Haha, ik dol maar wat.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lego dingen die hij gemaakt heeft, of zijn muis ofzo
[..]
donno, je zou het bijna gaan denken. wat zijn de kenmerken ?
HAHAHAHAquote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lego dingen die hij gemaakt heeft, of zijn muis ofzo
[..]
donno, je zou het bijna gaan denken. wat zijn de kenmerken ?
Niet zo stoer doenquote:
ik moet nog ergens vodka hebben liggen, maar dat is puur niet zo lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb een fles smirnoff open getrokken
JONGE HJB IK HEB OCHTENDHUMEUR!!! en geloof me, dan kan je me beter niet irriteren.quote:
Mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb een fles smirnoff open getrokken
Ow dat ken ikquote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JONGE HJB IK HEB OCHTENDHUMEUR!!! en geloof me, dan kan je me beter niet irriteren.
Succes tommie !quote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef TJV het volgende:
Tyfus heb morgen een tentamen statistiek.Gelukkig op de pc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes met de toetsweken en tentamensAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
lidl bier, dat heeft ma ook in de kast staan, nog 2quote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
U MAD? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ik zeg toch ook niet dat het niet te zuipen isquote:Op zondag 17 juni 2012 21:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En Lidl bier is prima te drinken hoor
JE MOEDERquote:het is niet toegestaan om deze stream vanaf uw huidige geografishe locatie te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |