Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Uiteraard.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@vdm, jij bent een fan van een land dat uit het huidige EK ligt?
Net zoals tegen Duitsland kakte Nederland weer inquote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zegt ie altijd, na elke wedstrijd, hebben we echter niks aan
Eindelijk. kon al niet slapen door die wapperende kutvlaggetjes buiten.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
Mijn moeder heeft het weer door: 'Nou ik hoop dat je nog kan slapen vannacht, tot morgen'
Alle oranjeversiering in de buurt is bijna al weg
Met raam dicht ging het wel, maar dan krijg ik altijd hoofdpijnquote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eindelijk. kon al niet slapen door die wapperende kutvlaggetjes buiten.
Nee joh, van Gaalquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de huidige staat van JoodNL zijn woonkamer
kutdorpquote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn buurt is gewoon niet versierd, klasse ofwat
Van mij ook niet, ik woon dan ook niet in een achterstandswijk. Alleen mensen met enigzins niveau wonen hier.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kunnen geen vlaggetjes betalen?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Skeere tijden Gquote:
Tsja, die kon niet zoveel maken tegen twee beesten van centrale verdedigers genaamd Bruno Alves en Pepe. Bert had hem tegen Denemarken al in de basis moeten laten beginnen.quote:
That'll doquote:
Hoezo?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef wieisboos het volgende:
Als je nu een random Braziliaan uit een 400c pack trekt heb je al winst
Die stakker gaat undercuttenquote:
Nu ga ik hem undercutten zodat ik de goedkoopste benquote:
godver kom ik nu pas achterquote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Door dat nationaliteiten toernooi met max 4* team rating
Zojuist al twee voor 500 BIN verkochtquote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
Brazilianen zie ik hier nog steeds voor 300c gaan...
500c is nog geen 2k... toch...?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zojuist al twee voor 500 BIN verkocht
Wie zegt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog clubs na vi dan? wraak n emen op iedereenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik zie alleen maar groene vinkjes, geen bedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij doelde op een paar voor 500 verkopen is ook 2k bij elkaarquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar groene vinkjes, geen bedragen.
Ik hoop hetquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
vd Wiel valt zwaar door de mand dit EK. Ik verwacht dat hij de rest van z'n carriére bij Ajax zal spelen.
Het is dat Haarlem failliet is...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
vd Wiel valt zwaar door de mand dit EK. Ik verwacht dat hij de rest van z'n carriére bij Ajax zal spelen.
Die willen zijn contract echt niet verlengenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
Aldus een ajaciedquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Bert heeft ook vandaag gefaald. Tijdperk Bert is voorbij. grgr.
Niemand haalde zijn niveau, met uitzondering van Sneijder. Daarnaast speelde Vlaar geweldig.
Dat wordt onze nieuwe CV op termijn als hij zich zo blijft ontwikkelen.
Tijdperk v.d Wiel zit er ook op. Wordt tijd voor een nieuwe rechtsback, en dat wordt denk ik v. Rhijn.
Willems, hij is jong. Maar speelde fucking slecht.
Jij begint over 2k hoor, en die gingen gewoon voor 500c wegquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar groene vinkjes, geen bedragen.
Ik heb die Brazilianen hier echt al tig keer getipt afgelopen dagen. Je zit hier 24 uur per dag, lees dan johquote:Op zondag 17 juni 2012 23:07 schreef Rijst het volgende:
Sjongejonge ik heb er zeker wel 20 gediscard![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/sport/24(...)r-alsnog-bayern.htmlquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
Dan noem je er ook eentje..quote:
Waar heb ik dan iets anders als hem gezegd?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, iemand die tenminste bij de feiten blijft en geen bril aanheeft![]()
Hij is tenminste liefquote:
Willems speelde inderdaad slecht, maar goed. Die kan zich nog ontwikkelen.quote:
Gewoon over het algemeen, niet alleen hierom.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar heb ik dan iets anders als hem gezegd?
Niemand leest die onzin van jou joh, altijd offtopic enzoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die Brazilianen hier echt al tig keer getipt afgelopen dagen. Je zit hier 24 uur per dag, lees dan joh
Ik weet het ook niet met van Rhijn, Derksen wel, die heeft hem 3 wedstrijden zien spelen waarvan hij de ene pakkie kreeg in de kuip en de andere 2 tegen VVV en Heracles thuis was.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Willems speelde inderdaad slecht, maar goed. Die kan zich nog ontwikkelen.
en van Rhijn... ik zou het niet weten.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeen, niet alleen hierom.
Die komt zeker in Oranje, daar durf ik mijn bankrekening op in te zettenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
Ik hoop op Rekik, maar die is nog maar 17 geloof ik.
Ook aanvoerder van jeugdteam Manchester City dus jaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Rekik was talent van het jaar in Engeland, dus hopelijk ontwikkelt die zich.
Dacht ik destijds bij Van Aanholt ook eigenlijk. En Barazite..Niet dat je die gasten al definitief moet afschrijven, maar toch.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die komt zeker in Oranje, daar durf ik mijn bankrekening op in te zetten
Tim heeft anders briljante posts. Komt regelmatig met pareltjes van topics of plaatjesquote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand leest die onzin van jou joh, altijd offtopic enzo
Hoelang duurt het ongeveer bij jou tot die Brazilianen verkopen?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]Omdat ik wel eens onzin uitkraam doe ik dat altijd
Nee hoor, ik zeg ook wel eens dingen die waar zijn maar daar wordt hartelijk om gelachen
Ik niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht ik destijds bij Van Aanholt ook eigenlijk. En Barazite..
PIquote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tim heeft anders briljante posts. Komt regelmatig met pareltjes van topics of plaatjes
Ik zet ze er voor 12 uren op maar ik ben met dudeweiser bezig 2 spelers te pricefixen, ze gaan al voor minimaal 2x zoveel maar als hij mij gaat undercuttenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoelang duurt het ongeveer bij jou tot die Brazilianen verkopen?
Expres denk je, of perongeluk 2 ofzo ?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zet ze er voor 12 uren op maar ik ben met dudeweiser bezig 2 spelers te pricefixen, ze gaan al voor minimaal 2x zoveel maar als hij mij gaat undercutten
Expresquote:
Welke twee? Ben op PS3 dus kan toch niets doenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Expresik zei eerst 2K deed hij 1900
nu had hij al voor 1700 of 1500 zelfs
Niemand luistert naar je, story of your lifequote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Expresik zei eerst 2K deed hij 1900
nu had hij al voor 1700 of 1500 zelfs
Alleen in dit topic moet ik de riem nog wat meer aanspannenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand luistert naar je, story of your life
Sorry, kan ik niet zeggen en ik denk dat ze op PS3 wel gepricefixed zijn. Je moet je eigen speler vinden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Welke twee? Ben op PS3 dus kan toch niets doen
Het blijft een slapventjequote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef Thorb het volgende:
220k Paarse Walcott ik kom eraan
Nog 50k nodig
Hopelijk pakt Arsenal hem een keertje iddquote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
Stekelenburg had wel een paar prima reddingen trouwens. Terecht uitgeschakeld overigens, dus we kappen met janken en we gaan weer verder.
Op naar de CL
Vind het altijd wel een omschakeling hoor, van zo'n groot toernooi naar weer het gewone club voetbal. Nec thuis enzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
Stekelenburg had wel een paar prima reddingen trouwens. Terecht uitgeschakeld overigens, dus we kappen met janken en we gaan weer verder.
Op naar de CL
Vind ik veel leuker om naar te kijken, dan zo'n EK of WKquote:Op zondag 17 juni 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het altijd wel een omschakeling hoor, van zo'n groot toernooi naar weer het gewone club voetbal. Nec thuis enzo.
Ik zou Bouma halen, anders Mathijsen. Ervaring!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef pascal08 het volgende:
"De Boer ziet Vlaar mogelijk als opvolger Vertonghen"
Hier kon ik wel om lachen.
El oh ELquote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef pascal08 het volgende:
DIT GELOOF JE NIET XD XD XD:
[ afbeelding ]
Zo slecht als iedereen zegt doet hij het niet. Zou het nog een prima keus vinden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef pascal08 het volgende:
"De Boer ziet Vlaar mogelijk als opvolger Vertonghen"
Hier kon ik wel om lachen.
Gewoon Daley centraal naast Vlaar!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou Bouma halen, anders Mathijsen. Ervaring!
Als Vlaar naar Ajax zou gaan, wat zou je dan van hem vinden?quote:
Landverrader natuurlijk. Er is niets ergers dan dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als Vlaar naar Ajax zou gaan, wat zou je dan van hem vinden?
Tevens: Ronaldo speelde goed door zulke ontspanning?
quote:
Wijnaldum > PSVquote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Landverrader natuurlijk. Er is niets ergers dan dat.
Ligt eraan wat ze er voor betalen. Als ze 7+ miljoen geven. Primaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Landverrader natuurlijk. Er is niets ergers dan dat.
Als je op mij doelt als onderdeel van "die joden"...Ik vind hem ook niet slecht en dat heb ik hier al vaker gezegd. De keuze om Heitinga ineens te passeren voor Vlaar slaat alleen nergens op en dat werd vooral in de eerste helft pijnlijk duidelijk omdat hij echt compleet door de mand viel.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze er voor betalen. Als ze 7+ miljoen geven. Prima
Die joden zijn trouwens vrij achterlijk met het commentaar op Vlaar. Ja, zeker een stap slechter dan Vertonghen, maar veel beter dan 90% van de zogenaamde voetbalkenners denkt.
Compleet door de mand, explain?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op mij doelt als onderdeel van "die joden"...Ik vind hem ook niet slecht en dat heb ik hier al vaker gezegd. De keuze om Heitinga ineens te passeren voor Vlaar slaat alleen nergens op en dat werd vooral in de eerste helft pijnlijk duidelijk omdat hij echt compleet door de mand viel.
Nee, had het niet over het nederlands elftal. Dat heitinga eruit werd gehaald voor Vlaar was onlogisch. Had veel liever Vlaar + Heitinga gezien ipv mathijssen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op mij doelt als onderdeel van "die joden"...Ik vind hem ook niet slecht en dat heb ik hier al vaker gezegd. De keuze om Heitinga ineens te passeren voor Vlaar slaat alleen nergens op en dat werd vooral in de eerste helft pijnlijk duidelijk omdat hij echt compleet door de mand viel.
Hij leest hier ook meequote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
Mooie uitspraak van Van Der Vaart: '' We zijn gewoon slecht''
Dat klopt dat Vlaar niet wendbaar is. Dan nog, door de mand?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vlaar is niet beweeglijk genoeg. Aanvallers Portugezen wel.
Elke verdediger is door de mand gevallen. Stuk voor stuk. Het hele elftal was bagger, op één persoon na. Dat was Sneijder. Ondanks een kut seizoen van hem, vond ik het hem prima doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Heitinga viel tegen Denemarken en Duitsland door de mand.
Ja dat is misschien wat overdreven. Vond eerder vd Wiel weer door de mand vallen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt dat Vlaar niet wendbaar is. Dan nog, door de mand?
Erg veel fouten, grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen. Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.quote:
Bij de 1-1 ging er zoveel meer fout dan datquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg veel fouten, grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen. Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.
Vlaar heeft mathijsen overigen ook een paar keer goed rugdekking gegeven, maar dat is niet gezien?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg veel fouten, grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen. Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.
No shit, maar dat is al 100 keer gezegd. Het ging nu puur om Vlaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wat overdreven. Vond eerder vd Wiel weer door de mand vallen.
Speciale IF Honda die niet in packs zit.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef OmniRocket het volgende:
wat is dat voor een Honda bij de Longshot Cup?
Lekker makkelijk om Derksen na te lullen zoals 80% van NLquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg veel fouten (Toen stopte ik met lezen.), grotendeels gemaskeerd omdat Mathijsen hem nog kon helpen(per ongeluk gelezen en heb nu last van de slappe lach). Vooral het eerste half uur ofzo was pijnlijk. Gigantische dekkingsfout bij de 1-1 en 2 keer echt op debiele wijze gedold bij de eerste 2 kansen van de Portugezen. Bij die eerste draaide hij als tanker tegen Ronaldo, bij die 2e liet hij zich vanuit een onmogelijke hoek passeren door Postiga en had hij geluk dat Mathijsen hem kwam helpen op het laatste moment.
Lul niet zo slap, ik heb VI niet eens opstaan..Ik ben het normaliter ook bijna nooit eens met die kerel.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om Derksen na te lullen zoals 80% van NL
En dan nog weet je precies te verwoorden wat Derksen elke week zegt over elke random Feyenoord speler.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, ik heb VI niet eens opstaan..
Wat ben je toch een triest mannetje.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan nog weet je precies te verwoorden wat Derksen elke week zegt over elke random Feyenoord speler.
Gefeliciteerd. O wacht, bij studio neus zullen ze dezelfde mening hebben over een Feyenoorder, was voor de wedstrijd al te merken.
Whehehehe huile huile huilebalk.quote:
Vond ik wel meevallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |