikkelt die zich.
Dacht ik destijds bij Van Aanholt ook eigenlijk. En Barazite..Niet dat je die gasten al definitief moet afschrijven, maar toch.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die komt zeker in Oranje, daar durf ik mijn bankrekening op in te zetten
Tim heeft anders briljante posts. Komt regelmatig met pareltjes van topics of plaatjesquote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand leest die onzin van jou joh, altijd offtopic enzo
Hoelang duurt het ongeveer bij jou tot die Brazilianen verkopen?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]Omdat ik wel eens onzin uitkraam doe ik dat altijd
Nee hoor, ik zeg ook wel eens dingen die waar zijn maar daar wordt hartelijk om gelachen
Ik niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht ik destijds bij Van Aanholt ook eigenlijk. En Barazite..
PIquote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tim heeft anders briljante posts. Komt regelmatig met pareltjes van topics of plaatjes
Ik zet ze er voor 12 uren op maar ik ben met dudeweiser bezig 2 spelers te pricefixen, ze gaan al voor minimaal 2x zoveel maar als hij mij gaat undercuttenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoelang duurt het ongeveer bij jou tot die Brazilianen verkopen?
Expres denk je, of perongeluk 2 ofzo ?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zet ze er voor 12 uren op maar ik ben met dudeweiser bezig 2 spelers te pricefixen, ze gaan al voor minimaal 2x zoveel maar als hij mij gaat undercutten
Expresquote:
Welke twee? Ben op PS3 dus kan toch niets doenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Expresik zei eerst 2K deed hij 1900
nu had hij al voor 1700 of 1500 zelfs
Niemand luistert naar je, story of your lifequote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Expresik zei eerst 2K deed hij 1900
nu had hij al voor 1700 of 1500 zelfs
Alleen in dit topic moet ik de riem nog wat meer aanspannenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand luistert naar je, story of your life
Sorry, kan ik niet zeggen en ik denk dat ze op PS3 wel gepricefixed zijn. Je moet je eigen speler vinden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Welke twee? Ben op PS3 dus kan toch niets doen
Het blijft een slapventjequote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef Thorb het volgende:
220k Paarse Walcott ik kom eraan
Nog 50k nodig
Hopelijk pakt Arsenal hem een keertje iddquote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
Stekelenburg had wel een paar prima reddingen trouwens. Terecht uitgeschakeld overigens, dus we kappen met janken en we gaan weer verder.
Op naar de CL
Vind het altijd wel een omschakeling hoor, van zo'n groot toernooi naar weer het gewone club voetbal. Nec thuis enzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
Stekelenburg had wel een paar prima reddingen trouwens. Terecht uitgeschakeld overigens, dus we kappen met janken en we gaan weer verder.
Op naar de CL
Vind ik veel leuker om naar te kijken, dan zo'n EK of WKquote:Op zondag 17 juni 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het altijd wel een omschakeling hoor, van zo'n groot toernooi naar weer het gewone club voetbal. Nec thuis enzo.
Ik zou Bouma halen, anders Mathijsen. Ervaring!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef pascal08 het volgende:
"De Boer ziet Vlaar mogelijk als opvolger Vertonghen"
Hier kon ik wel om lachen.
El oh ELquote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef pascal08 het volgende:
DIT GELOOF JE NIET XD XD XD:
[ afbeelding ]
Zo slecht als iedereen zegt doet hij het niet. Zou het nog een prima keus vinden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef pascal08 het volgende:
"De Boer ziet Vlaar mogelijk als opvolger Vertonghen"
Hier kon ik wel om lachen.
Gewoon Daley centraal naast Vlaar!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou Bouma halen, anders Mathijsen. Ervaring!
Als Vlaar naar Ajax zou gaan, wat zou je dan van hem vinden?quote:
Landverrader natuurlijk. Er is niets ergers dan dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als Vlaar naar Ajax zou gaan, wat zou je dan van hem vinden?
Tevens: Ronaldo speelde goed door zulke ontspanning?
quote:
Wijnaldum > PSVquote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Landverrader natuurlijk. Er is niets ergers dan dat.
Ligt eraan wat ze er voor betalen. Als ze 7+ miljoen geven. Primaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Landverrader natuurlijk. Er is niets ergers dan dat.
Als je op mij doelt als onderdeel van "die joden"...Ik vind hem ook niet slecht en dat heb ik hier al vaker gezegd. De keuze om Heitinga ineens te passeren voor Vlaar slaat alleen nergens op en dat werd vooral in de eerste helft pijnlijk duidelijk omdat hij echt compleet door de mand viel.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze er voor betalen. Als ze 7+ miljoen geven. Prima
Die joden zijn trouwens vrij achterlijk met het commentaar op Vlaar. Ja, zeker een stap slechter dan Vertonghen, maar veel beter dan 90% van de zogenaamde voetbalkenners denkt.
Compleet door de mand, explain?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op mij doelt als onderdeel van "die joden"...Ik vind hem ook niet slecht en dat heb ik hier al vaker gezegd. De keuze om Heitinga ineens te passeren voor Vlaar slaat alleen nergens op en dat werd vooral in de eerste helft pijnlijk duidelijk omdat hij echt compleet door de mand viel.
Nee, had het niet over het nederlands elftal. Dat heitinga eruit werd gehaald voor Vlaar was onlogisch. Had veel liever Vlaar + Heitinga gezien ipv mathijssen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op mij doelt als onderdeel van "die joden"...Ik vind hem ook niet slecht en dat heb ik hier al vaker gezegd. De keuze om Heitinga ineens te passeren voor Vlaar slaat alleen nergens op en dat werd vooral in de eerste helft pijnlijk duidelijk omdat hij echt compleet door de mand viel.
Hij leest hier ook meequote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
Mooie uitspraak van Van Der Vaart: '' We zijn gewoon slecht''
Dat klopt dat Vlaar niet wendbaar is. Dan nog, door de mand?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vlaar is niet beweeglijk genoeg. Aanvallers Portugezen wel.
Elke verdediger is door de mand gevallen. Stuk voor stuk. Het hele elftal was bagger, op één persoon na. Dat was Sneijder. Ondanks een kut seizoen van hem, vond ik het hem prima doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Heitinga viel tegen Denemarken en Duitsland door de mand.
Ja dat is misschien wat overdreven. Vond eerder vd Wiel weer door de mand vallen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt dat Vlaar niet wendbaar is. Dan nog, door de mand?
Erg veel fouten, grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen. Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.quote:
Bij de 1-1 ging er zoveel meer fout dan datquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg veel fouten, grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen. Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.
Vlaar heeft mathijsen overigen ook een paar keer goed rugdekking gegeven, maar dat is niet gezien?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg veel fouten, grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen. Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.
No shit, maar dat is al 100 keer gezegd. Het ging nu puur om Vlaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wat overdreven. Vond eerder vd Wiel weer door de mand vallen.
Speciale IF Honda die niet in packs zit.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef OmniRocket het volgende:
wat is dat voor een Honda bij de Longshot Cup?
Lekker makkelijk om Derksen na te lullen zoals 80% van NLquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg veel fouten (Toen stopte ik met lezen.), grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen(per ongeluk gelezen en heb nu last van de slappe lach). Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.
Lul niet zo slap, ik heb VI niet eens opstaan..Ik ben het normaliter ook bijna nooit eens met die kerel.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om Derksen na te lullen zoals 80% van NL
En dan nog weet je precies te verwoorden wat Derksen elke week zegt over elke random Feyenoord speler.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, ik heb VI niet eens opstaan..
Wat ben je toch een triest mannetje.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan nog weet je precies te verwoorden wat Derksen elke week zegt over elke random Feyenoord speler.
Gefeliciteerd. O wacht, bij studio neus zullen ze dezelfde mening hebben over een Feyenoorder, was voor de wedstrijd al te merken.
Whehehehe huile huile huilebalk.quote:
Vond ik wel meevallen.quote:
Je bereikt een historisch dieptepunt met je posts vanavondquote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan nog weet je precies te verwoorden wat Derksen elke week zegt over elke random Feyenoord speler.
Gefeliciteerd. O wacht, bij studio neus zullen ze dezelfde mening hebben over een Feyenoorder, was voor de wedstrijd al te merken.
Zegt de man wiens über Calimero post ik net quote?quote:
Had ik voor PSV geweest dan hadden ze Vlaar niet zo zitten afkraken. Laffe herders zijn het allemaal hier. Lekker makkelijk zo 1 tegen 100.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal niet zeggen dat Vlaar goed was, maar de enorme kritiek op hem vind ik wel onterecht. Ja, ik ben voor Feyenoord, so what? Mathijsen was ook bagger, Van der wiel ook, Willems ook (heerlijk die rust die je hebt)
Un petit peu!quote:
Net alsof 99% van Nederland weet dat jij hier zit en voor Feyenoord bent. Het gaat om de algemene mening van dat kudde schapen in Nederland.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had ik voor PSV geweest dan hadden ze Vlaar niet zo zitten afkraken. Laffe herders zijn het allemaal hier. Lekker makkelijk zo 1 tegen 100.
Die van postiga was echt slecht en daar had hij geluk mee. Dat van Ronaldo kan ik nog hebben, want het is en blijft een wereldspeler. De backs waren ook bedroevend slecht, dus ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Thorb het volgende:
Tim heeft met die 2 fouten bij Ronaldo en Postiga wel gelijk, maar vond Vlaar verder niet bedroevend spelen. Probeerde nog een beetje in te schuiven en stond imo beter opgesteld dan Mathijsen bij counters.
Bij die goal kwam Vlaar verkeerd te staan omdat het spel naar voren schoof en op het moment dat hij een stap naar voren deed Ronaldo precies toen instapte en dan ben je niet te houden als spits. Postiga was ook een foutje ja, voor de rest? Maskeerde alles wat Mathijsen en Wiel fout deden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Thorb het volgende:
Tim heeft met die 2 fouten bij Ronaldo en Postiga wel gelijk, maar vond Vlaar verder niet bedroevend spelen. Probeerde nog een beetje in te schuiven en stond imo beter opgesteld dan Mathijsen bij counters.
Van der Wiel was slecht, maar dat zijn we niet (altijd) van 'm gewend. Hij heeft zo z'n slechte periodes gehad, maar dat is bij Vlaar anders. Die man heeft echt een draaicirkel van een Scania en lijkt wel vast te zitten aan een heel zwaar elastiek. Er zit gewoon weinig potentie in hem. Viergever vind ik daarentegen wel een verdediger met potentie. Aanvallend draagt hij heel vaak een steentje bij en is op snelheid minder snel te kloppen dan Vlaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal niet zeggen dat Vlaar goed was, maar de enorme kritiek op hem vind ik wel onterecht. Ja, ik ben voor Feyenoord, so what? Mathijsen was ook bagger, Van der wiel ook, Willems ook (heerlijk die rust die je hebt)
Je kunt het Vlaar niet aanrekenen. Hij heeft gewoon te weinig kwaliteit voor het aller- allerhoogste niveau. En dat is echt geen schande hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Thorb het volgende:
Tim heeft met die 2 fouten bij Ronaldo en Postiga wel gelijk, maar vond Vlaar verder niet bedroevend spelen. Probeerde nog een beetje in te schuiven en liep niet meteen weer terug zoals Mathijsen..
Ik bedoel niet de goal maar bal buitenkant paal.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij die goal kwam Vlaar verkeerd te staan omdat het spel naar voren schoof en op het moment dat hij een stap naar voren deed Ronaldo precies toen instapte en dan ben je niet te houden als spits. Postiga was ook een foutje ja, voor de rest? Maskeerde alles wat Mathijsen en Wiel fout deden.
Niet genoeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Daar vat je mijn post goed samen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt het Vlaar niet aanrekenen. Hij heeft gewoon te weinig kwaliteit voor het aller- allerhoogste niveau. En dat is echt geen schande hoor.
Neem een voorbeeld aan Litmanen, je maakt je belachelijk. Primaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van der Wiel was slecht, maar dat zijn we niet (altijd) van 'm gewend. Hij heeft zo z'n slechte periodes gehad, maar dat is bij Vlaar anders. Die man heeft echt een draaicirkel van een Scania en lijkt wel vast te zitten aan een heel zwaar elastiek. Er zit gewoon weinig potentie in hem. Viergever vind ik daarentegen wel een verdediger met potentie. Aanvallend draagt hij heel vaak een steentje bij en is op snelheid minder snel te kloppen dan Vlaar.
Lekker, een CB die niet kan koppenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van der Wiel was slecht, maar dat zijn we niet (altijd) van 'm gewend. Hij heeft zo z'n slechte periodes gehad, maar dat is bij Vlaar anders. Die man heeft echt een draaicirkel van een Scania en lijkt wel vast te zitten aan een heel zwaar elastiek. Er zit gewoon weinig potentie in hem. Viergever vind ik daarentegen wel een verdediger met potentie. Aanvallend draagt hij heel vaak een steentje bij en is op snelheid minder snel te kloppen dan Vlaar.
Vanavond zal ik wel kunnen slapen, na het wk en bijvoorbeeld Kramer op de spelen nietquote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt het Vlaar niet aanrekenen. Hij heeft gewoon te weinig kwaliteit voor het aller- allerhoogste niveau. En dat is echt geen schande hoor.
Ja, maar ik vind dat je hem makkelijker kritisch kan beoordelen dan zo'n piepjonge Willems. Vlaar heeft nu de leeftijd dat hij op zijn top is of op zijn top zou moeten zijn. Dan moet je gewoon tot de conclusie komen dat hij niet goed genoeg is, tenzij hij echt nog beter weet te worden de komende jaren, maar dat komt niet vaak voor.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet genoeg.![]()
Ik moet morgen een Frans betoog schrijven. Maar ik heb er nog geen kut aan gedaan. Ik weet het onderwerp pas als ik de toets ga maken. Dus kan alleen eigenlijk wat standaardzinnetjes leren:
Heb nu dit, maar moet het nog vertalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziek melden dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ik vond die goal meer een fout, die op de paal is puur de kwaliteit van Ronaldo, dit is vrijwel onmogelijk te verdedigen. De aanvaller heeft altijd het voordeel van dat hij weet wanneer hij iets doet, een verdediger kan enkel reageren en tegen de 2e beste speler van de wereld kan het je overkomen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de goal maar bal buitenkant paal.
Het is toetsweek, dan ga je je toch niet ziek melden.quote:
Klopt, en met acties als de microfoon grijpen na Feijenoord - Ajax staan mensen maar wat graag met het kapmes klaar voor als hij een mindere prestatie neerzet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat je hem makkelijker kritisch kan beoordelen dan zo'n piepjonge Willems. Vlaar heeft nu de leeftijd dat hij op zijn top is of op zijn top zou moeten zijn. Dan moet je gewoon tot de conclusie komen dat hij niet goed genoeg is, tenzij hij echt nog beter weet te worden de komende jaren, maar dat komt niet vaak voor.
Woordenboek?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is toetsweek, dan ga je je toch niet ziek melden.
Daarnaast heb ik ook eco en dat ken ik echt heel erg goed.
Bij Ronaldo vind ik dat je toch de binnenkant moet dekken. Tuurlijk hij pakte VDW een paar keer door naar binnen te trekken, maar dan moet hij wel met verkeerde been schieten en in lastigere hoek.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond die goal meer een fout, die op de paal is puur de kwaliteit van Ronaldo, dit is vrijwel onmogelijk te verdedigen. De aanvaller heeft altijd het voordeel van dat hij weet wanneer hij iets doet, een verdediger kan enkel reageren en tegen de 2e beste speler van de wereld kan het je overkomen.
Ja. Maar ik kan dus echt geen Frans.quote:
Dat zeg jij. 1.82 is niet extreem klein voor een verdediger hoor en Ronaldo werd bij de corners gedekt voor van Persie, dus dat zou net zo goed kunnen wanneer bijvoorbeeld Viergever speelt in plaats van Vlaar.quote:
Mja dat hebben anderen wellicht, maar als ik hem beoordeel op zijn wedstrijd vandaag dan neem ik zoiets echt niet mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, en met acties als de microfoon grijpen na Feijenoord - Ajax staan mensen maar wat graag met het kapmes klaar voor als hij een mindere prestatie neerzet.
De aanvaller heeft het voordeel altijd van het moment dat hij iets doet. Echt moeilijk te verdedigen, gister ook bij Tsjechie bij dat goal, verdediger kansloos en zo zijn er nog wel meer van dat soort goals, naar binnen kappen en goal.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Ronaldo vind ik dat je toch de binnenkant moet dekken. Tuurlijk hij pakte VDW een paar keer door naar binnen te trekken, maar dan moet hij wel met verkeerde been schieten en in lastigere hoek.
Zal niet om zijn lengte gaan maar meer om het feit dat Viergever gewoon ontzettend matig in de lucht is. Als hij op dat punt kan verbeteren kan hij wel echt goed worden though. Over de grond is hij echt ontzettend goed..maakt zo weinig overtredingen terwijl hij vaak de tackle inzet. Anticipeert ook erg goed vind ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zeg jij. 1.82 is niet extreem klein voor een verdediger hoor en Ronaldo werd bij de corners gedekt voor van Persie, dus dat zou net zo goed kunnen wanneer bijvoorbeeld Viergever speelt in plaats van Vlaar.
Ronaldo heeft alleen gekopt toen van der Wiel hem dekte en heb jij viergever wel eens zien koppen? Schiet onder alles door en herstelt het op snelheid.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zeg jij. 1.82 is niet extreem klein voor een verdediger hoor en Ronaldo werd bij de corners gedekt voor van Persie, dus dat zou net zo goed kunnen wanneer bijvoorbeeld Viergever speelt in plaats van Vlaar.
Tuurlijk is het lastig, maar bij Robben ga je ook niet zo staan dat hij binnendoor kan. Je dekt de voorspelbare kant af en dat is de binnenkant.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
De aanvaller heeft het voordeel altijd van het moment dat hij iets doet. Echt moeilijk te verdedigen, gister ook bij Tsjechie bij dat goal, verdediger kansloos en zo zijn er nog wel meer van dat soort goals, naar binnen kappen en goal.
Hieruit concludeer ik dat je het eigenlijk eens bent, maar niet wilt toegeven?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het leuk om spelers van mijn club te verdedigen, zeker omdat ik niet zal toegeven en graag mag haten op andere clubs.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat je het eigenlijk eens bent, maar niet wilt toegeven?
En toch trappen nog steeds mensen er bij RObben in.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lastig, maar bij Robben ga je ook niet zo staan dat hij binnendoor kan. Je dekt de voorspelbare kant af en dat is de binnenkant.
Ik ga je nooit gelijk geven ook al zal je dat waarschijnlijk wel hebben. Mij zie je niet toegevenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat je het eigenlijk eens bent, maar niet wilt toegeven?
Contract?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik. (Kun jij dan een gouden contract voor mij kopen?)
Prima, dan weet ik voldoende.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga je nooit gelijk geven ook al zal je dat waarschijnlijk wel hebben. Mij zie je niet toegeven
Je bent dus gewoon een koppig ventje, niks nieuws ...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga je nooit gelijk geven ook al zal je dat waarschijnlijk wel hebben. Mij zie je niet toegeven
Bij mijn Xbox wel, heel raar is dat. Stuur me maar een invite en een gouden contract (shiny graag).quote:Op zondag 17 juni 2012 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Contract?Heb je niet nodig voor een friendly he
dat valt toch niet meer onder koppig zijn?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een koppig ventje, niks nieuws ...
Succes!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
Je krijgt dat contract wel als je wintMaar invite me maar iemand ...
Nee, dat is eerder een vorm van autisme. Ik blijf het ook zo bizar vinden dat vandermar advocaat wil worden. Dat is hetzelfde als een mongool die wetenschapper wil worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat valt toch niet meer onder koppig zijn?
ja echt wtf was dat voor interviewquote:
hahah preciesquote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is eerder een vorm van autisme. Ik blijf het ook zo bizar vinden dat vandermar advocaat wil worden. Dat is hetzelfde als een mongool die wetenschapper wil worden.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
Lol dat team en dan mij om een contract vragenBaas.
Bijna net zo dom als Willems.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja echt wtf was dat voor interview
[..]
hahah precies
Dag duurt nog lang..quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cillessen in een bronze pack. Mijn dag is weer goed
Lekker huilen hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
Twee kopgoals van Remy tegen TOTY Chiellini, Thiago Silva en TOTY Dede... tsja, dan hoeft 't van mij al niet meer.
Ja, goed gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker huilen hahaIk vond het wel een verdiende overwinning (9 schoten van mij tegen 3 van jou)
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is eerder een vorm van autisme. Ik blijf het ook zo bizar vinden dat vandermar advocaat wil worden. Dat is hetzelfde als een mongool die wetenschapper wil worden.
Mijn dag is nu al goed maar ik moet nog wel presenteren. Dat gaat vast wel goed komen, maar het is niet mijn favoriete ding om te doen.quote:
Jij opens toch iedere dag pakjes?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
In mijn laatste bronze Jumbo zit een Gobern, dat is meteen de duurste speler die ik vandaag heb gekregen. Wel 5-2-2-1 als opstelling
Ja. Dit was eigenlijk alweer een nieuwe dag maar om 2 uur wordt de pack limit weer gereset en dan ben ik niet meer onlinequote:
Net als dat veel eredivisie IF's komen uit wedstrijden tegen Excelsiorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef DutchSL het volgende:
Elke poulewedstrijd een iMOTM voor de tegenstander van oranje, nooit uit de andere poulewedstrijd
Ik heb een nieuw account: Roevmosquote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke wacht. ff fitness halen
je bent niet eens online
Hoeveel winst haal jij gemiddeld per dag?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Dit was eigenlijk alweer een nieuwe dag maar om 2 uur wordt de pack limit weer gereset en dan ben ik niet meer online
zullen h2h doen? moet nog heel nieuw fut team makenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jaa voegj ij maar maar toe: PSN Sjineez
Nee daar heb ik geen zin in. Ga gewoon op je oude accountquote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Euroteller het volgende:
[..]
zullen h2h doen? moet nog heel nieuw fut team maken
Nu wat meer dan normaal, maar als ik ook nog een beetje naar goede deals zou zoeken zou ik veel meer winst maken. Vandaag had ik iets van 20k winst ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel winst haal jij gemiddeld per dag?
als ik nieuw team hebquote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen zin in. Ga gewoon op je oude account
Netjesquote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu wat meer dan normaal, maar als ik ook nog een beetje naar goede deals zou zoeken zou ik veel meer winst maken. Vandaag had ik iets van 20k winst ofzo.
Nee, niet meer. Met FUT09 en 10 wel, met FUT11 weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:44 schreef Euroteller het volgende:
Je krijgt toch 2 gouden pakjes als je opnieuw begint met fut?
Dat zou wel apart zijn. Kun je niet beter gewoon je Honda verkopen en 1tje kopen die in de goede formatie is, lijkt mij goedkoper.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
Kunnen jullie een formation kaartje op jullie IF honda gebruiken? Ik niet namelijk ...
Las al iets over een bug ja. Via webapp of console? anders even de andere optie proberen die je niet had?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
Kunnen jullie een formation kaartje op jullie IF honda gebruiken? Ik niet namelijk ...
nahquote:Op maandag 18 juni 2012 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
Laucas en pascal jullie zin in 2 tegen 2 tegen mij en cr00k?
Kloon van Isaac_Cuenca?quote:
haha nee, ken je de film"Bruce almighty"?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of je doet alsof je dronken bent of je doet alsof je stoned bent. Doe in ieder geval normaal.
its goooooooooooooooooooooooooooodquote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef Euroteller het volgende:
[..]
haha nee, ken je de film"Bruce almighty"?
Xboxquote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
EA
Kan niets discarden, kan geen kaart toepassen..niets..wordt steeds van de servers gegooid als ik zoiets probeer. Echt knap hoe ze steeds weer nieuwe problemen weten te creëren.
Wil je 5k?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of je doet alsof je dronken bent of je doet alsof je stoned bent. Doe in ieder geval normaal.
Rijstquote:
I'll apologize when a monkey crawls out of my ass. *PLOP*quote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef Euroteller het volgende:
[..]
haha nee, ken je de film"Bruce almighty"?
Ik heb al sinds vanochtend last van de "We are sorry but there has been an error connecting to fifa 12 ultimate team. You will be returned to FIFA 12 main menu"-bug. Het is dat ik niet betaald heb voor FUT en ik er zoveel 'plezier' aan beleef, anders had ik de volgende KUT... ehh.. FUT niet eens gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
EA
Kan niets discarden, kan geen kaart toepassen..niets..wordt steeds van de servers gegooid als ik zoiets probeer. Echt knap hoe ze steeds weer nieuwe problemen weten te creëren.
Ik word er ook goed ziek vanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
EA
Van der Wiel zei ook dat er dingen gebeurd zijn en dat hij daarom zo slecht was, gooi de beerput maar open!quote:Op maandag 18 juni 2012 08:11 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-zijn-gebeurd.dhtml
WTF Robben
Ik heb m ook gedownload, maar het lijkt me wel ingewikkelde materie.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:20 schreef Thorb het volgende:
Misschien ook maar even cheatengine downloaden, toch geen zin om te handelen
Ik denk ook niet dat ik het snel snapquote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m ook gedownload, maar het lijkt me wel ingewikkelde materie.
En heb Robbenop de tradepile gezet. Maicon mag op RM gaan spelen met 7 chem.
Handelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:54 schreef Michaelvanb het volgende:
hoe schrapen jullie je coins?
met wedstrijden, spelers traden of iets anders?
ik hoorde trouwens dat je met cheatengine gebanned kan worden dus dat ga ik maar niet proberen
Als je wil kan ik jou en Thorb wel mijn handleiding sturenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m ook gedownload, maar het lijkt me wel ingewikkelde materie.
En heb Robbenop de tradepile gezet. Maicon mag op RM gaan spelen met 7 chem.
Dat zou wel aardig zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 09:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je wil kan ik jou en Thorb wel mijn handleiding sturen
Dan ben ik je eeuwig dankbaarquote:Op maandag 18 juni 2012 09:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je wil kan ik jou en Thorb wel mijn handleiding sturen
Thor en Toef download ook ff deze. Scheelt weer een hoop klikken of alt tabenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:06 schreef Rijst het volgende:
Handig voor de mensen die CE gebruiken
http://www.labnol.org/sof(...)-always-on-top/5213/
echt totaal nutteloosquote:Op maandag 18 juni 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thor en Toef download ook ff deze. Scheelt weer een hoop klikken of alt taben
die ene klik die je moet doen, helemaal speciaal een programma voor downloaden zodat je dat niet meer hoeft te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |